Een pantonemontering in een kunstgalerie

Waterinjectie in thermische motoren en de beroemde "pantonemotor". Algemene informatie. Druk op knipsels en video's. Inzicht in en wetenschappelijke verklaringen van waterinjectie in motoren: ideeën voor assemblages, studies, fysisch-chemische analyses.
Avatar de l'utilisateur
sam17
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 253
Inschrijving: 14/02/06, 13:57
Plaats: La Rochelle
x 1




par sam17 » 02/12/06, 10:13

Zouden het geen polijstmachines voor de carrosserie zijn?
0 x
--
Geduld is een boom waarvan de wortel is bitter, waarvan de vruchten zijn erg lief.
saveplanet
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 128
Inschrijving: 10/11/06, 19:05
Plaats: Parijs




par saveplanet » 02/12/06, 12:58

of zoiets...
0 x
Samen kunnen we het veranderen
Avatar de l'utilisateur
PITMIX
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 2028
Inschrijving: 17/09/05, 10:29
x 17




par PITMIX » 03/12/06, 20:10

Ik doe de opening in deze workshop, jij ook?
0 x
divad_nitram
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 13
Inschrijving: 12/02/06, 19:19
Plaats: Montpellier (Frankrijk)




par divad_nitram » 04/12/06, 16:15

Hallo,

bedankt voor je complimenten.

Het is waar dat deze werkplaats erg leuk is, mijn collega heeft stapels huishoudelijke apparaten in 110V verzameld, de polijstmachines horen erbij.

We hadden tonnen vragen en het veroorzaakte een sensatie, de pantone in de etalage, de andere werken waren ronduit wazig.

Ik denk dat we terugkomen, nu moeten we gewoon de puinhoop laten werken!!!!! En neem de maten op.


En hier is de foto

Beeld

De assemblage getoond door pitmix was een stap, ik presenteer dat allemaal in de post "Pantone-assemblage voor experimenten"

A+

David
0 x
divad_nitram
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 13
Inschrijving: 12/02/06, 19:19
Plaats: Montpellier (Frankrijk)




par divad_nitram » 04/12/06, 16:20

Tot slot voor André is de generator die we erachter zien een model aangepast door Pantone Industrie Inc. (GEET), dat werkt in 100% pantone op benzine. Ook aan deze gaan we metingen doen zodat we ook de werking en de T° kunnen vergelijken.

Voorlopig hadden we niet begrepen dat er een sonde op het oliepeil zat die de ontsteking afsnijdt zolang hij niet baadt (het peil stond er net onder), echt soms!!!!

A+
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 123-gasten