Inertia Staten blokkeert het Pantone systeem?

Waterinjectie in thermische motoren en de beroemde "pantonemotor". Algemene informatie. Druk op knipsels en video's. Inzicht in en wetenschappelijke verklaringen van waterinjectie in motoren: ideeën voor assemblages, studies, fysisch-chemische analyses.

DE INERTIA VAN DE STATEN blokkeerde het PANTONE-SYSTEEM

oui
5
56%
niet
4
44%
 
Totaal aantal stemmen: 9
Avatar de l'utilisateur
Cuicui
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3547
Inschrijving: 26/04/05, 10:14
x 6

par Cuicui » 17/08/09, 14:46

pb2488 schreef:Ik kan niet begrijpen waar het hangt terwijl het systeem vrij eenvoudig te implementeren is, goedkoop, gratis en veelbelovend.

Als het zo eenvoudig lijkt, waar wacht je dan op om het te bereiken en ons te vertellen over je resultaten?
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79353
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11059

par Christophe » 17/08/09, 14:50

Ga alsjeblieft niet in zijn spel, hij zoekt daar alleen naar!
0 x
pb2488
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 837
Inschrijving: 17/08/09, 13:04

par pb2488 » 17/08/09, 14:50

Christophe schreef:Het ontbreekt je niet aan een wang!
pb2488 = pb2497 = gebé = bedrog over je identiteit = je maakt openlijk onze mond belachelijk !! :onheil:


Goede Gébé, ik ben het niet, maar voor de rest heb ik nooit geprobeerd mijn identiteit te verbergen. Anders zou ik een bijnaam hebben genomen (met andere pc en verschillende ip, voor alle zekerheid) heel anders, maar wat goed is het?

Christophe schreef:Je ging zeuren op een forum van tiener daar in ons beledigend als censoren ...

Ik schreef dat ik de had sensatie gecensureerd worden:
-mijn pb2487-account is verbannen.
- We antwoorden nooit directement op mijn vragen.
-Het eerste bericht van mijn onderwerp is verwijderd en het tweede gewijzigd:
https://www.econologie.com/forums/demande-d-explications-pantone-svp-t8178.html
De moderators kunnen de situatie heel goed corrigeren, omdat ze toegang hebben tot berichten van gebruikers. Ik hoef alleen maar mijn vraag in het begin te citeren, omdat hij niets meer begrijpt over het onderwerp (dat spreekt over EGR-klep, het was niet het onderwerp). toen de vraag erg was simpel.

En voor dit onderwerp is het hetzelfde. Beantwoord gewoon het onderwerp in plaats van me te beledigen. De vraag is heel erg claire, Denk ik. U hoeft niet van streek te raken.
Cdlt
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12

par Andre » 17/08/09, 17:19

Dag

Pb 2488 of Pb 2487

De regeringen beslissen niet veel, ze proberen de maximale kiezer in hun voordeel te houden, degenen die beslissen zijn de multinationals (je hebt een perfect voorbeeld met de grote Franse staalfabrieken die in handen van een multinational zijn gegaan en deze zelfde multinationals hebben koop Canadese en Amerikaanse staalfabrieken.
We zijn nog nooit getuige geweest van een snelle naamsverandering van een verzekeringsmaatschappij, maar er is er maar één die het monopolie heeft dat het hoofdkantoor in Londen heeft.

Ik ben geregistreerd op jouw forum gebruikelijk om u te proberen te antwoorden over de doping met water, maar u maakt een fixatie op het waarom de industriëlen het niet gebruiken en op de geloofwaardigheid van het systeem?

Ondanks de grote eenvoud voor de gewone gebruiker die het al moeilijk vindt om de kap te openen om een ​​ruitensproeier ingewikkeld te maken om een ​​wiel te verwisselen in het geval van overlijden, vraag je hem om een ​​extra watertank te vullen en in de winter Wat doet hij om te voorkomen dat het bevriest? alcohol toevoegen aan het water degradeert het systeem.
de fabrikanten proberen auto's te bouwen zonder onderhoud zonder smeermiddel en als dat mogelijk was zonder verandering van olie en antivries, zelfs als ze denken aan het maken van wegwerpauto's, zoeken ze naar de meest economische te bouwen ze installeren een ERG omdat het hen werd opgelegd, installeren ze bumpers, airbags omdat het wordt opgelegd
De fabrikanten zorgen ervoor dat auto's worden verkocht, de consumenten kijken niet altijd naar het verbruik, soms naar het comfort dat de airconditioning biedt vóór het verbruik.
De autofabrikanten hebben dezelfde filosofie als de printerfabrikanten, printen het kost pinda's, maar de inktpotten overtreffen de prijs van de printer, berekenen de aanschafprijs van een auto en 10 later de brandstof en belastingen die u aan de overheid moet betalen, zult u zien dat de overheid en de oliemaatschappijen elk hun winst behalen, de autofabrikanten zijn slechts een sector van de oliemaatschappijen.
Michelin zei dat de automonbile een bandenaccessoire is
Stel je voor wat een oliemaatschappij kan denken aan auto-gal?

