Inertia Staten blokkeert het Pantone systeem?

Waterinjectie in thermische motoren en de beroemde "pantonemotor". Algemene informatie. Druk op knipsels en video's. Inzicht in en wetenschappelijke verklaringen van waterinjectie in motoren: ideeën voor assemblages, studies, fysisch-chemische analyses.

DE INERTIA VAN DE STATEN blokkeerde het PANTONE-SYSTEEM

oui
5
56%
niet
4
44%
 
Totaal aantal stemmen: 9
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79112
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

par Christophe » 12/08/09, 11:01

renaud67 schreef:Hallo Christopher,
: Mrgreen: Geduld en tijdsduur
Doe meer dan geweld of woede. : Mrgreen:
La Fontaine

maar ik begrijp je


Pffff mijn geduld is beperkt, zoals iedereen ... bijna 1 week is hij op zoek naar ons ...

Iedereen denkt hetzelfde over hem ... dus als hij niet snel verandert ... zal het banaal ruiken ...
0 x
pb2487
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 121
Inschrijving: 03/08/09, 23:44

par pb2487 » 12/08/09, 11:08

Christophe schreef:We begrijpen niet wat u zegt!

'Begrijpen we' niets of 'we' doen alsof we het niet begrijpen?

Christophe schreef:Je bent neuneu of volledig con met je zelfcitaat op dezelfde pagina !!!


Ja, ik ben dom en neuneu, maar nog steeds niet tot het punt dat ik me realiseer dat de algemene mening van deze site je goodwill bevordert, dus stop alsjeblieft met je beledigingen. Afkomstig van een moderator (eigenlijk eigenlijk censor) en handelaar, vind ik dit zeer onwelkom. Een woord voor de wijzen ....

Anders Keer ik terug naar het hoofdonderwerp dat rechtstreeks verband houdt met de enquête:

Volgens:
https://www.econologie.com/les-principaux-resultats-du-moteur-pantone-articles-1314.html
Ten slotte zijn wij van mening dat de inertie van onze samenleving, waarvan de financiële pijlers op fossiele brandstoffen zijn gebaseerd opgewekt belast door staten over de hele wereld, is enorm! We hebben het gezien in 2004: een daling van het brandstofverbruik van 1% leidt tot een dood verlies voor de Franse staat van 1 miljard euro ... de blokkering van econologische innovaties kan zijn gekomen ... heel eenvoudig .

Vrolijk belast door staten over de hele wereld?
Nee, een kleine stam verzet zich nog steeds:
http://www.radio86.fr/decouvrir-et-apprendre/business/economiques/6626/petrole-chine-comment-le-desequilibre-chinois-affecte-l-economie-mondiale
De daling op de Chinese aandelenmarkten is deels te wijten aan de verliezen van de groepen PetroChina en Sinopec, groepen die olie kopen tegen internationale marktprijzen en die het met verlies in China doorverkopen vanwege prijsplafonds.

prijzen in Chinese pompen nog ver verwijderd van vrije marktprijzen

China is momenteel de tweede grootste importeur ter wereld olie


Blijkbaar is het bij hen niet belast, het is gesubsidieerd en voor meer dan een jaar en het kost hen geld.
Uw reacties? ....
0 x
boubka
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 950
Inschrijving: 10/08/07, 17:22
x 2

par boubka » 12/08/09, 11:12

Anders Keer ik terug naar het hoofdonderwerp dat rechtstreeks verband houdt met de enquête


maar wat heeft het te maken met zuurkool :?
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79112
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

par Christophe » 12/08/09, 11:12

pb2487 schreef:Ja, ik ben dom en neuneu, maar nog steeds niet tot het punt om te beseffen dat de algemene mening van deze site uw bedrijf promoot, dus stop alstublieft met uw beledigingen.


Zakelijke achtergrond ??

Ik geloof niet dat u hier toegevoegde waarde aan toevoegt forum... integendeel ...

pb2487 schreef: Afkomstig van een moderator (eigenlijk eigenlijk censor) en handelaar, vind ik dit zeer onwelkom. Een woord voor de wijzen ....


Oh de morele les van Neuneu ... ik ben ten val gebracht : Cheesy: : Cheesy: : Cheesy:

Censor? Wil je weten wat censuur is? Ik denk niet dat ik het bij jou heb gebruikt ...

Nogmaals, u begrijpt de woorden die u gebruikt niet ... Het kan zijn dat UW PROBLEEM!

Deze berichten worden verwijderd over ... x seconden ...
Dernière édition par Christophe de 12 / 08 / 09, 11: 22, 1 keer bewerkt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42

par Capt_Maloche » 12/08/09, 11:20

Het ziet er grappig uit je spel, nou, ik begin ook : Cheesy:

Christophe schreef:
pb2487 schreef:Ja, ik ben dom en neuneu, maar nog steeds niet tot het punt om te beseffen dat de algemene mening van deze site uw bedrijf promoot, dus stop alstublieft met uw beledigingen.


Zakelijke achtergrond ??

Ik geloof niet dat u hier toegevoegde waarde aan toevoegt forum... integendeel ... uw aanwezigheid is daarom niet langer welkom.

pb2487 schreef: Afkomstig van een moderator (eigenlijk eigenlijk censor) en handelaar, vind ik dit zeer onwelkom. Een woord voor de wijzen ....


Oh de morele les van Neuneu ... ik ben ten val gebracht : Cheesy: : Cheesy: : Cheesy:

Censor? Wil je weten wat censuur is? Ik denk niet dat ik het bij jou heb gebruikt ...

Nogmaals, u begrijpt de woorden die u gebruikt niet ... Het kan zijn dat UW PROBLEEM!

Deze berichten worden verwijderd over ... x seconden ...


pb2487 schreef:
Christophe schreef:We begrijpen niet wat u zegt!

'Begrijpen we' niets of 'we' doen alsof we het niet begrijpen?

Christophe schreef:Je bent neuneu of volledig con met je zelfcitaat op dezelfde pagina !!!


Ja, ik ben dom en neuneu, maar nog steeds niet tot het punt dat ik me realiseer dat de algemene mening van deze site je goodwill bevordert, dus stop alsjeblieft met je beledigingen. Afkomstig van een moderator (eigenlijk eigenlijk censor) en handelaar, vind ik dit zeer onwelkom. Een woord voor de wijzen ....

Anders Keer ik terug naar het hoofdonderwerp dat rechtstreeks verband houdt met de enquête:

Volgens:
https://www.econologie.com/les-principaux-resultats-du-moteur-pantone-articles-1314.html
Ten slotte zijn wij van mening dat de inertie van onze samenleving, waarvan de financiële pijlers op fossiele brandstoffen zijn gebaseerd opgewekt belast door staten over de hele wereld, is enorm! We hebben het gezien in 2004: een daling van het brandstofverbruik van 1% leidt tot een dood verlies voor de Franse staat van 1 miljard euro ... de blokkering van econologische innovaties kan zijn gekomen ... heel eenvoudig .

Vrolijk belast door staten over de hele wereld?
Nee, een kleine stam verzet zich nog steeds:
http://www.radio86.fr/decouvrir-et-apprendre/business/economiques/6626/petrole-chine-comment-le-desequilibre-chinois-affecte-l-economie-mondiale
De daling op de Chinese aandelenmarkten is deels te wijten aan de verliezen van de groepen PetroChina en Sinopec, groepen die olie kopen tegen internationale marktprijzen en die het met verlies in China doorverkopen vanwege prijsplafonds.

prijzen in Chinese pompen nog ver verwijderd van vrije marktprijzen

China is momenteel de tweede grootste importeur ter wereld olie


Blijkbaar is het bij hen niet belast, het is gesubsidieerd en voor meer dan een jaar en het kost hen geld.
Uw reacties? ....


Anders is olie natuurlijk een bron van cashflow, en dat met elke innovatie die onze economie dreigt te schaden, "stelt" zoals u zegt, twee keer nadenken.
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79112
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

par Christophe » 12/08/09, 11:21

Ga mij ook, laten we gek zijn!

Capt_Maloche schreef:Het ziet er grappig uit je spel, nou, ik begin ook : Cheesy:

Christophe schreef:
pb2487 schreef:Ja, ik ben dom en neuneu, maar nog steeds niet tot het punt om te beseffen dat de algemene mening van deze site uw bedrijf promoot, dus stop alstublieft met uw beledigingen.


Zakelijke achtergrond ??

Ik geloof niet dat u hier toegevoegde waarde aan toevoegt forum... integendeel ... uw aanwezigheid is daarom niet langer welkom.

pb2487 schreef: Afkomstig van een moderator (eigenlijk eigenlijk censor) en handelaar, vind ik dit zeer onwelkom. Een woord voor de wijzen ....


Oh de morele les van Neuneu ... ik ben ten val gebracht : Cheesy: : Cheesy: : Cheesy:

Censor? Wil je weten wat censuur is? Ik denk niet dat ik het bij jou heb gebruikt ...

Nogmaals, u begrijpt de woorden die u gebruikt niet ... Het kan zijn dat UW PROBLEEM!

Deze berichten worden verwijderd over ... x seconden ...


pb2487 schreef:
Christophe schreef:We begrijpen niet wat u zegt!

'Begrijpen we' niets of 'we' doen alsof we het niet begrijpen?

Christophe schreef:Je bent neuneu of volledig con met je zelfcitaat op dezelfde pagina !!!


Ja, ik ben dom en neuneu, maar nog steeds niet tot het punt dat ik me realiseer dat de algemene mening van deze site je goodwill bevordert, dus stop alsjeblieft met je beledigingen. Afkomstig van een moderator (eigenlijk eigenlijk censor) en handelaar, vind ik dit zeer onwelkom. Een woord voor de wijzen ....

