Hallo allemaal: Opel Astra gedoopt met water

Waterinjectie in thermische motoren en de beroemde "pantonemotor". Algemene informatie. Druk op knipsels en video's. Inzicht in en wetenschappelijke verklaringen van waterinjectie in motoren: ideeën voor assemblages, studies, fysisch-chemische analyses.
mimiek
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 19
Inschrijving: 25/09/07, 12:56

Hallo allemaal: Opel Astra gedoopt met water




par mimiek » 25/09/07, 13:36

hallo iedereen, ik ben hier nieuw in forum die ik bij toeval ontdekte terwijl ik op zoek was naar informatie over het pantone-systeem.
Ik ben 24 jaar oud en ik ben een ontwerper in autoservice bij renault. Ik ben per se geïnteresseerd in dit proces, net zoals ik veel mechanica doe in de avonduren en in het weekend. Ik woon in 91 in Arpajon.
Ik rijd een auto om naar mijn werk te gaan (een Opel Astra 1L7 TD Isuzu-motor)
Daarvoor koop ik er 2 (de 2 motor loopt maar 1 heeft een probleem)
wie een probleem heeft, is niet al te ernstig. in feite is de voormalige eigenaar om een ​​nieuwe cilinderkop te monteren met AAC lagerkappen niet passend :schok: . resultaat dat de motor erg slecht draait (3 van de lagers spannen de as te strak aan). Ik ben van plan om deze molen te gebruiken om na te denken over het pantone-systeem voordat ik het naar de andere auto schakel. Hiervoor zal ik gewoon de grendel onder de lagerkappen plaatsen (Niet goed! Ik weet het maar het zal in orde zijn voor de korte tijd dat het zal draaien)

Door nadelen heb ik een grote vraag over dit systeem. van wat ik las werkt het op benzine EN dieselmotor. het lijkt me vreemd ... omdat het heel verschillende technologieën zijn. als dat zo is, des te beter zal ik het kunnen proberen.

dus ik zoek info over de staaflengte van de reactor, etc ...

Ik heb thuis alles wat ik nodig heb (lassen en gereedschap) en een vriend heeft een buigmachine en pers
: Cheesy: