IJzer of roestvrij staal voor pantoneactor?

Waterinjectie in thermische motoren en de beroemde "pantonemotor". Algemene informatie. Druk op knipsels en video's. Inzicht in en wetenschappelijke verklaringen van waterinjectie in motoren: ideeën voor assemblages, studies, fysisch-chemische analyses.
Avatar de l'utilisateur
zac
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 1446
Inschrijving: 06/05/05, 20:31
Plaats: piton st leu
x 2




par zac » 20/04/06, 18:35

Asgard bot tyr schreef:hallo allemaal !!!
Rodverhaal, ik heb dat staal getest !!!
Voor nikkel; Chrome en andere Ik denk dat waar we bij de prototypes zijn, we niet de kop hoeven te schieten met al deze dingen !!!
Staal werkt het goedkoopst, het is overal in 6M of valt !!! en dan is een objectieve analyse van de verschillende te gebruiken metalen nog niet binnen ons bereik !!! :onheil: : Cheesy:(elk in zijn hoek)


welkom

eindelijk iemand die denkt (zoals ik) dat efficiëntie rijmt op eenvoud.
@+
0 x
Zei de zebra, freeman (bedreigde ras)
Dit is niet omdat ik con Ik probeer niet om slimme dingen te doen.
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 20/04/06, 23:04

Dag
Ik heb net na 12,7 maanden een staaf van 600 mm in inconel XNUMX gevonden
Dit materiaal bevat 76% nikkel 15,8% chroom en 7.2% ijzer
het verkoopt voor 12 inch ($ 32). Het is zeldzaam dat de verkoper het niet op voorraad houdt. Het wordt voornamelijk gebruikt in de luchtvaartindustrie.
Ik moet gewoon proberen dat ik geen wonderen verwacht
met dit product had ik graag een grotere diameter maar niet beschikbaar of speciale bestelling, daar moet je de volledige lengte kopen.
Over dit onderwerp denk ik zoals ZAC en KÉVIN, maar aangezien sommigen de kwaliteiten van nikkel prijzen en zelfs de fabrikanten van SPAD-kits
Ik zal deze vraag doornemen, dan iets anders .. (dit materiaal doorgeven is niet magnetisch, in tegenstelling tot de munt van pure nikkelmunt)
Voor mijn 20 mm stang is een voorste schokdemperstang van Jetta precies 20 mm en het is chroom, met een mooie centralisator aan het einde.
Ik begin erg populair te worden bij degenen die nikkelassemblages hebben gemaakt, ik ben in het nikkelproducerende land en ik heb moeite om een ​​bar te vinden, ik vraag me af waar hij de apparatuur krijgt en wat prijs? Ik heb het niet over roestvrij staal, dat is overal tegen zeer lage prijzen.


Andre
0 x
denis
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 944
Inschrijving: 15/12/05, 17:26
Plaats: Rhône-Alpes
x 2

IJzer of roestvrij staal




par denis » 20/04/06, 23:19

hoi André, wat is het gemakkelijkst, het is nog steeds om de kale tot de gewenste afmeting te maken, en het vervolgens nikelé te maken door een "doos" die de oppervlaktebehandelingen maakt: voordeel van magnetisatie + anticorrosie en andere deugden onbekend is?
het kan nodig zijn om normaal te proberen om te zien waar gesneden, om vervolgens meer km test te verwerken !! het voordeel moet de prijs zijn, omdat er weinig Ni op het kale en kleine oppervlak moet worden behandeld.
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 21/04/06, 00:52

Hallo Denis
Maak nicklé j epens e qu het zet eerder een laag koper. maar al deze handelingen zijn veel voor weinig.
De staaf die ik momenteel in de Chevrolet-benzine heb, is een 12,7 mm roestvrijstalen buis met een ijzeren staaf erin gehamerd
Ik heb hier meer vertrouwen in dan een oppervlaktebehandeling, die met de hitte dreigt te schillen en door de motor wordt opgegeten
Met deze montage is het verschil minimaal in vergelijking met een gerectificeerde stalen staaf. Ik wilde de magnetische kant en de roestvrije kant hebben, maar met de achterkant vraag ik me af of het de moeite waard is al dit werk .. er zijn andere parameters die de prestaties van doping in water beïnvloeden ..
totdat iemand ons vertelt dat een platina- of wolfraamstaaf beter is! op een gegeven moment zijn tests serieus genoeg nodig om dit te bewijzen, het eerste is om het het beste te laten werken met gewone materialen of gemakkelijk te verkrijgen, dan zonder iets te veranderen, alleen de staaf met dezelfde afmetingen, kijk of het er is iets meetbaar. Voor mij, als ik een verschil niet positief kan meten, verspil ik geen tijd op deze manier, anders gaan we in cirkels.

