Een Wiki Pantone?

Waterinjectie in thermische motoren en de beroemde "pantonemotor". Algemene informatie. Druk op knipsels en video's. Inzicht in en wetenschappelijke verklaringen van waterinjectie in motoren: ideeën voor assemblages, studies, fysisch-chemische analyses.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79356
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060




par Christophe » 19/07/07, 18:55

Eventuele opmerkingen hieronder alstublieft.
0 x
Avatar de l'utilisateur
nonoLeRobot
Master Kyot'Home
Master Kyot'Home
berichten: 790
Inschrijving: 19/01/05, 23:55
Plaats: Beaune 21 / Paris
x 13




par nonoLeRobot » 19/07/07, 18:56

COOoooool!! :D
0 x
Avatar de l'utilisateur
ik Citro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5129
Inschrijving: 08/03/06, 13:26
Plaats: Bordeaux
x 11




par ik Citro » 19/07/07, 22:06

8) Bravo!

Een echte wiki en nog veel werk voor de boeg.
Ik word er zelfs een beetje duizelig van.

Vooral om de ‘gaten’ te helpen opvullen.
Ik geloof dat ik (als ik mijn verlegenheid overwin) de voorstellen zou doen over de forum en ik zal vragen of het nuttig of verstandig is om ze op de wiki te laten verschijnen.

Ik bied aan om de artikelen van de bijdragers te herlezen en de spelling en syntaxis te corrigeren of om bepaalde voorstellen te herformuleren om het begrip te verbeteren.
Met mijn schamele vaardigheden...
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79356
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060




par Christophe » 20/07/07, 02:03

Welnu, het principe van een wiki is precies dat deze door iedereen kan worden bewerkt... Het creëren van een wiki die als enige kan schrijven is van weinig belang...
Me ben ik verkeerd?

Ga aan de slag citro! : Cheesy:

ps: als je bang bent om iets stoms te doen, maak je geen zorgen, alles is "omkeerbaar"!
0 x
Avatar de l'utilisateur
stef5555
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 151
Inschrijving: 15/01/07, 15:20




par stef5555 » 20/07/07, 08:25

Targol schreef:Ik vond het idee uitstekend.
dit vereist dat moderators met een goede kennis van het proces nauwlettend toezicht houden op de wijzigingen die worden aangebracht om mogelijke storingen of sabotages te corrigeren (als we de gretigheid zien van overheidsinstanties en fabrikanten om deze technologieën te kleineren, kan ik me heel goed voorstellen dat sommigen in staat zijn om vrijwillig naar de markt te komen verpest deze wiki om je werk in diskrediet te brengen).



:? of het tegenovergestelde.................. plaats iets dat werkt en dat in strijd is met ecologie en consumptie, of als het een pagina is die je aanpast, is er een goede kans dat het weer in de oorspronkelijke staat is teruggekeerd.... :onheil:
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79356
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060




par Christophe » 20/07/07, 11:01

Kunt u Steff alstublieft herformuleren? :schok:
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79356
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060




par Christophe » 20/07/07, 12:54

Ik heb zojuist de wachtwoordbeveiliging verwijderd. Laten we onze ogen openhouden!

We hebben nog steeds geluk, het oorspronkelijke beeld past redelijk goed bij de econologie... maar het zou nog steeds veranderd moeten worden...
0 x
Avatar de l'utilisateur
stef5555
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 151
Inschrijving: 15/01/07, 15:20




par stef5555 » 20/07/07, 13:49

Christophe schreef:Kunt u Steff alstublieft herformuleren? :schok:


: Cry: let niet op mijn boodschap, ik heb zojuist herhaald wat al is gezegd, maar het heeft ergens betrekking op nadat ik een verduidelijking aan een artikel op Wikipedia heb toegevoegd

: Cry: in nog geen 1 uur is "de precisie" hop weg!!!!
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79356
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060




par Christophe » 20/07/07, 14:25

Nou ja, dat is het principe van een wiki. Als er moderators zijn die regelmatig slagen, kunnen ze "achteruit" gaan en de NX-versie opnieuw uitgeven
0 x
Avatar de l'utilisateur
camel1
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 322
Inschrijving: 29/01/05, 00:29
Plaats: Loire
x 1
Neem contact op met:




par camel1 » 21/07/07, 00:40

Hallo Christophe (en de anderen :D )

Dat is alles, ik heb mijn eerste artikel gemaakt

Blijkbaar werkt het best goed... :D

Het stelde me in staat een beetje samen te vatten wat er op mijn site verspreid stond, ik heb nog een artikel te doen over het algemene principe, ik heb *** voorlopig achtergelaten.
Vervolgens ga ik verder met de Engelse vertaling. Sterker nog, ik bedacht een eenvoudige oplossing, namelijk het afwisselen van Franse tekst/Engelse tekst, tenzij je iets beters te bieden hebt?

Voor de rest is de wiki bijna eenvoudiger dan BBcode, je moet het gewoon zien : Cheesy:

Tot ziens!

Michel, (grote bètatester : Mrgreen:)
0 x
We waren op het randje, maar we hebben een grote stap voorwaarts ...

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 156-gasten