geloofwaardige verklaringen van doping in het water! BELANGRIJK !!

Waterinjectie in thermische motoren en de beroemde "pantonemotor". Algemene informatie. Druk op knipsels en video's. Inzicht in en wetenschappelijke verklaringen van waterinjectie in motoren: ideeën voor assemblages, studies, fysisch-chemische analyses.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79357
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060

geloofwaardige verklaringen van doping in het water! BELANGRIJK !!




par Christophe » 16/01/07, 22:35

Om dit onderwerp te volgen:
https://www.econologie.com/forums/moteur-pan ... t2056.html

Ik had Bob_Isat (in het echte leven J. Rochereau, ingenieur ISAT) gevraagd om een ​​samenvatting te schrijven van de elektrisering door ionisatie van waterdamp toegepast op waterdoping. Wat hij heel goed deed!

De gelijkenissen met de experimentele bevindingen van verschillende onderzoekers (het zou te lang zijn om ze allemaal hier te noemen, ze zullen elkaar kennen bij het lezen van het document maar toch onze legendarische André citeren!) Zijn er te veel om toevalligheden te zijn. ..

Wat kan ik nog meer zeggen behalve dat ik dit document in detail lees (meerdere keren indien mogelijk omdat sommige begrippen niet zo voor de hand liggen, zoals kwantumelektrodynamica: QED) en hoop dat het (iets meer) vooruit zal gaan dingen ...

Bedankt Julien!

Ionisatie van waterdamp
Dernière édition par Christophe de 25 / 07 / 07, 17: 28, 3 keer bewerkt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
lio74
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 333
Inschrijving: 15/03/06, 23:16
Plaats: Haute-Vienne en SAVOY

Re: Geloofwaardige uitleg over doping met water! BELANGRIJK !!




par lio74 » 16/01/07, 23:06

Christophe schreef:Om dit onderwerp te volgen:
https://www.econologie.com/forums/moteur-pan ... t2056.html

Ik had Bob_Isat (in het echte leven J. Rochereau, ingenieur ISAT) gevraagd om een ​​samenvatting te schrijven van de elektrisering door ionisatie van waterdamp toegepast op waterdoping. Wat hij heel goed deed!
.................


Nou dat is goed nieuws dat een paar remotetroepen!

Ik roei altijd om mijn experimentele bank op de universiteit te doen ... er is een echt gebrek aan wetenschappelijke interesse ... dit komt door het feit dat dit systeem te veel lijkt op een doe-het-zelf-achtertuin en een ondergrondse economie ... Ik kreeg net te horen: "het kan interessant zijn, je moet een bestand maken in de buurt van ADEME maar moet zeggen waarom het nog niet is ontwikkeld en waarom we geld moeten steken in het onderzoek naar dit type systeem ...."

Ik heb al heel wat vooruitgang geboekt ... maar de deadline voor de presidentsverkiezingen is niet ver ... de ADEME Poitou Charente is zeer dynamisch, maar de toekomst is onzeker ... dus mis het doel niet!

BEDANKT BOB het maakt me nog een document om mijn bibliografische bronnen in te zetten! : Cheesy:

++
0 x
"Iets doen is duur, niets doen kost veel meer." Koffie Annan
volgende bedreigde diersoorten: Man ... en het zal goed zijn voor hem !!!
MAN is een zeer gevaarlijke VERONTREINIGING NATUURLIJK!
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79357
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060

Re: Geloofwaardige uitleg over doping met water! BELANGRIJK !!




par Christophe » 16/01/07, 23:12

lio74 schreef:BEDANKT BOB het maakt me nog een document om mijn bibliografische bronnen in te zetten! : Cheesy:

++


Ben, ik hoop dat het niet alleen in "bronnenbibliotheek" zal blijven en dat het zal worden gebruikt om concreet te maken.

Voor subsidies (Ademe als anders) moet je op je hoede zijn ... je vasthouden aan C ***** na ...

