Eerste test PMC-GEET Pantone

Waterinjectie in thermische motoren en de beroemde "pantonemotor". Algemene informatie. Druk op knipsels en video's. Inzicht in en wetenschappelijke verklaringen van waterinjectie in motoren: ideeën voor assemblages, studies, fysisch-chemische analyses.
Avatar de l'utilisateur
JOE
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 7
Inschrijving: 22/11/04, 21:14
Plaats: VK en VS




par JOE » 24/11/04, 00:07

Graag gedaan KrissG29 ;)

De oorsprong van Zenoah-motoren aangedreven door dit type carb wordt gebruikt voor bosmaaiers, heggenscharen, enz. Alles in 2T, en daarom is de snelheid niet stationair en onderhevig aan zowel aanzienlijke toerentallen als aan hoge belasting, daarom een ​​sterke regulering van de lucht/brandstofverhouding.

Het voordeel van dit type carburateur is ook dat het ontworpen is om te werken met een benzine / oliemengsel, waardoor de dichtheid belangrijker wordt, dus een ander ontwerp ....

In zekere zin is dit de beste manier die ik heb gevonden om een ​​dieselmotor met verwarming te laten draaien zonder alle beperkingen die men tegenkomt bij een SHA Dell'Orto-type carburateur.

Dit is de reden voor deze keuze.

Voila voilouuu

JOE
0 x
Avatar de l'utilisateur
krissg29
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 80
Inschrijving: 07/11/04, 21:26
Plaats: Finistere center
x 2




par krissg29 » 24/11/04, 00:32

Een membraanpomp wordt aangedreven door het indrukken van het carter, en op dit membraan zorgt een systeem van flexibele kleppen ervoor dat de benzine binnenkomt maar niet naar buiten gaat.


of de pomp wordt ook gebruikt om de brandstofdruk te regelen volgens de depressie
0 x
Het moet niet worden verward en ingenieuze ingenieur
Avatar de l'utilisateur
tigrou_838
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 573
Inschrijving: 20/10/04, 11:25
Plaats: Lorraine Luxemburgse grens




par tigrou_838 » 24/11/04, 14:50

:rolleyes: hallo allemaal, voor info over koolhydraten, ga eens rijden in een schaalmodel karbonade, je hebt koolhydraten voor alle cilinderinhouden en vermogens, van de kleinste tot de grootste, bovendien zonder tank en beter gebouwd dan de andere, bromfietsen en auto's (althans op technisch niveau) kun je er een plaatsen om de reactor van waterverdamping te voorzien, en een andere in de reactor en de motor, afhankelijk van de positie zal het de depressie creëren die nodig is. :o (dus aspiratie)

ps; :D het bestaat met korenmaat of met lade, het is aan jou om te zien volgens de configuratie van je montage


;) goed vervolg B)
0 x

Ga terug naar "Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Majestic-12 [Bot] en 111 gasten