stoominjectie zonder Pantone reactor

Waterinjectie in thermische motoren en de beroemde "pantonemotor". Algemene informatie. Druk op knipsels en video's. Inzicht in en wetenschappelijke verklaringen van waterinjectie in motoren: ideeën voor assemblages, studies, fysisch-chemische analyses.
jonule
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2404
Inschrijving: 15/03/05, 12:11




par jonule » 04/08/08, 12:07

hallo tegen jou en hoed,
kun je ons 1- of 2-foto's laten maken?
voor de reactor, geef jezelf een uitlaatopening 15 € om te breken en je kunt beginnen met het plaatsen van de reactor! Als je klaar bent, vervang je het, er zijn alleen 4-schroeven! -)

http://pagesperso-orange.fr/quanthommes ... eug405.htm
0 x
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 04/08/08, 13:46

davio schreef:Ik heb ook een keer pissig maar de resultaten waren erg teleurstellend. Met verdunde pis is water al beter maar ik heb geen betrouwbare resultaten om u te geven.


ja, nou als je ureum maakt, hallo-injectoren : Cheesy:
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
Akasha
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 24
Inschrijving: 09/04/09, 09:18
x 1




par Akasha » 15/04/09, 23:08

Ik geloof dat het belangrijkste probleem van het pantonensysteem zoals het nu wordt opgevat, de zwakte van de actie is. Het is duidelijk dat het toevoegen van waterdamp de motor kan helpen om minder te verbruiken. Het is ook duidelijk dat als deze stoom in de reactor overgaat, dit de effectiviteit ervan verdubbelt. Maar dat is nog steeds niet genoeg.

Het probleem is het lage rendement van de reactor om zijn "reactie" te laten werken, wat het ook is. Daar zijn wij ons ook van bewust ...
Mijn hypothese is: hoe energie te putten uit water dat in zekere zin een substantie is met een zeer neutrale energie. Ze ondersteunt het leven op deze planeet. Interfereert in een groot aantal essentiële biochemische processen. Wat is bijvoorbeeld de interesse van water voor het menselijk lichaam?
Begrijp me niet verkeerd, ik probeer het probleem vanuit een holistisch oogpunt te benaderen.
Haalt het menselijk lichaam energie uit water? Niet echt. In feite ondersteunt water de processen van spijsvertering en transformatie van voedsel. Omdat het voedsel en koolstof bevat, krijgt het lichaam zijn energie en produceert het zijn ATP.

Wat ik bedoel is dat het lichaam voedsel nodig heeft. Zoals de auto olie nodig heeft. Het lichaam kan zonder water gaan en gewoon eten. Door het lage percentage water in voedsel kan het overleven, maar het lichaam zal geleidelijk verstopt raken en meer en meer vervuild raken door het afval dat wordt verzameld door de "verbranding" van voedsel. Het lichaam zal dus meer voedsel nodig hebben om aan zijn water te komen en zal nog meer vervuild raken. Helse cirkel die naar het mortuarium leidt.
Hetzelfde proces voor de motor. De motor kan zonder water, maar hij heeft meer olie nodig en zal meer vervuilen en sneller breken. Water moet worden toegevoegd, maar alleen in de juiste verhouding.
Misschien is het 30% water de limiet die niet overschreden kan worden omdat erachter altijd voedsel, olie, nodig is.

Op dit moment heeft niemand aangetoond dat water een energiebron kan zijn, de hypothesen over waterstof zijn allang achterhaald, maar we zijn het er allemaal over eens dat het de algemene werking van de motor verbetert.

De manier om te gaan is om het punt van harmonie van de motor te vinden. Degene die ervoor zal zorgen dat hij een motor maakt die dichter bij een levend organisme staat.

Wat ik uiteindelijk geloof is dat het pantonensysteem ons doet dromen, maar het verandert niets aan het feit dat we een bron van energie blijven gebruiken die benzine is en zolang onze motor hiervoor is ontworpen, zullen we alle experimenten doen van de wereld, zal de vermindering van de consmatie slechts gedeeltelijk zijn. Wat we moeten ontwikkelen, zijn verschillende motoren op basis van verschillende energiebronnen en op een harmonieuze manier ontworpen.

