Kit Gillier Pantone e-copra morgen in Turbo M6

Waterinjectie in thermische motoren en de beroemde "pantonemotor". Algemene informatie. Druk op knipsels en video's. Inzicht in en wetenschappelijke verklaringen van waterinjectie in motoren: ideeën voor assemblages, studies, fysisch-chemische analyses.
sylchris58
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 02/02/09, 16:25
Plaats: Morvan
x 1

Ecopra turbo m6




par sylchris58 » 02/02/09, 17:05

Hallo allemaal.
Dit en mijn eerste bezoek aan jouw forum.
Sta mij toe om mijn indrukken met u te delen als gebruiker van de ecopra-kit op een Pajero 4x4 gedurende ongeveer een maand en kijkend naar turbo op M6.
Zeer teleurgesteld door het rapport van M6, aangezien zij er mee aan de slag gingen, was het beter niets te zeggen.
Mijn eerste indrukken van het gebruik van de kit: Meting van de rookopaciteit: Vóór 2,85 (ik gebruik Mécarun) na slechts 120 km gebruik gemiddeld 1.12 (laatste meting 1.09) naarmate de versnellingen daalden.
Voor de conso inderdaad niet voor de hand liggend de motor en veel flexibeler stiller dus ik denk dat ik hem mechanisch iets meer gebruik, de tijden zijn ook eerlijker, voorheen 12 tot 13 liter solo afhankelijk van het soort reis en 18 liter met aanhanger van bijna 3 ton Nog niet gekoppeld een grote aanhanger, solo: 1e vol 11,2l, 2e vol 10,6l.
Hier zijn de eerste indrukken. Voor mij zou het goed zijn als we, ongeacht het type montage (ecopra Hypnow en anderen), onze gebruikerservaringen zouden kunnen delen om dit principe van doping met water te bevorderen, maar vooral om het aan onze media te kunnen bewijzen en anderen dat er andere dingen bestaan, vooral dat hun rapportage veel grondiger is.
Excuseer mij voor de fouten en de presentatie, ik ben noch een ingenieur, noch een journalist. :D
1 x
vrij om te leven

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 134-gasten