Een beetje steekvlam

Waterinjectie in thermische motoren en de beroemde "pantonemotor". Algemene informatie. Druk op knipsels en video's. Inzicht in en wetenschappelijke verklaringen van waterinjectie in motoren: ideeën voor assemblages, studies, fysisch-chemische analyses.
sriliam
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 15
Inschrijving: 19/02/10, 18:39

Een beetje steekvlam




par sriliam » 19/02/10, 19:11

Bonjour à tous,

Hier in Saint-Louis van Senegal doen we het ook in de brander !!! :)

Om het mengsel in gasvorm en onder druk te injecteren, gebruiken Senegalese lassers calciumbicarbonaat ondergedompeld in het mengsel 80% water, 20% koolwaterstof!

Allemaal in de reactor met een kleine drukontlastingshendel en zou => direct in de zuurstof!

Het is voldoende om het ijzer te smelten: 1540 ° C.

Heeft u ideeën voor verbetering? En ik denk in het bijzonder aan de toevoeging van een kleine compressor (dat wil zeggen een kleine lus maken voordat het gas wordt vrijgegeven) terwijl een deel van het gas wordt teruggewonnen om te lassen, het is nog steeds het hoofddoel en persoonlijk idee, om een ​​stroom te injecteren met een spoel om een ​​veld te creëren waardoor het mengsel "een beetje meer" kan ioniseren. Mijn tweede idee is om een ​​katalysatordraad bij de autoxy toe te voegen om de temperatuur te verhogen.

Om precies de stroom (intensiteit, spanning, signaal, frequentie) te bepalen, als dat geen vergezocht idee lijkt.
Hetzelfde geldt voor het gebruikte type katalysator: wolfraam, gaat het?

Dit zijn niet mijn ideeën, maar eerder aanpassingen van de praktijk bij het lezen van rapporten hierover forum en onderdeel van de Meyers-patenten.

Hoogachtend en hartelijk.
Sriliam

PS: ik zal ongetwijfeld meer informatie hebben en deze praktijk in de praktijk brengen, met een foto hoop ik, binnen een week of twee!
0 x
Avatar de l'utilisateur
rescwood
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 85
Inschrijving: 05/09/05, 14:30
Plaats: Luxie (Zuid-België)




par rescwood » 19/02/10, 20:18

Het is meer waarschijnlijk Calciumcarbide (CaC2) dat in contact met water acetyleen produceert ...

De reactie is zeer exotherm en acetyleen is onstabiel ...

Meer verwarmen, de druk verhogen, ioniseren ... Om de reactor te satellieten en in shorts of 6-voeten onder de grond te belanden, zijn dit uitstekende middelen ...

Slecht idee als je om het leven geeft.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Zorglub
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 501
Inschrijving: 24/11/09, 10:12




par Zorglub » 19/02/10, 20:24

vooral als de druk omhoog gaat, vuurt het zonder een vonk

het veiligst is om te beginnen met bidden
NB: (systeem gebruikt door stropers om te vissen)
0 x
boubka
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 950
Inschrijving: 10/08/07, 17:22
x 2




par boubka » 19/02/10, 21:47

pfff
bende lafaards : Cheesy:
mijn grootvader las met dit soort blaaslamp en stierf er niet aan :D
0 x
sriliam
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 15
Inschrijving: 19/02/10, 18:39




par sriliam » 02/03/10, 19:18

Bedankt voor je snelle en volledige antwoorden !!!

Ik heb zelfs een ernstige fout gemaakt, die ondanks alles zeldzaam bij me blijft: dus laten we zeggen dat een keer niet gebruikelijk is !!!

Er is geen reactor, het is eigenlijk een filter om te voorkomen dat water in de buis sijpelt en problemen veroorzaakt.

Het filter is gemaakt van vulkanische rotsen die poreus zijn, als ik me niet vergis.

Het pantone-proces is in feite een proces dat het mogelijk maakt om, volgens de genoemde mening, moleculen efficiënter te organiseren tijdens de verbranding.

Heeft iemand daarom een ​​idee om de verbranding van acetyleen beter te organiseren, zou dat een betere verwarmingstemperatuur mogelijk maken of denkt u integendeel dat wat we ook doen zal de vrijgegeven energie altijd dezelfde zijn?

Ik heb het natuurlijk niet over het spelen op parameters zoals druk, temperatuur en dergelijke.

Met vriendelijke groet.
Sril, noem me gewoon Sril
0 x
Oli 80
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1689
Inschrijving: 02/01/09, 17:23
Plaats: moselle 57
x 113

acetyleen




par Oli 80 » 02/03/10, 20:12

hallo in feite om acetyleen te produceren, wilt u praten over dit principe de http://mon.danstagueule.fr.free.fr/NRJr ... irage.html

de mijnwerkerslamp (zoutmijnen) of speleologie
0 x
sriliam
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 15
Inschrijving: 19/02/10, 18:39




par sriliam » 02/03/10, 21:09

Hallo,

Vi, heel erg bedankt voor mij.
Met vriendelijke groeten. Sril
0 x

Ga terug naar "Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 152-gasten