De interesse van het pantonensysteem is aanwezig, het stelt alle wetenschappelijke kennis in vraag en opent de weg naar een compleet andere manier van denken. Dat is frustrerend voor diegenen die dachten dat ze het begrepen en realiseerden dat ze ver weg waren, maar wat fascinerend is voor de onderzoekers die we zijn. Houd in gedachten dat het doel niet alleen is om een ​​manier te vinden om minder te consumeren en aan het eind van de maand meer geld te hebben, zodat u meer chocolade-ijs op het strand kunt betalen. De lens is niet zo beperkt tot ons moderne comfort. Het doel is groter, groter. Het moet een visie omvatten van de mens die direct verwant is met zijn omgeving, niet alleen consomateur van de hulpbronnen van de aarde, maar ook onderling verbonden.

Inpiratie van de avond, goede avond!
1 x
Avatar de l'utilisateur
Lietseu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2327
Inschrijving: 06/04/07, 06:33
Plaats: Antwerpen België, Skype lietseu1
x 3




par Lietseu » 16/04/09, 00:03

Mooie inspiratie :P

Je staat me toe om je te vertellen dat je reageert op een bericht dat meer is dan 3 jaar ... en dat je niet erg bent gevolgd ... op dat moment de enige (die ik ken) die ervaring had in Pantone is het André! : Idee:

Voor wat je zegt over het water, voor een punt heb je tenminste alles verkeerd, een man kan niet leven zonder water ...

Probeer voor 3-dagen te leven zonder te drinken, jij bent de eerste in het mortuarium : Cry:

Aan de andere kant, als je niet eet, zul je in staat zijn om heel lang te overleven, je organisme - zal zelfs naar eiwitten zoeken waar ze zijn - in JOUW spieren : Mrgreen:

CQFD en dat natuurlijk met de glimlach, niemand is perfect, de veelvuldigheid van de site en het lezen van de interessante onderwerpen op de Pantone en alle andere uitvindingen, je zult de ogen en het hart openen :P


Broederlijke groeten van Lietseu, de econologiekat :P
0 x
Door het verwijderen van Human Nature, het was ver van zijn natuur! Lietseu
"De kracht van liefde, moet sterker zijn dan de liefde voor kracht" eigentijds Lie Tseu?
Men ziet duidelijk alleen met het hart, de belangrijkste is onzichtbaar voor de ogen ...
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 16/04/09, 02:55

Dag

Op dit moment heeft niemand aangetoond dat water een energiebron kan zijn, de hypothesen over waterstof zijn allang achterhaald, maar we zijn het er allemaal over eens dat het de algemene werking van de motor verbetert.



Ik zou zeer verrast zijn dat water wordt beschouwd als energie in een doping met water,
In een motor bevindt zich zuurstof, stikstof en brandstof, hoewel de stikstof geen energie bevat om de motor te laten werken door uit te zetten.
Wanneer we uitlaatgassen herinjecteren in een motor, hebben we systematisch geen vermogensverlies .. (Toch is het een residu dat opnieuw wordt geïnjecteerd.)

Water heeft een rol bij de verbranding, het verbetert de motorcyclus. en ik betreur het dat we niet tot betere resultaten komen, we moeten tevreden zijn met een magere 32% -economie, waarschijnlijk is er ruimte voor verbetering, maar we moeten de lange reeks tests doen voor beter doen .. (Een variatie van 2% op een test betekent geen verbetering, dus je moet de test meerdere keren herhalen, wat uren op de weg betekent)

Buskruit alleen met nitraat en koolstof werkt, maar met een kleine% zwavel werkt het nog beter
een motor met een beetje water werkt ook iets beter

Wanneer de uitleg hoe het werkt (er is genoeg groot laboratorium dat het zal doen) het enige wat ik kan meten, de volledige, rol 200km en vul dan de volledige calculator bij .. (Ik kan je vertellen dat het kost veel tijd en brandstof om van 28% naar 32% te gaan)

Andre
1 x
Avatar de l'utilisateur
tigrou_838
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 573
Inschrijving: 20/10/04, 11:25
Plaats: Lorraine Luxemburgse grens

pantone




par tigrou_838 » 20/04/09, 15:09

hallo, een kleine passage voor Akasha, het zal nodig zijn om je medische gegevens te bekijken, over wat je zegt, dus alles is vals, om te beginnen, "" "Het lichaam kan zonder water en alleen eten." "" c is precies het tegenovergestelde.

