"Water in Gasoil" -documentaire over waterinjectie, weten autofabrikanten!

Waterinjectie in thermische motoren en de beroemde "pantonemotor". Algemene informatie. Druk op knipsels en video's. Inzicht in en wetenschappelijke verklaringen van waterinjectie in motoren: ideeën voor assemblages, studies, fysisch-chemische analyses.
Avatar de l'utilisateur
llopdoro
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 5
Inschrijving: 29/06/13, 22:25
Plaats: Florenville (Belgisch Luxemburg)




par llopdoro » 30/06/13, 14:18

Niet begrepen!

Ik ben van mening dat de schop onder de kont moet worden gericht aan monteurs die niet willen dat we besparen en die niet willen dat we de vervuiling terugdringen; Kortom, ze willen veel geld verdienen over de ruggen van degenen die geld willen besparen, terwijl ze door te werken dat anders wel zouden kunnen.

Aanvankelijk, in 1991, had ik een exclusive voor deze topkwaliteit olie, erg duur, maar zo zuinig, in een kit inclusief 5 L olie, een Bypass-filter, een carterreinigingsproduct en alle kit om het filter te plaatsen. Omdat het Amerikaans was, waren de schroefdraad niet hetzelfde.

Toen ik dit product aan de transportbedrijven presenteerde, werd ik opgejaagd door de olietankers, ik was de man die vermoord moest worden. hetzelfde gold voor de monteurs, maar ze hebben nooit begrepen dat we anders zaken konden doen, eerst door de kits te verkopen (aanbevolen door de minister van Ecologie in België), en vervolgens door loyaliteit op te bouwen via olieanalyses bij specifieke kilometers. Ze begrepen niets, maar werden daarbij geholpen door het laboratorium van de Militaire School, dat, ter verdediging van de oliën die ze gebruikten en de weelderige geschenken die ze van de oliemaatschappijen ontvingen, de olie onverenigbaar verklaarde.
0 x
alaniesse
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 214
Inschrijving: 19/03/11, 10:47
x 2




par alaniesse » 02/07/13, 15:02

Ik heb deze olie bij een paar monteurs gezien.
Voor vrachtwagens voeren ze elke 1 miljoen km een ​​volledige olieverversing uit, met regelmatige controles.
De slijtage na 2 miljoen km was zeer laag.
maar het wordt in het begin niet gegeven en in feite moet je het niet vervuilen, of filteren (en filteren).

Een waterdopingsysteem met elektrische verneveling kost weinig en geeft goede resultaten.

Vortexklep is ook niet slecht tijdens het wachten op het elektrische vernevelingssysteem.
Zodra het elektrische vernevelingssysteem is geïnstalleerd, is de vortexklep niet meer bruikbaar. (qua aantallen zien we geen resultaten)
0 x
alaniesse
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 214
Inschrijving: 19/03/11, 10:47
x 2




par alaniesse » 02/07/13, 23:19

Thuis verbruikt de Fiat Panda van mijn partner gemiddeld 5,6 liter per 100 van SP 95 tot € 1.57,
voor 100 km is het € 8.79

Bob, The Hummer H2O, die alleen elektrische vernevelingsdoping heeft en die een nieuwe 10 cm vortexklep zal krijgen in afwachting van een HHO-kit,
verbruikt 11,5 liter sp 85 voor € 0,94
voor 100 km is het € 10.81

als ik naar 10l per 100 ga;
Dit levert voor 100 km 10 x 0.94 = € 9,4 op

Ik zou op 7% fiat aan verbruikskosten in euro's zitten.
0 x
Avatar de l'utilisateur
llopdoro
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 5
Inschrijving: 29/06/13, 22:25
Plaats: Florenville (Belgisch Luxemburg)




par llopdoro » 02/07/13, 23:51

Nee, deze olie heb je bij sommige monteurs nog niet gezien simpelweg omdat deze in Europa niet te koop is. De Amerikanen gebruiken voor de verkoop het sneeuwbalsysteem, wat hier onmogelijk is en vooral verboden.

Over een paar maanden ben ik van plan mijn voertuig te vernieuwen en een andere Grand Cherokee te kopen met een efficiëntere motor, maar nog steeds in diesel, wat erg voordelig is met al deze radars langs zowel de Franse als de Belgische wegen - beide landen hebben hetzelfde sociaal-communistische regime , alleen bestaat het in België al langer. We klagen in stilte omdat we geen recht hebben op het hoofdstuk - het remmen op de motor werkt zodra we onze voet optillen. En ik zal een van de filters laten installeren die ik al jaren heb en ik zal een kleine container met smeermiddel (72 liter) kopen met een actuele nomenclatuur die de prestaties zal verbeteren. Ook zal ik van de monteur eisen dat hij de motor na twee- of drieduizend kilometer afstelt, wat bij mijn huidige auto nog nooit is gebeurd. de smeermiddelfabrikant maakt ook een slijtvast luchtfilter, het soort filter dat 50 jaar geleden bestond, we brengen er een dun laagje olie op aan om het vuil tegen te houden en we wassen het af met water, waarbij we ervoor zorgen dat het schoon blijft. een nacht droog.

