Hoe te versnellen (met een Pantone-systeem)

Waterinjectie in thermische motoren en de beroemde "pantonemotor". Algemene informatie. Druk op knipsels en video's. Inzicht in en wetenschappelijke verklaringen van waterinjectie in motoren: ideeën voor assemblages, studies, fysisch-chemische analyses.
olive33
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 4
Inschrijving: 24/11/05, 07:13
Plaats: Gironde 33

Hoe te versnellen (met een Pantone-systeem)




par olive33 » 24/11/05, 08:26

gefeliciteerd en bedankt aan alle leden hiervan forum voor hun uitleg over de verschillende panton-assemblage en de beschikbaarheid die ze tonen tegen een beginneling zoals ik.
Ik ben van plan mijn hyundai 2,5 td 73ch in de toekomst aan te passen, nadat ik de forum (mijn hoofd is een echte "bubbler") Ik denk dat ik de basisbediening begreep: bubbler, reactor etc...
maar de vraag die ik mezelf stel is hoe we versnellen.
inderdaad, na het artikel van M david op quanthomme.org te hebben gelezen, raadt deze aan om de gaskabel bij de gasoliepomp los te koppelen, om op een luchtklep te spelen, begrijp ik het goed? Bedankt allemaal voor jullie hulp :schok:
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11042




par Christophe » 24/11/05, 14:46

Doping met water vormt op dit niveau geen probleem: aan het originele stroomcircuit hoef je niets te veranderen.

Als je daarentegen een 100% pantone wilt maken, wordt het delicater, maar ik raad het af (veel te complex om te ontwikkelen en resulteren in doping is al niet slecht)
0 x
olive33
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 4
Inschrijving: 24/11/05, 07:13
Plaats: Gironde 33




par olive33 » 24/11/05, 16:38

hallo en bedankt voor je antwoord, als ik je begrijp
antwoord Ik moet accelereren met de kabel via de stookoliepomp zoals oorspronkelijk!
ps: voor assemblages met koolhydraten aan de ingang van de reactor waarom
bestel niet de gasopeningsklep met de depressie gemonteerd op de oude verdelers en die werd gebruikt om te corrigeren
ontsteking vooraf, met behulp van een bestaande kraan op de inlaatpijp + je accelereert + de depressie neemt toe + het trekt aan de
bushel, natuurlijk zou het nodig zijn om de slag bushel + kalibreren te bepalen
de diameter van de vacuümbuis
0 x
Avatar de l'utilisateur
PITMIX
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 2028
Inschrijving: 17/09/05, 10:29
x 17




par PITMIX » 26/11/05, 14:53

Au :schok:
Ik begreep niet alles, je lijkt verstand te hebben van mechanica!
Als je de moed voelt om toe te passen wat je zojuist hebt beschreven, zal het een nieuwe benadering van het systeem zijn. Ik geloof niet dat iemand er ooit in is geslaagd om een ​​motor met een 100% Pantone-constructie zo effectief te laten accelereren als met waterdoping. Misschien meneer David en anderen van wie ik de artikelen nog niet heb gelezen.
0 x
olive33
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 4
Inschrijving: 24/11/05, 07:13
Plaats: Gironde 33




par olive33 » 26/11/05, 18:59

Hallo daar ! Ik was van huis uit automonteur, dit heb ik geoefend
beroep tot 1982, maar de evoluerende techniek betekent dat
Ik ben overweldigd, vooral als het om management gaat
elektronica van huidige motoren, puur mechanisch kan het
nog steeds gaan we het redden.
sindsdien ben ik ketelmaker-lasser + focus op de lasactiviteit, hier is eigenlijk het portret van het individu.
over een + of - nabije toekomst wil ik mijn diesel 2.5 td modificeren
maar ik heb een groot probleem met de doorgang van de uitlaat weet ik niet
niet als ik het blok turbo's niet ga omdraaien om maar te zien en te zien
meer vrijheid hebben om de reactor rechtstreeks uit de uitlaatpijpen te implanteren, minder problemen met de temperatuur van de reactor van wat ik begreep door te bladeren in de forum , koelt de turbo de motor te veel af bij lage toerentallen.
Ik heb een klein idee over een transparante bubbler, maar ik moet het testen

veel geluk voor jou, ik kijk ernaar uit je te lezen
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 161-gasten