En aangezien ik 30% besparingen alleen herhaal op lange reizen, bevredigt dit mij helemaal niet, het zal beter duren
en vooral in stedelijk gebruik om het interessant te maken.

Andre
0 x
Avatar de l'utilisateur
lau
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 814
Inschrijving: 19/11/05, 01:13
Plaats: vaucluse




par lau » 21/04/06, 23:42

Andre schreef:Dag
Ik heb net na 12,7 maanden een staaf van 600 mm in inconel XNUMX gevonden
Dit materiaal bevat 76% nikkel 15,8% chroom en 7.2% ijzer
Andre


Hi Andrew!

Ik zou graag je hoofd zien als je tot spectaculaire besparingsresultaten komt met deze nieuwe balk die "slechts" 76% van Ni heeft.
Vooral als het het geval is, vertel het me, ik heb een staaf van 20 mm in Nikkel 200 die op me wacht voor de "bescheiden" som van 247 € HT exclusief verzendkosten! : Cheesy:
0 x
Het aantal moleculen in een druppel water gelijk aan het aantal druppel die de Zwarte Zee bevat!
JLS
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 14
Inschrijving: 20/04/06, 14:32




par JLS » 25/04/06, 11:58

Hallo,

Asgard zegt:

"Staal werkt het goedkoopst, het is overal 6M of valt !!! en dan is een objectieve analyse van de verschillende te gebruiken metalen nog niet binnen ons bereik !!! "

Nou ja, ik begrijp je standpunt, maar het lijkt moeilijk om een ​​objectief en meetbaar resultaat te krijgen met je auto op een tank of twee met stad of snelweg, vooral omdat het duur en lang is om te experimenteren.

Als we beginnen met een kleine oliebrander (indrukwekkend!) Net als de heer DAVID (zie Quanthomme-site) of gemonteerd op een kleine generator, moeten de staven en de prestatietests worden vervangen veel eenvoudiger en realistischer, voor minder tijd en benodigdheden.

Voor zover u weet, zijn er geen ervaringsplannen geweest die in staat zijn om objectief licht te werpen op de briljante DIY-enthousiastelingen die willekeurig een veelheid aan gekruiste parameters samenstellen op een "unieke" montage.

Sorry, ik heb misschien nog niet genoeg aan de vraag gewerkt, maar ik heb niet veel wetenschappelijk gevonden met betrekking tot de analyse van de resultaten wanneer sommige ervan "adembenemend" zijn in termen van prestaties en waardig beter worden bestudeerd.

Ik werk in BE op "proto" -machines waar vaak tests nodig zijn. Het is niet verboden om in je geluksster te geloven, maar uit ervaring moet de factor "geluk", hoewel niet te verwaarlozen, de behoefte aan analyse niet verdoezelen.

Ik vind het vandaag moeilijk om een ​​project te "bouwen" op basis van wat ik heb kunnen verzamelen in "Pantone" -experimenten

Maar het is verdomd interessant!

A+

J-Luc
0 x
Avatar de l'utilisateur
Asgard bot tyr
Mijn R21 Pantone op TF1 :)
Mijn R21 Pantone op TF1 :)
berichten: 160
Inschrijving: 06/02/05, 18:21
Plaats: partout
x 1




par Asgard bot tyr » 25/04/06, 12:48

we kunnen resultaten op de powerbank hebben, in minder dan een minuut !!!
Ik heb er drie prototypes doorgebracht en elke keer zagen we verschillen in verbruik en verontreinigende stoffen !!!
naar mijn mening is het noodzakelijk om tools en het eenvoudigste apparaat ter wereld te houden !!! zodat het lokaal en met de hand kan worden gereproduceerd !!!
het is waar dat we veel bewerken en testen erg interessant kunnen vinden, het probleem is dat er geen of bijna de bank passeren en we moeten daarom trots zijn op het goede woord van elk !! wie weet hoe de kracht van het koppel van het gaspedaal te herkennen is !!!)
het ergste is dat, maar probeer de prototypes van anderen te testen die we hebben gefaald (collectieve lethargie) !!! geloof dat kan, we willen dat het eindelijk uit de schaduw komt !!! :?
0 x
JLS
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 14
Inschrijving: 20/04/06, 14:32




par JLS » 25/04/06, 13:53

Ik herhaal mijn vraag:

Kan iemand mij een voorbeeld geven van kostbare, eenvoudige, reproduceerbare experimenten, die kunnen dienen als werkbasis voor de ontwikkeling van een ervaringsplan?