Omdat we geen olie verversen, vervangen we het oliefilter niet zo vaak als gewoonlijk, het kan zijn dat we het zelfs nooit vervangen als de olie schoon blijft. Als u deze ververst, moet u het equivalent van een olieverversing uitvoeren, maar u doet de verwijderde olie er weer in nadat u het filter hebt vervangen. Bovendien is het het bypassfilter dat al het werk doet en uit de analyses die onze minister van Ecologie in 1991 uitvoerde bleek dat de katalysator (die elke 40.000 km vervangen moet worden en de huid van de billen kost) niet meer nodig was . De vermogenswinst dankzij dit filtersysteem en de hoogwaardige olie compenseert het verlies veroorzaakt door de katalysator, namelijk 10%. Zonder katalysator is het een winst van 20% met minder vervuiling door uitlaatgassen en gebruikte oliën, minder slijtage aan de motor en alles wat hem doet werken. Ik denk dat ik de onderhandelingen over import en distributie in Europa zal hervatten, maar deze keer zullen we gepantserd zijn tegen de olietankers.
0 x
alaniesse
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 214
Inschrijving: 19/03/11, 10:47
x 2




par alaniesse » 03/07/13, 00:20

Het dateert van 18 jaar geleden, een vriend van mij was vertegenwoordiger voor een setje Amerikaanse auto-olie en producten, de resultaten waren meer dan uitstekend, de prijs,... duur.
Ik had er destijds een paar.
Het merk bestaat nog steeds, Kernite.


Er moeten meerdere merken zijn die dit soort producten op de markt brengen.
0 x
Avatar de l'utilisateur
llopdoro
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 5
Inschrijving: 29/06/13, 22:25
Plaats: Florenville (Belgisch Luxemburg)




par llopdoro » 03/07/13, 01:06

Ja ik zie het,
het is een olie op basis van molybdeenbisulfiet, een principe dat al vóór de oorlog werd gebruikt... Werd het niet vervaardigd in Sugarland in Texas, het ligt aan de weg die van Houston naar San Antonio gaat, dichter bij Houston.

De mijne is niet die, maar ik zal de naam op dit moment niet noemen, maar in de VS zijn er veel merken synthetische oliën en vele zijn zeer efficiënt. Het is de distributie hier die moeilijk is omdat de oliemaatschappijen er tegen zijn dit vooral onder transporteurs en vooral ook als er minder olieverversingen nodig zijn. Het is echter de oplossing van de toekomst voor verbrandingsmotoren en als er meer elektromotoren komen, zullen die zowel voor brandstoffen als smeermiddelen in het water komen.

Hoe dan ook is dit verhaal van vervuiling slechts een voorwendsel om belastingen te heffen; de opwarming van de aarde heeft zich in het verleden al voorgedaan, met name aan een zeer langdurig proces dat eindigde rond 1600 toen de Zwijn die toegang gaf tot de Brugse haven dichtslibde. Zoek dus een oude kaart met de steden Duinkerken en Oostende van vóór 1600, dat zal onmogelijk zijn, alleen de vuurtoren van Mardick bij Duinkerken bestond en daarom waren de steden in het binnenland zo rijk, zij dienden als havens. Tussen 1730 en 1760 was er ook een grote droogte, vooral in onze streken, tot het punt waarop iedereen die zijn varkens in de velden liet grazen, werd gestraft door op te hangen voordat de armen de gebroken oren konden oprapen en er geen sprake was van vervuiling.

Wat de oliereserves betreft, deze zijn nog steeds gigantisch. Zeker, het glorieuze tijdperk van de Arabische landen loopt ten einde, maar er blijven Siberië, Venezuela, maar ook reservaten die belangrijker zijn dan die van het Arabische schiereiland voor de kust van Brazilië en bijna evenveel voor de kust van Ecuador. Het lijkt er zelfs op dat het op Antarctica ook niet slecht is. Daarom zijn de Russen zo vraatzuchtig en willen ze graag ter sprake brengen wat de Belgen daar ontdekten.

Ik zag dat er inmiddels een hele zuinige elektrische auto bestaat met een actieradius van ruim 1.000 km en die in Europa wordt gebouwd. Maar dat is nog niet alles, een Belgische universiteit heeft een systeem ontdekt voor de opslag van elektriciteit dat geen ruimte in beslag neemt, platen zoals die in een computer zitten, maar ook in verf die op een muur kan worden aangebracht, in de wandtapijten, ... Wij praat er niet over, ik hoop dat het niet de oliemaatschappijen zijn die het patent hebben gekocht!
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11043




par Christophe » 19/07/13, 15:34

Nieuws van de auteur:

Hallo,


Laatste rechte lijn voor ons met Ulule.
Er zijn tot nu toe 80 supporters en ruim 2600 euro ingezameld en we moeten nog een klein beetje doen om de gehoopte 3500 euro te halen.

De oproep tot steun voor onze film loopt aanstaande woensdag 24 juli af.

We hebben zojuist ons laatste nieuws op de site geplaatst om iedereen te herinneren aan de redenen die ons ertoe aanzetten dit avontuur aan te gaan.
Je kunt ze hier lezen: http://fr.ulule.com/roulez-a-leau/news/

Als je het project leuk vindt, als je denkt dat het mensen om je heen interessant zou kunnen vinden, stuur dan onze Ulule-link door: http://fr.ulule.com/roulez-a-leau/


Zeer goede zomer.
Tikje
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11043




par Christophe » 06/03/14, 20:35

Een uittreksel met Antoine Gillier, voorloper van waterdoping: http://www.youtube.com/watch?v=QcePp04NTrg
0 x
Avatar de l'utilisateur
gildas
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 880
Inschrijving: 05/03/10, 23:59
x 173




par gildas » 07/03/14, 10:14

Er moet ook worden opgemerkt dat waterdoping mogelijk geen water verbruikt als het uitlaatgas wordt gecondenseerd.
Voorbeelden hier.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11043




par Christophe » 07/03/14, 10:35

Ik zie geen condensor op deze "mini" econokit... voor mij is het een ersatz EGR...
0 x

Ga terug naar "Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 114-gasten