Inertia Staten blokkeert het Pantone systeem?

Waterinjectie in thermische motoren en de beroemde "pantonemotor". Algemene informatie. Druk op knipsels en video's. Inzicht in en wetenschappelijke verklaringen van waterinjectie in motoren: ideeën voor assemblages, studies, fysisch-chemische analyses.

DE INERTIA VAN DE STATEN blokkeerde het PANTONE-SYSTEEM

oui
5
56%
niet
4
44%
 
Totaal aantal stemmen: 9
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79115
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

par Christophe » 18/08/09, 00:33

pb2488 schreef:begrijp het niet?


:onheil:
Het is normaal en dat is jouw probleem: je bent een sukkel die wordt verdubbeld door een sukkel die niet doet alsof hij iets begrijpt en ik denk serieus dat het opzettelijk is, omdat we je echt hebben geprobeerd te helpen door je te onderwijzen... maar je blijft dom. ..

Het lijkt mij dat ik je al 2 of 3 keer heb gegeven deze link: DUS NU LEES JE HET DIDIOU!!!

Je hebt dus de keuze:
a) ofwel lees je het en assimileer je het en stop je met domme vragen
b) ofwel blijf je je neuneu doen en in dit geval...jammer voor jou!

En hergebruik alstublieft uw oude bijnaam! Kan niet wachten tot het begin van het schooljaar dat je huiswerk hebt dat je ons een beetje hebt laten gaan...je bent hartverscheurend en vermoeiend... :onheil:
Dernière édition par Christophe de 18 / 08 / 09, 13: 37, 1 keer bewerkt.
0 x
pb2488
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 837
Inschrijving: 17/08/09, 13:04

par pb2488 » 18/08/09, 09:33

Makkelijk te beledigen als je modo bent... Ik moet gewoon proberen hetzelfde te doen.
Doe niet meer mee tot het uiterste, maar zorg ervoor dat de onderwerpen niet te veel afdwalen en dat de dialogen duidelijk en hoffelijk blijven.
Ik herinner je eraan dat ik al je dingen heb gelezen (het is interessant, ook al zijn er veel hypothesen).
Maar daar vertelt André me dat het in het geval van de maaier beter is om 100% pantone ZONDER WATER te doen.
Ik vind het niet erg om erover te discussiëren, maar nogmaals, dat is niet het onderwerp van dit draadje.
Cdlt
Ps: account pb2487 is nog steeds verbannen. En kun je alsjeblieft het verwijderde bericht terugplaatsen in het andere onderwerp (tenminste tussen aanhalingstekens)
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79115
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

par Christophe » 18/08/09, 10:22

Pkoi zou het makkelijker zijn als we modo zijn? Integendeel...
De beledigingen daar verdien je ten volle... Als je wilt kan ik die ontwikkelen? Je bent een zwaargewicht die veel mensen hier kwaad maakt, dus ik zie jou liever niet dan zij! Snap je de logica?

Nee, ik denk dat ik de ban van pb2487 ongedaan heb gemaakt...Ik heb je zelfs een bericht met uitleg/excuses gestuurd...
0 x
Avatar de l'utilisateur
voormalig Oceano
Modérateur
Modérateur
berichten: 1571
Inschrijving: 04/06/05, 23:10
Plaats: Lotharingen - Frankrijk
x 1

par voormalig Oceano » 18/08/09, 13:21

KLIK op het hangslot

Bewerken door Christophe: bedankt, maar hij gaat nog steeds huilen...
0 x
[MODO Mode = ON]
Zieuter maar denk niet dat minder ...
Peugeot Ion (VE), KIA Optime PHEV, VAE, nog geen elektrische motor...

Ga terug naar "Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 120-gasten