Voor de vraag: pkoi het is niet ontwikkeld, er is te zeggen dat het het geval is voor elke innovatie ... voordat het uitgevonden wordt, is het niet ontwikkeld !!
Of je kunt ze vragen: jij bij Ademe wat deed je voor Villeneuve sur Lot? : Cheesy:
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79357
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060




par Christophe » 18/01/07, 15:50

Geen reactie?

Toch is het een heel erg belangrijk document ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
lio74
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 333
Inschrijving: 15/03/06, 23:16
Plaats: Haute-Vienne en SAVOY




par lio74 » 18/01/07, 19:14

Christophe schreef:Geen reactie?

Toch is het een heel erg belangrijk document ...


Ik heb het net opgenomen : Cheesy: Ik zal het voorzichtig en in detail lezen !!!

het is op hoop ik om concrete dingen te doen ... het is te lang geleden dat ik gefrustreerd ben door het gebrek aan oefening over het onderwerp!
gebrek aan uitrusting en financiering ... maar daar regelt het een beetje ...
het is waar dat ik een beetje bang ben om mezelf in de mond van de wolf te gooien :pijl: ADEME parske het is een overheidsding ... ik zou mijn eerste proto moeten maken met resultaten, om echt op zoek te gaan naar na! parsque als we er iets op gooien en er is niets dat werkt ... we brengen het ding totaal in diskrediet!
het klopt dat het direct op de 1er proto -30% conso en fenomenale daling van vervuiling I droomt !!! in elk geval moeten ze deze mensen concreet maken!

Ik moet naar de jongens van Roannes, Michel en het bedrijf gaan aangezien ze al veel ervaring hebben ... het einde van het semester dat ik echt kan conssiëren met dit project! wanneer ik Pit's felheid zie, motiveert het me heel erg ...
kort ... voor nu ben ik op nulniveau ... op het startveld ... ik doe een beetje boekenwurm ... ik blabla, maar ik ben nog steeds niet weg .... maar de schildpad zal aankomen op een dag !!! met goede resultaten voor de sleutel hoop ik! : Cheesy:

@+
0 x
"Iets doen is duur, niets doen kost veel meer." Koffie Annan

volgende bedreigde diersoorten: Man ... en het zal goed zijn voor hem !!!

MAN is een zeer gevaarlijke VERONTREINIGING NATUURLIJK!
denis
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 944
Inschrijving: 15/12/05, 17:26
Plaats: Rhône-Alpes
x 2




par denis » 18/01/07, 19:37

bedankt, heel interessant! , maar het is de 1er zodra ik over uv heb gelezen!
het wordt duidelijk ... :D
0 x
Wit zou niet bestaan ​​zonder het donker, maar toch!


http://maison-en-paille.blogspot.fr/
Avatar de l'utilisateur
houthakker
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4731
Inschrijving: 07/11/05, 10:45
Plaats: Mountain ... (Trièves)
x 2




par houthakker » 20/01/07, 02:26

Christophe schreef:Geen reactie?

Toch is het een heel erg belangrijk document ...
Ik heb mijn wachtwoord niet meer :?
0 x
"Ik ben een grote bruut, maar ik zelden mis ..."
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79357
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060




par Christophe » 20/01/07, 17:10

Krijgt u de mailinglijst niet langer?

Anders moet je dit doen: https://www.econologie.com/forums/probleme-t ... t2530.html
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79357
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060




par Christophe » 20/01/07, 17:38

De nieuwe correspondent is geschreven: https://www.econologie.com/une-explicati ... -3326.html
0 x
Avatar de l'utilisateur
PITMIX
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 2028
Inschrijving: 17/09/05, 10:29
x 17




par PITMIX » 20/01/07, 18:01

welkom
Ik heb de tekst nog niet gelezen, maar ik heb niet lang geleden een artikel over het geluid en de luminescentie gelezen en eerlijk gezegd zijn er enkele opmerkingen over de reactor waar je aan denkt.
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 122-gasten