Een GV die MAAAAAARCHE !!!!

Waterinjectie in thermische motoren en de beroemde "pantonemotor". Algemene informatie. Druk op knipsels en video's. Inzicht in en wetenschappelijke verklaringen van waterinjectie in motoren: ideeën voor assemblages, studies, fysisch-chemische analyses.
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 12/07/06, 03:53

Hallo Laurent
Omdat ik veel tijd besteed aan het aanpassen en experimenteren
en beschreef er alles over forum , Ik slaag erin mezelf tegen te spreken, naarmate de dingen evolueren, evolueren de bevindingen. en sindsdien, de tijd dat ik in deze montages heb gespeeld, besef ik dat hij nog steeds veel verrassingen heeft en veel te leren heeft.
Als ik op de forum het is niet om te pronken met mijn bandjes,
Ik ben te oud, mijn goede zetten liggen achter me...
Ik probeer degenen die net beginnen te helpen en te leren van degenen die de dingen anders doen dan ik, inclusief jij, de manier waarop jij op stoom komt.
Of MMM met zijn montage met ontluchting (het motorcarter genereert een flinke hoeveelheid waterdamp, olie en onverbrande brandstof) interessante oplossing.
Als je tenminste hebt uitgelegd hoe je te werk bent gegaan, om de metalen spons in een buis te maken, als je het water druppel voor druppel naar de bodem of in het midden van de spons stuurt?


Ik kan je vertellen dat ik watercarburateurs heb geprobeerd op de Mercedes-diesel (met een klein gereduceerd model carburateur kreeg ik een besparing van bijna 30%) en daarna de spons,
Op de benzinemotor probeerde ik de watercarburateur, de bubbler die borrelde van het uitlaatgas en een andere die borrelde van de lucht, die sproeide met de uitlaatgassen, een verwarmingskaars, DC-ionisatie voor de reactor en na de reactor,
Nu zit ik op een andere Panton-benzinemotorassemblage.
Ik probeer te weten waarom een ​​belaste motor functioneler is dan een licht belaste motor. Ik probeer te weten of het alleen de uitlaatwarmte is? of het correct vullen van de cilinders?
En ik zal net als Michel zeggen: ik probeer niet te weten of de reactor werkt, maar ik probeer hem operationeel te maken terwijl de motor draait.


Andre
Dernière édition par Andre de 14 / 07 / 06, 02: 12, 1 keer bewerkt.
0 x
laurent.delaon
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 168
Inschrijving: 13/08/05, 17:49




par laurent.delaon » 12/07/06, 17:51

camel1 schreef:Laurent


...bijna vier jaar dat ik eerst aan Pantone heb gedacht forum Yahoo pmc frankrijk (dat moet voor sommigen iets betekenen : Cheesy: ) en vervolgens over econologie. ...
en sorry dat ik je tegenspreek, maar het idee van de GV kwam bij me op lang voordat ik je kende... zelfs als het waar is dat sommige van je suggesties die GEDURENDE de ontwikkeling waren gedaan, goed waren.


Ik claim helemaal niets over het auteurschap van stoominjectie, ik begrijp niet waarom je het daarover hebt...

Tenslotte, om de anterioriteit af te ronden, vond ik dit, gedateerd 10 oktober 2005 https://www.econologie.com/forums/generateur-de-vapeur-instantanee-t668.html



...en dat ik niet probeer de ideeën van anderen toe te eigenen (ik heb geen hypertrofisch ego...)
...

Nou dat is goed, je bent een evenwichtige man...

Niet negatief, positief realistisch, heb je een voorbeeld met een verbruiksaflezing van een auto met een werkende Pantone-reactor?
Opgave = minimaal vijf volle tanks achter elkaar met kilometerstand en hoeveelheid brandstof.


Nogmaals, het spijt me dat ik je moet tegenspreken, maar ja, ik kan op zijn minst Kevin citeren, die ik heb ontmoet, die hier kwam, die veel feedback heeft, met 7 prototypes op zijn naam, en veel verbruiksmetingen, wat vervelend is omdat het is er nog niet in geslaagd de grens van 30% te doorbreken, maar is wel in de buurt gekomen (ik heb het exacte cijfer niet meer in gedachten...

Quote Ik ga akkoord, maar ik wil de resultaten zien vijf tanks en brandstofuitlezing Voor een auto is dat alles wat ik zeg. Kun je er een paar laten zien? of kan iemand dat? het is makkelijk...

Het zijn zulke jongens die de zaken vooruit kunnen helpen, niet jongens die denken dat het te ingewikkeld is, en dat we moeten proberen het zo veel mogelijk te vereenvoudigen, zelfs als dat betekent dat we moeten bagatelliseren wat ze niet durven te doen. wens te verwezenlijken.

hoe eenvoudiger het is, hoe beter het werkt... voor het soort mensen dat dingen vooruit of achteruit beweegt, kan ik geen commentaar geven...