Je luisterde niet naar Rott Killer uit Straatsburg forum met 1678-bericht en ervaring met waterdoping, en je hebt natuurlijk niet geprobeerd in Vitry sur Orne (het kleine dorp in de buurt van Rombas) te achterhalen of het resultaten heeft opgeleverd.

Nu verhindert niets u ons de details van de constructie en de tests te geven die uw kennis heeft gedaan bij het dopen met water dat uit de bubbler komt, van GV met reactordimensie van de staaf, in de motor ingevoerd, turbo? ect .. soort snelwegtest of stadstest?
de assemblage die niet werkt, is even interessant om te analyseren als die welke werken.
Dernière édition par Andre de 17 / 08 / 09, 17: 22, 1 keer bewerkt.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79353
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11059

par Christophe » 17/08/09, 17:20

André, onderzoek en experimenten interesseren hem niet!

Rott Killer uit Straatsburg? Wie is het Waar is het

Anders, om je antwoord af te maken André, raad ik iedereen aan te kijken deze kleine video !!
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12

par Andre » 17/08/09, 17:50

Dag


http://www.forumfr.com/sujet302777-post ... a-eau.html

Bekijk de post van Rott Killer van 09 augustus 2009 tot 11H44

Andre
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79353
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11059

par Christophe » 17/08/09, 17:54

Ah, ik begrijp het beter, een goede kerel uit Straatsburg (jammer dat hij het nog steeds over "plasma" heeft, maar laten we verder gaan).

Pb's houding is altijd hetzelfde: het doet niets behalve tegenstrijdigheden ...

Richting: vuilnis! : Cheesy:
0 x
pb2488
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 837
Inschrijving: 17/08/09, 13:04

par pb2488 » 17/08/09, 19:11

Hallo André

Allereerst bedankt voor je antwoord.

Andre schreef:Regeringen beslissen niet veel, ze proberen de maximale kiezer in hun voordeel te houden, degenen die beslissen zijn de multinationals

Helemaal eens met u, overheden zweren bij de uitbreiding van hun kiezers dat ze moeten vleien om dit te doen.
Multinationals zijn er om te groeien en winst te maken, ze passen zich aan de markten aan om er het beste van te maken.

Andre schreef:Ondanks de grote eenvoud voor de gewone gebruiker die het al moeilijk vindt om de kap te openen om een ​​ruitensproeier ingewikkeld te maken om een ​​wiel te verwisselen in het geval van overlijden, vraag je hem om een ​​extra watertank te vullen en in de winter Wat doet hij om te voorkomen dat het bevriest? alcohol toevoegen aan het water degradeert het systeem.

Alsjeblieft? goede vraag: Hoe werkt de winter met water?

Andre schreef:de fabrikanten proberen auto's te bouwen zonder onderhoud zonder smeermiddel en als dat mogelijk was zonder verandering van olie en antivries, zelfs als ze denken aan het maken van wegwerpauto's, zoeken ze naar de meest economische te bouwen ze installeren een ERG omdat het hun werd opgelegd, installeren ze bumpers, airbags omdat het wordt opgelegd

Ja, fabrikanten zijn door overheden opgelegd (ze beslissen hoe dan ook) bepaalde veiligheidsuitrusting (airbag, bumper, enz.) Of anti-vervuiling (EGR, enz.) Maar de motorfabrikanten zijn nooit door de staten of de oliemaatschappijen gedwongen om het verbruik van de motoren te verlagen en toch verbruiken de motoren bij gelijk vermogen steeds minder (en dit gedurende een lange tijd).
Ik denk dat wij, de consumenten, dit indirect hebben opgelegd. Wie zou, met gelijke kenmerken (vermogen, comfort, veiligheid, esthetiek), de auto niet kopen van de concurrent die minder verbruikt? consumptie is een van onze selectiecriteria voor het kopen van een product in een concurrerende sector. Dit criterium is min of meer belangrijk volgens de consumenten en hun middelen, maar het is essentieel om hiermee rekening te houden.

Andre schreef:De autofabrikanten hebben dezelfde filosofie als de printerfabrikanten, printen het kost pinda's, maar de inktpotten overtreffen de prijs van de printer, berekenen de aanschafprijs van een auto en 10 later de brandstof en belastingen die u aan de overheid moet betalen, zult u zien dat de overheid en de oliemaatschappijen elk hun winst behalen, de autofabrikanten zijn slechts een sector van de oliemaatschappijen.

