hoeveel moeten we schoonrollen

Waterinjectie in thermische motoren en de beroemde "pantonemotor". Algemene informatie. Druk op knipsels en video's. Inzicht in en wetenschappelijke verklaringen van waterinjectie in motoren: ideeën voor assemblages, studies, fysisch-chemische analyses.
Avatar de l'utilisateur
pinkfloyd30
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 18
Inschrijving: 30/08/05, 12:04




par pinkfloyd30 » 03/09/05, 20:22

MAAR JA LATEN ZIEN !! STOP MET RIJDEN MET TANKS ALS TOPMOTOR !!! LATEN WE ONZE GROTE CILINDERS IN DE BAK NEMEN !!! WAT IS DE SNELHEID VOOR ALS HET IN 50 JAAR DROOG MOET WORDEN ??? RIT NORMAAL MAAR RIT SCHOON !!! STOP MET HET AANKOPEN VAN NIEUWE AUTO'S EN VERANDEREN ZE AAN HET EINDE VAN 60 000 KM !! NEVADA VAN MIJN VADER HEEFT ZIJN 300 000 GEBOREN GEMAAKT EN IS IN tegenstelling tot hem NIET NOG DOOD, HIJ ONDERHOUDDE ZIJN CARNES ALS ZIJN POMPEN EN DE NEVADA BEGONNEN NIKKEL EN ROLLEN BETER. ja omdat ik niet weet of je het beseft, maar door steeds nieuwe auto's te kopen, verliest het land veel geld !! het betekent eigenlijk dat de energie die wordt gebruikt om onze "oude auto's" te maken nutteloos zal zijn geweest, maar er is ook energie voor nodig om ze te verpletteren en te stapelen (en er wordt ons verteld over recycling), we moeten de consumptie stoppen om de economie van het land te ondermijnen (nou ja, we kunnen altijd proberen wat ?? toch?), we moeten zijn aardappelen in zijn tuin planten en er ook een graven waaruit we het water zullen verwijderen dankzij een pomp draait op koolzaad dat we zelf maken en water (we hebben een generator nodig die ook zo werkt)

Kortom, het was DE reactie verloofd en niet op onderwerp (en ik denk ook nutteloos) van de post maar hey, ik probeer deel te nemen omdat ik dit echt leuk vind forum, en ik ben van plan een pantoneactor op de bosmaaier aan te passen die in de repository van mijn vaders meubel bleef staan ​​zodra de notariële akten zijn ondertekend. Dankjewel
0 x
"Hoe kunnen we de kracht die de mens gebruikt om de tak waarop hij zit te zagen niet bewonderen ???" Jean-Marie Bigard

Ga terug naar "Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 142-gasten