Pantone Engine Discovery

Waterinjectie in thermische motoren en de beroemde "pantonemotor". Algemene informatie. Druk op knipsels en video's. Inzicht in en wetenschappelijke verklaringen van waterinjectie in motoren: ideeën voor assemblages, studies, fysisch-chemische analyses.
Avatar de l'utilisateur
zac
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 1446
Inschrijving: 06/05/05, 20:31
Plaats: piton st leu
x 2




par zac » 26/04/07, 17:00

elephant schreef:behalve misschien bij de behandeling van afval (het lijkt erop dat het een echte maffia is) ... : Cheesy:


er is geen lobby in het afval, je doet wat je wilt en als de politieke shit je hun afval en hun oude mensen teruggeeft. Wat een schandelijke dingen willen onze superbedrijven niet zien; de kleine (en grote) maffia gedijen rustig.

Ons afval is zo goed in Afrika (en onze voorouders op hun stervende plaatsen); zolang we het niet zien is het perfect en wie dissimulatie zegt, zegt over het algemeen schemeren :onheil: :onheil: :onheil:

@+
0 x
Zei de zebra, freeman (bedreigde ras)
Dit is niet omdat ik con Ik probeer niet om slimme dingen te doen.
Avatar de l'utilisateur
ik Citro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5129
Inschrijving: 08/03/06, 13:26
Plaats: Bordeaux
x 11




par ik Citro » 27/04/07, 13:36

:? Ik ben een beetje fout, ik denk dat we ... een beetje ... weg van het onderwerp ...
Ik heb geen andere laag toegevoegd aan de gevoelens die we delen over de vraag ... zelfs als het opluchting geeft om het te schrijven.
0 x
Avatar de l'utilisateur
het gewricht
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 63
Inschrijving: 07/03/07, 21:29
Plaats: het land van de Loire
x 2




par het gewricht » 27/04/07, 21:14

Het is een beetje waar citro, maar natuurlijk wilden veel mensen zich over dit onderwerp uiten, dus het valt redelijk goed
0 x
Avatar de l'utilisateur
christelijkedusud
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 02/11/07, 02:30
Plaats: in het zuiden natuurlijk!




par christelijkedusud » 02/11/07, 16:03

en voor mijn appel is het hetzelfde, ik heb deze site ontdekt, erg interessant, en we worden ons bewust van al deze vervuiling, sorry dat ik te laat ben :schok:
0 x
Als ik mezelf in de spiegel zie, ben ik bang.
Als ik zie hoe anderen het hebben, stelt het me gerust.
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14138
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839




par Flytox » 02/11/07, 17:28

Bonjour à tous

De lobby is unaniem tegen hen, behalve natuurlijk degenen die van de gelegenheid gebruik maken om er hun zakken in te steken ...... Lang leve de democratie ......:onheil: Wees gerust, gezien de hype van de afgelopen maanden over groene onderwerpen die niet valt, zullen er verschuivingen van rente en enorm geld zijn. De lobby zal hen daarom noodzakelijkerwijs vergezellen. Vanaf hier om te weten of dit nuttig kan zijn voor iets groens dat het grootste aantal interesseert ... ????

Om terug te komen op het onderwerp, het is niet omdat we achter de schermen werken dat ons werk geen interesse heeft. : Mrgreen:

A+
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.
[Eugène Ionesco]
http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132

Ga terug naar "Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 115-gasten