Oeps, sorry bed.


tigrou
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11042

Re: pantone




par Christophe » 20/04/09, 21:28

tigrou_838 schreef:Het lichaam kan zonder water gaan en gewoon eten. "" "het is precies het tegenovergestelde.

Oeps, sorry bed.


Ben niet tigger omdat er in alle voedingsmiddelen water is (in + of - groot%) ... behalve koekjes.

Trouwens, een "grappige" test gemaakt: zonder te drinken, is het onmogelijk om 5 kleine bonen op een rij te eten in minder dan een minuut!
1 x
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14141
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839




par Flytox » 20/04/09, 22:17

Bijkomende vraag: hoeveel kan een pantome kleine boter in 1 minuut opnemen? : Mrgreen:

Voor water de maximale / optimale hoeveelheid die een motor kan absorberen:
-Verhoogt de verplaatsing van de motor, het motortoerental, de inlaattemperatuur ...?
- Vermindert met de lengte van de leidingen, het volume van de leidingen ....?

Voor de andere parameters?
- temperatuur van de uitlaat ....
- motorbelasting
- Rijkdom
- "Secundaire" lucht naar de reactorinlaat gebracht
- turbulentie (WITH)
- Etc ..

Een Excell-tabel kan worden gemaakt met een aantal parameters of proposities en wordt onderworpen aan de kritiek van Gillier Pantomiste en andere Econologists. Hoe voel je, gebaseerd op je ervaringen / kennis, de invloed / imbricatie van zulke parameter (s)? :P
A+
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.
[Eugène Ionesco]
http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
Avatar de l'utilisateur
PITMIX
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 2028
Inschrijving: 17/09/05, 10:29
x 17




par PITMIX » 21/04/09, 07:52

Hoi Akasha
Ik ben het in principe met je eens, alles is geweldig in het beste van alle werelden.
Maar hier vinden we gewoon een manier om minder brandstof te verbruiken. We delen onze ervaringen om de grootste aantallen vooruitgang te boeken en bewijzen ook dat het werkt.
We zijn geen onderzoekers in wetenschappelijke zin en we hebben niet de pretentie.
Als bij toeval een van ons een hybride motor maakt die in staat is voedsel te verteren en energie te produceren, zal het geweldig zijn, maar dat is niet het doel van deze forum.
We moeten onze voeten op de grond houden.
1 x
Avatar de l'utilisateur
Nikolaj
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 173
Inschrijving: 17/08/17, 18:38
Plaats: ring 35120 pican
x 14

Re: Stoominjectie zonder pantonereactor




par Nikolaj » 06/11/17, 06:20

Jean-Do57 schreef:Hallo, Sommigen van jullie hebben volgens mij een injectie van niet-oververhit water getest, dat wil zeggen zonder een pantonereactor verwarmd door de uitlaat. Bijvoorbeeld een eenvoudige bubbler aangesloten op de opname.
Welke resultaten worden er behaald? Is het echt erger dan met de pantone-reactor?
Dit zou kunnen helpen om te begrijpen of de verbetering van de opbrengst afkomstig is van het water zelf (warmteabsorptie, verbetering van de voortplanting van de vlam, ...) of van een chemische reactie (kraken van het water, kraken van brandstof, ...)
Merci.


Hallo, in antwoord op uw vragen, vond ik dit:
https://www.dynamiseur-moteur.fr/shop
https://www.dynamiseur-moteur.fr/photos
https://www.dynamiseur-moteur.fr/contact
https://www.dynamiseur-moteur.fr/blog
vriendelijke groeten, ter informatie (de web "promotie" staat op de bovenstaande links)
0 x
Een mysterie bestendigt alleen wanneer er een weigering is om het te bestuderen (Georges Charpak?)

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 168-gasten