Pantone installateur

Waterinjectie in thermische motoren en de beroemde "pantonemotor". Algemene informatie. Druk op knipsels en video's. Inzicht in en wetenschappelijke verklaringen van waterinjectie in motoren: ideeën voor assemblages, studies, fysisch-chemische analyses.
pepou
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 4
Inschrijving: 25/04/06, 14:30
Plaats: mooi




par pepou » 27/04/06, 21:44

Hallo allemaal, om jullie de vraag te stellen, met een paar vrienden hebben we vorig jaar een festival in het zuiden georganiseerd, waardoor het dit jaar weer mogelijk is om er een te doen voor de maand augustus en we willen graag parallel en op het festival organiseren plaats forum over duurzame ontwikkeling in brede zin Ik volg al uw discussies op de voet en zou graag willen weten of u geïnteresseerd bent in een forum levensgrote econologie in een goede sfeer of rondetafelgesprekken met academici, fabrikanten (hoewel echt hypothetisch), verzekeraars, monteurs, verenigingen, pers, verkozenen (bovendien kennen we de loco-burgemeester heel goed sinds hij jong is en dat dit onze kinderdorp) en vooral gemotiveerde mensen zoals jij om dingen voor elkaar te krijgen?
Als je me je mening kunt geven over hoe dingen te laten gebeuren
Wat ik kan doen is infrastructuur beschikbaar stellen, contact opnemen met koken en meer als ik weet wat ik moet doen en kan.
Bij voorbaat BEDANKT voor uw advies : Mrgreen:
0 x
we zijn allemaal 1, laten we 1+1+1+1+ zijn...
Avatar de l'utilisateur
zac
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 1446
Inschrijving: 06/05/05, 20:31
Plaats: piton st leu
x 2




par zac » 27/04/06, 23:15

Houthakker schreef:
voormalige oceanische schreef:Het lijkt mij dat de nieuwe politievoertuigen Subaru Impreza (vierwielaandrijving) zijn en geen BMW.
En ze ontwikkelen 230 pk en zijn perfect goedgekeurd voor het rijden op de openbare weg ... (zelfs na het "toevoegen" van de verschillende voorzieningen die nodig zijn voor hun nieuwe functie).


welkom
Ik had het over fietsen (k1100) niet over dozen!!!
sorry maar in Frankrijk is de wet maximaal 100pk voor 2 wielen.

@+
0 x
Zei de zebra, freeman (bedreigde ras)
Dit is niet omdat ik con Ik probeer niet om slimme dingen te doen.
Avatar de l'utilisateur
PITMIX
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 2028
Inschrijving: 17/09/05, 10:29
x 17




par PITMIX » 28/04/06, 08:41

Hoi Zac en Pepou
De nieuwe wielen van de gendarmes worden de BMW K1200 GT met een royale viercilinder die het beter doet dan de flattwin van de huidige R 1200 RT en R 1150 RT van de gendarmes. Het lijkt er zelfs op dat ze hun nieuwe Yam FJR 1300 niet zo mooi vinden.
Anders denk ik dat er al veel van dit soort beurzen zijn in het Zuiden, ik denk dat je gemakkelijk hulp zult vinden.
A+
0 x

Ga terug naar "Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 87-gasten