Pantone installateur

Waterinjectie in thermische motoren en de beroemde "pantonemotor". Algemene informatie. Druk op knipsels en video's. Inzicht in en wetenschappelijke verklaringen van waterinjectie in motoren: ideeën voor assemblages, studies, fysisch-chemische analyses.
Avatar de l'utilisateur
zac
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 1446
Inschrijving: 06/05/05, 20:31
Plaats: piton st leu
x 2




par zac » 24/04/06, 13:58

welkom

Voor een uitstapje naar de mijnen heb ik het nog nooit geprobeerd (het laatste contact dat ik met deze clowns had, dateert van 20 jaar geleden, en hoe minder ik ze bezoek, hoe beter ik ben). :onheil:
Maar alle voertuigen die ik aan de CT passeerde, kwamen voorbij, met soms de vermelding "degraded exhaust".
Dus als ik geperst word door de marijosée, in alle goede tijden : Lol: , ik verklaar dat ze me niets hebben verteld bij de controle; dan is het totorized : Mrgreen:
@+
0 x
Zei de zebra, freeman (bedreigde ras)
Dit is niet omdat ik con Ik probeer niet om slimme dingen te doen.
MichelM
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 411
Inschrijving: 14/02/05, 13:13
Plaats: 94 Val de Marne




par MichelM » 24/04/06, 15:22

Ik ben onlangs ook naar de technische keuring geweest en geen opmerkingen of mankementen geconstateerd... Het moet gezegd dat ik de monteur ken maar hij zou een mankement niet aan zich voorbij laten gaan. Hij zag duidelijk de veranderingen!
En zoals Zac zegt, we geven er over het algemeen de voorkeur aan om ze te vermijden, gezien de tegenslagen van degenen die een voertuig op geïsoleerde basis hebben gehomologeerd (het hangt er toch van af wie we tegenkomen!?).
Michel
0 x
Avatar de l'utilisateur
bioman
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 11
Inschrijving: 29/03/06, 12:14
Plaats: Lozère




par bioman » 24/04/06, 15:44

Dus als je je auto laat nakijken na de "pantonisatie" en je verzekering waarschuwt voor deze modificatie, loop je volgens jou dus weinig risico op juridisch vlak?
Maar ken je mensen die juist door een bubbler problemen kregen met justitie en wat waren de straffen?
0 x
De mens moet begrijpen dat het op dezelfde manier deel uitmaakt van een ecosysteem als alles wat leeft op aarde, voordat het te laat is ...
Avatar de l'utilisateur
zac
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 1446
Inschrijving: 06/05/05, 20:31
Plaats: piton st leu
x 2




par zac » 24/04/06, 15:56

welkom

Je gaat me aan het huilen maken : Cry: .
Controleert u bij het vervangen van uw banden of u de 2 of 3 modellen gebruikt die door de fabrikant zijn goedgekeurd? : Idee:
Of terug naar de mijne? :P
Want anders ben je gevaarlijke criminelen die een voertuig zonder vergunning besturen; dus onverzekerd. :onheil:
Met een voertuig van 15 jaar oud is het saai; goedgekeurde banden bestaan ​​niet meer. :onheil:
@+
0 x
Zei de zebra, freeman (bedreigde ras)

Dit is niet omdat ik con Ik probeer niet om slimme dingen te doen.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79121
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 24/04/06, 19:41

Zac... de zorg is niet niet kunnen rijden met een niet-goedgekeurd voertuig... de zorg is: wat gebeurt er als je een lichamelijk ongeval krijgt?

Aangezien de verzekeringsmaatschappijen bereid zijn "alles te doen" om zo min mogelijk te betalen...

Laten we er zeker van zijn dat ze geen pantone-aanpassing zullen missen...
0 x
MichelM
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 411
Inschrijving: 14/02/05, 13:13
Plaats: 94 Val de Marne




par MichelM » 24/04/06, 20:05

Bij een (ernstig) letselongeval moet alsnog worden aangetoond dat het ongeval is veroorzaakt door de aanpassingen aan het voertuig. Eerlijk gezegd, als we het aantal wijzigingen zien dat aan motorfietsen is aangebracht (met name een vermogen dat veel hoger is dan 100 pk, dat daarom totaal verboden is en door bepaalde verkeersveiligheidsfunctionarissen als een ernstig probleem wordt aangemerkt) en helaas het hoge aantal ernstige persoonlijke ongevallen op een motorfiets, de verzekeringen zoeken voorlopig (!?) geen dekking....
Nou, ik zei niet dat het goed was, maar eerlijk gezegd zijn we met waterdoping nog een paar lichtjaren verwijderd van dit probleem. Neen ?!
We kunnen niet eens zeggen dat we van brandstof zijn veranderd (zoals voor LPG dat op de grijze kaart staat aangegeven).
We laten de motor alleen vochtige lucht inslikken!
Michel
0 x
Avatar de l'utilisateur
zac
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 1446
Inschrijving: 06/05/05, 20:31
Plaats: piton st leu
x 2




par zac » 24/04/06, 20:37

Econology schreef:Zac... de zorg is niet niet kunnen rijden met een niet-goedgekeurd voertuig... de zorg is: wat gebeurt er als je een lichamelijk ongeval krijgt?