Nog een vraag:

Heeft iemand geprobeerd GEET-gas op te slaan?

Naast het risico om "scheet in het gezicht" te laten met een dergelijke superbrandstof, zou het een interessant pad openen voor alles dat intermitterend werkt (brander) of een goed herstel of koude start vereist (motor van een auto)

A+
0 x
Avatar de l'utilisateur
zac
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 1446
Inschrijving: 06/05/05, 20:31
Plaats: piton st leu
x 2




par zac » 25/04/06, 15:00

JLS schreef:Ik herhaal mijn vraag:

Heeft iemand geprobeerd GEET-gas op te slaan?


A+


welkom

Mogelijk maar zonder interesse. Ik leg uit dat we het gas "geet" produceren wanneer de motor onder hoge belasting staat en we het nodig hebben; als we gedwongen worden om de motor te laden om alleen gas te produceren, verbranden we het verbruik om later minder te verbruiken (dom is het niet). :frons:

Ik probeerde een tussenkamer te maken met kleppen tussen de pantone en de ADM, het werkt niet (klep gesloten = geen onderdrukking; klep open = pantone met verlies van efficiëntie) : Cry:

: Idee: U kunt testen uitvoeren met een 1.9l renault (clio oude generatie) waterdoping, 13.5x150 ijzeren kern, 15/21 buis, 10 carburateur, 12/14 koperen buis tot ADM goede isolatie 'uitlaat bij de reactor, venturia bij de inlaat van ADM.

Je zult onmiddellijke winst en voortdurende verbetering zien tot ongeveer 35 uur wandelen (nadat het resultaat is gestabiliseerd). : Lol:

Vertel mijn vriendin dat je haar broek uittrekt (ze heeft geen bankje) en ze trekt je ogen uit. :onheil:
@+
0 x
Zei de zebra, freeman (bedreigde ras)

Dit is niet omdat ik con Ik probeer niet om slimme dingen te doen.
bout
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 357
Inschrijving: 01/02/06, 20:44
Plaats: Pas-de-Calais




par bout » 25/04/06, 22:37

JLS schreef:Voor zover u weet, zijn er geen ervaringsplannen geweest die in staat zijn om objectief licht te werpen op de briljante DIY-enthousiastelingen die willekeurig een veelheid aan gekruiste parameters samenstellen op een "unieke" montage.

Sorry, maar ik heb niet veel wetenschappelijk gevonden met betrekking tot de analyse van de resultaten wanneer sommige ervan "adembenemend" zijn in termen van prestaties en waardig om verder te bestuderen.

Ik werk in BE op "proto" -machines waar vaak tests nodig zijn. Het is niet verboden om in je geluksster te geloven, maar uit ervaring moet de factor "geluk", hoewel niet te verwaarlozen, de behoefte aan analyse niet verdoezelen.

Ik vind het vandaag moeilijk om een ​​project te "bouwen" op basis van wat ik heb kunnen verzamelen in "Pantone" -experimenten


goedenavond
mezelf, ik weet niet zeker in welke richting ik de beste tips moet halen, ijzer, roestvrij staal, nikkel, bubbler-monster, bubbler verwarmd door de koelvloeistof.
Er zijn ongetwijfeld systemen die werken, maar het is noodzakelijk om ze te testen wanneer ze werken, aangezien het blijkbaar niet altijd werkt
De magere testen die ik heb kunnen doen, baren me veel zorgen
Ik heb ze geoefend op systemen die normaal gesproken zeer goede resultaten gaven op het niveau van de gegenereerde economie, het materiaal dat voor deze systemen wordt gebruikt, we hadden geen klachten (roestvrij bubbler, reactor geleverd door spad), veel ex. in foto's op de site chtipantone (vulkaan)
De zeer goede aangekondigde resultaten waren van de eigenaren van de geteste tractoren: de FIAT 110-90 waarover we het hebben in het persoverzicht en de 2e waarvan hier de resultaten van de testbank zijn:
Beeld

Beeld

Ik had echter zorgvuldig nagedacht over het uitvoeren van het testprotocol om ervoor te zorgen dat wanneer en onder welke omstandigheden de pantone werd gemarkeerd: tests met volledige belasting, verschillende gedeeltelijke belastingen en geen belasting

Reacties zijn welkom

Maar in uw plaats zal ik nog steeds een stap terug doen van al diegenen die zeer benijdenswaardige resultaten aankondigen

Doe zoals ik: ga kijken op de site

bout
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 98-gasten