Printerfabrikanten en inkten zijn verwant en behoren vaak tot dezelfde groep. Niettemin, bijvoorbeeld, voor mijn geval, kies ik altijd de printer die de minste inkt verbruikt met de goedkoopste cartridges (niet gemakkelijk ...: Cry:) zolang het aan mijn behoeften voldoet.
En wat belastingen betreft, het is niet hetzelfde in alle staten van de wereld. Sommigen (niet het minst) belasten het niet, maar verliezen liever geld door olie te subsidiëren (dat zal me altijd verbazen). Het is een bewezen feit en gemakkelijk verifieerbaar.
En de belastingen van de TIPP in Frankrijk worden ook niet voor niets gebruikt, we hebben een behoorlijk budget.

Andre schreef:Michelin zei dat de automonbile een bandenaccessoire is
Stel je voor wat een oliemaatschappij kan denken aan auto-gal?

Michelin is bekend in vergelijking met deze concurrenten omdat hun banden beter standhouden en vooral omdat ze langer meegaan (goede prijs-kwaliteitverhouding). Met banden die langer meegaan, verkopen ze minder vaak, maar omdat ze niet alleen op de markt zijn en levensduur een van onze selectiecriteria is, passen ze zich aan en verbeteren ze om klanten laten inhalen en verliezen, zodat ze meer winst maken.

Andre schreef:Je luisterde niet naar Rott Killer uit Straatsburg forum met 1678-bericht en ervaring met waterdoping, en je hebt natuurlijk niet geprobeerd in Vitry sur Orne (het kleine dorp in de buurt van Rombas) te achterhalen of het resultaten heeft opgeleverd.

Juist, ik vraag naar dit verhaal, ik ben geïnteresseerd (ik had er al van gehoord)

Andre schreef:Nu verhindert niets u ons de details van de constructie en de tests te geven die uw kennis heeft gedaan bij het dopen met water dat uit de bubbler komt, van GV met reactordimensie van de staaf, in de motor ingevoerd, turbo? ect .. soort snelwegtest of stadstest?
de assemblage die niet werkt, is even interessant om te analyseren als die welke werken.

Het was op een maaimachinemotor, maar tegelijkertijd had hij een R5-diesel teruggevonden om de auto te blazen. Maaierzijde, het werkt niet, R5-zijde, ik weet niet of het is gestart.

Cdlt
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12

par Andre » 17/08/09, 23:06

Dag
Het was op een maaimachinemotor, maar tegelijkertijd had hij een R5-diesel teruggevonden om de auto te blazen. Maaierzijde, het werkt niet, R5-zijde, ik weet niet of het is gestart.

Voor een man die net begon, koos hij niet voor de eenvoudige oplossing, R5 benzine? je moet jongleren met de output van de reactor en de manier om de motor in te voeren in hoge depressie bij lage snelheden een gekalibreerd mondstuk installeren.

Het verdient de voorkeur dat op een diesel, duidelijk meer tolerant voor de aanpassing en het% zuinigheid hoger is op diesel dan benzinemotor.
Nu op een maaier is het niet erg ingewikkeld om te werken, in 100% panton met benzine zonder water, maar als hij verwacht water te verbruiken op een maaier (hij staat naast de plaat ), het water in een gewone bubbler, 100% pantone is een nigaudvanger, u verbruikt de brandstof en een laag% water zodra de brandstof het restwater heeft verbruikt en zware brandstof onbruikbaar is.

Aan de andere kant, een goede montage bedient u een maaier met rode stookolie, evenals met benzine en zelfs hij verbruikt minder.

Andre
0 x
pb2488
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 837
Inschrijving: 17/08/09, 13:04

par pb2488 » 17/08/09, 23:44

Andre schreef:Voor een man die net begon, koos hij niet voor de eenvoudige oplossing, R5 benzine? je moet jongleren met de output van de reactor en de manier om de motor in te voeren in hoge depressie bij lage snelheden een gekalibreerd mondstuk installeren.
Het verdient de voorkeur dat op een diesel, duidelijk meer tolerant voor de aanpassing en het% zuinigheid hoger is op diesel dan benzinemotor.

???? Waarom essentie ????, citeer ik mijn vorige bericht:
pierre schreef:Het was op een maaimachinemotor, maar tegelijkertijd had hij een R5 diesel om het op een auto te proberen. Maaierzijde, het werkt niet, R5-zijde, ik weet niet of het is gestart.

Het is een R5-diesel en daarmee is het niet begonnen, het begon met een maaier.
Andre schreef:Nu op een maaier is het niet erg ingewikkeld om te werken, in 100% panton met benzine zonder water, maar als hij verwacht water te verbruiken op een maaier (hij staat naast de plaat ), het water in een gewone bubbler, 100% pantone is een nigaudvanger, u verbruikt de brandstof en een laag% water zodra de brandstof het restwater heeft verbruikt en zware brandstof onbruikbaar is.

Ok, aan de andere kant 100% pantone zonder water? begrijp je niet?

Cdlt

PS: ik wil doorgaan met het onderwerp (over een ander onderwerp op de limiet), aan de andere kant "inertie van de staten" (hoofdonderwerp van dit onderwerp), dat brengt me niet veel in de richting van een mogelijke conclusie ...
0 x

Ga terug naar "Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 118-gasten