Weet dat u niet de eerste bent die op het idee is gekomen om stoom te sturen zonder Pantone, en dat u min of meer vergelijkbare resultaten heeft behaald. Ik laat het aan u over om daar onderzoek naar te doen, wanneer u maar wilt profiteren van hun feedback.

ja, het is een goed idee in plaats van alleen te werken...

Ik zal niet verder ingaan op deze controverse, ik heb nog veel meer vissen om te bakken, maar ik zie je aan het begin van het schooljaar, want daar zal ik eindelijk wetenschappelijk onbetwistbare resultaten hebben, die een einde zullen maken aan tot dit soort gebabbel.
Cho!


Nou, ik zie geen enkele controverse... Ik kan me voorstellen dat ik je tijd aan het verspillen ben.
Dernière édition par laurent.delaon de 12 / 07 / 06, 18: 11, 1 keer bewerkt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
houthakker
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4731
Inschrijving: 07/11/05, 10:45
Plaats: Mountain ... (Trièves)
x 2




par houthakker » 12/07/06, 18:08

Als we vervelend willen zijn, concentreren we ons op zijn minst op de aanhalingstekens...: Roll:
0 x
laurent.delaon
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 168
Inschrijving: 13/08/05, 17:49




par laurent.delaon » 12/07/06, 18:18

Houthakker schreef:Als we vervelend willen zijn, concentreren we ons op zijn minst op de aanhalingstekens...: Roll:



Je moet streng zijn, dat betekent niet dat je een klootzak bent. Ik ken je niet, maar ik beledig je niet.
Dan is het niet omdat er 'Benedictijns' op het toilet staat, dat dit noodzakelijkerwijs zo is.

dus resultaat ja, maar vijf kilometerstanden met volle brandstofhoeveelheid. Als je een prestatie hebt en deze metingen hebt, aarzel dan niet om ze door te geven, we zijn geïnteresseerd.
0 x
Avatar de l'utilisateur
houthakker
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4731
Inschrijving: 07/11/05, 10:45
Plaats: Mountain ... (Trièves)
x 2




par houthakker » 12/07/06, 19:02

Geen commentaar.
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 14/07/06, 02:32

Hallo Camel1

Probeer uw waterverbruik onder controle te houden, zuinigheid gaat gepaard met een bepaalde hoeveelheid water die wordt verbruikt, te veel water verhoogt de motorprestaties, niet de zuinigheid. Pas wanneer u een lichte vermogenswinst begint te voelen, bereikt u de economische verhouding.
Voor een motor van jouw formaat is dit minder dan 0,7 liter
100 km, afhankelijk van de rijstijl, het is een reeks lange tests die de juiste verhoudingen zullen opleveren
Ik weet niet of je geen temperatuurprobleem zult tegenkomen als je de waterstroom in de hoofdstoomgenerator vermindert? te veel verdamping.
In de verschillende tests die ik deed met carburateur, bubbler, spons blijft het probleem van het waterverbruik hetzelfde
Zelfs met een bubbler moet je de hoeveelheid water controleren!

Andre
0 x
Avatar de l'utilisateur
abyssin3
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 623
Inschrijving: 18/07/05, 15:12




par abyssin3 » 14/07/06, 11:20

:pijl: houthakker

Als we vervelend willen zijn, concentreren we ons op zijn minst op de aanhalingstekens...

Je weet hoe je het goed moet doen, zo lijkt het... : Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen:
0 x
Avatar de l'utilisateur
houthakker
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4731
Inschrijving: 07/11/05, 10:45
Plaats: Mountain ... (Trièves)
x 2




par houthakker » 17/07/06, 13:33

abyssin3 schreef::pijl: Houthakker
Als we vervelend willen zijn, concentreren we ons op zijn minst op de aanhalingstekens...

Je weet hoe je het goed moet doen, zo lijkt het... : Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen:
Helemaal ! Ik weet hoe ik correct moet citeren, zodat ik er op mijn gemak over kan praten...
0 x
jonule
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2404
Inschrijving: 15/03/05, 12:11




par jonule » 19/07/06, 13:29

Hé, over vervelend gesproken, ik zie dat ik niet de enige ben die je irriteert, houthakker!
Het bos moet dus een beetje groot zijn om te kappen, toch? : Lol:
0 x
Avatar de l'utilisateur
camel1
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 322
Inschrijving: 29/01/05, 00:29
Plaats: Loire
x 1
Neem contact op met:




par camel1 » 19/07/06, 16:47

Salut à tous!

Het zou leuk zijn als we nutteloze berichten zoals die hierboven zouden vermijden, zonder gebruik te hoeven maken van de diensten van een mod!

Als je niets te zeggen hebt, zeg het dan ergens anders! : Mrgreen:


Dank je wel!

A +++
0 x
We waren op het randje, maar we hebben een grote stap voorwaarts ...

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 77-gasten