Aangezien de verzekeringsmaatschappijen bereid zijn "alles te doen" om zo min mogelijk te betalen...

Laten we er zeker van zijn dat ze geen pantone-aanpassing zullen missen...


welkom
Bij een grote lichamelijke vergoeding vergoeden de verzekeraars alleen het mes onder de keel (na rechterlijke uitspraak). :onheil:

Dus mijn principe is; aangezien het niet nodig zal zijn om door de galeien van een vonnis te gaan en dat het de verzekeraar niet kan schelen (hij probeert het er gewoon uit te slepen) en dat hij zo min mogelijk wil uitgeven, op eigen kosten, het verband tussen de pantone en het ongeval moeten aantonen; het risico is extreem laag.

: Idee: Als we in het leven geen risico's nemen, sterven we snel (we kunnen niet meer ademen (kankerverwekkende microdeeltjes), niet meer eten (risico op vergiftiging) enz.......... : Mrgreen:

@+
0 x
Zei de zebra, freeman (bedreigde ras)

Dit is niet omdat ik con Ik probeer niet om slimme dingen te doen.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79121
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 24/04/06, 20:58

MichelM schreef:Bij een (ernstig) letselongeval moet alsnog worden aangetoond dat het ongeval is veroorzaakt door de aanpassingen aan het voertuig.


En nee... VERLOREN! Elk voertuig dat niet voldoet aan de specificaties die de fabrikant tijdens het goedkeuringsproces aan de mijnbouwafdeling heeft gegeven mag niet circuleren en kan onderhevig zijn aan een gebrek aan verzekering !

Natuurlijk zijn er "toleranties"...nieuwe kuipstijl, grotere/bredere wielen, chips die het vermogen opblazen...etc etc maar al deze kits hebben de neiging om het verbruik te verhogen...Dus het maakt de grote wereld niet uit.. Wanneer de pantone de essort heeft gekregen die het verdient, ben ik er bijna zeker van dat het "wapen" van het gebrek aan goedkeuring zal worden gezwaaid door onze tegenstanders ...

ps: voor het losmaken van motorfietsen (omdat ik zelf motorrijder ben) zou ik eerlijk gezegd niet zo categorisch zijn als jij... dat zou je moeten uitzoeken. Een voertuig dat niet voldoet aan de CG is niet langer verzekerbaar... althans in theorie.
0 x
Avatar de l'utilisateur
zac
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 1446
Inschrijving: 06/05/05, 20:31
Plaats: piton st leu
x 2




par zac » 24/04/06, 21:24

Econology schreef:En nee... VERLOREN! Elk voertuig dat niet voldoet aan de specificaties die de fabrikant tijdens het goedkeuringsproces aan de mijnbouwafdeling heeft gegeven mag niet circuleren en kan onderhevig zijn aan een gebrek aan verzekering !

.


welkom

In principe heb je helemaal gelijk.

Dus bijna alle voertuigen die in Frankrijk rijden (vooral die van de administratie) zijn illegaal. :onheil: .

Zie de nieuwe BMW's van de gendarmes die 157 pk maken, de edf-ladderdeuren en de super "home made" bagagedeuren van de postbodes (op de twr) : Mrgreen:enz.........

Ik denk dat het een kwestie van persoonlijke keuze is: of we roddelen over de forums, om een ​​goed geweten te geven, ofwel handelen we en in dit geval is de noodzaak wet : Mrgreen:

@+
0 x
Zei de zebra, freeman (bedreigde ras)

Dit is niet omdat ik con Ik probeer niet om slimme dingen te doen.
Avatar de l'utilisateur
voormalig Oceano
Modérateur
Modérateur
berichten: 1571
Inschrijving: 04/06/05, 23:10
Plaats: Lotharingen - Frankrijk
x 1




par voormalig Oceano » 24/04/06, 22:11

Het lijkt mij dat de nieuwe politievoertuigen Subaru Impreza (vierwielaandrijving) zijn en geen BMW.
0 x

Ga terug naar "Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 133-gasten