Anders Keer ik terug naar het hoofdonderwerp dat rechtstreeks verband houdt met de enquête:

Volgens:
https://www.econologie.com/les-principaux-resultats-du-moteur-pantone-articles-1314.html
Ten slotte zijn wij van mening dat de inertie van onze samenleving, waarvan de financiële pijlers op fossiele brandstoffen zijn gebaseerd opgewekt belast door staten over de hele wereld, is enorm! We hebben het gezien in 2004: een daling van het brandstofverbruik van 1% leidt tot een dood verlies voor de Franse staat van 1 miljard euro ... de blokkering van econologische innovaties kan zijn gekomen ... heel eenvoudig .

Vrolijk belast door staten over de hele wereld?
Nee, een kleine stam verzet zich nog steeds:
http://www.radio86.fr/decouvrir-et-apprendre/business/economiques/6626/petrole-chine-comment-le-desequilibre-chinois-affecte-l-economie-mondiale
De daling op de Chinese aandelenmarkten is deels te wijten aan de verliezen van de groepen PetroChina en Sinopec, groepen die olie kopen tegen internationale marktprijzen en die het met verlies in China doorverkopen vanwege prijsplafonds.

prijzen in Chinese pompen nog ver verwijderd van vrije marktprijzen

China is momenteel de tweede grootste importeur ter wereld olie


Blijkbaar is het bij hen niet belast, het is gesubsidieerd en voor meer dan een jaar en het kost hen geld.
Uw reacties? ....


Anders is olie natuurlijk een bron van cashflow, en dat met elke innovatie die onze economie dreigt te schaden, "stelt" zoals u zegt, twee keer nadenken.


Intelligentie is aanpassing, toch? : Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen:
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12

par Andre » 13/08/09, 05:04

Dag

Christophe schreef:Pffff mijn geduld is beperkt, zoals iedereen ... bijna 1 week is hij op zoek naar ons ...

Iedereen denkt hetzelfde over hem ... dus als hij niet snel verandert ... zal het banaal ruiken ...


Op andere forum er wordt een functie genegeerd, dat wil zeggen dat je op de namen klikt waarvan je niet wilt dat hun bericht verschijnt, dus geen antwoord meer, het spreekt vanzelf, je stopt met voeden en het sterft vanzelf.
Als een man met zijn diploma's pronkt en niet in staat is om gewoon over iets te praten dat hij heeft gedaan, hebben we het recht om vragen te stellen.
Wat is constructief aan de forum ?
Geen bericht over tuinieren, over windturbines, over elektriciteit, op
automotoren ?? dus wat zoekt hij op de forum zeker geen antwoorden op deze vragen, (hij weet alles)

Dus laten we de vraag stellen waar hij naar op zoek is forum ??
Als we kijken naar de snelheid van deze interventies en de uren dat hij werkloos is, of dat hij met pensioen is (hoewel ik betwijfel of hij daarvoor te jong is, neemt een oude man de beugel niet met zijn diploma's die hem niet meer kunnen gebruiken)


Andre
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79112
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

par Christophe » 13/08/09, 07:48

Andre schreef:Op andere forum er wordt een functie genegeerd, dat wil zeggen dat je op de namen klikt waarvan je niet wilt dat hun bericht verschijnt, dus geen antwoord meer, het spreekt vanzelf, je stopt met voeden en het sterft vanzelf.


Welnu, in mijn geval is dat onmogelijk: als moderator heb ik de morele plicht om toezicht te houden op en daarom 'alles' te lezen wat er op de forum... maar we kunnen leden verbieden (het is radicaler)

Andre schreef:Dus laten we de vraag stellen waar hij naar op zoek is forum ??


Dit is wat ik hem verschillende keren vroeg, uiteraard zonder antwoord, aan de andere kant zijn betreurenswaardige houding ... zie https://www.econologie.com/forums/pb2487-va- ... t8187.html ... kan aanwijzingen geven over zijn "missie" ...

Ik denk dat hij een kind is dat niet 20 jaar oud is en aan de lijn ligt ... hij was geen trol maar een 1 / 2 trol!

Andre schreef:Als we kijken naar de snelheid van deze interventies en de uren dat hij werkloos is, of dat hij met pensioen is (hoewel ik betwijfel of hij daarvoor te jong is, neemt een oude man de beugel niet met zijn diploma's die hem niet meer kunnen gebruiken)


Ik denk dat hij gewoon "op vakantie" is : Cheesy:
0 x
pb2488
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 837
Inschrijving: 17/08/09, 13:04

par pb2488 » 17/08/09, 13:16

Christophe schreef:
Andre schreef:Dus laten we de vraag stellen waar hij naar op zoek is forum ??

Dit is wat ik hem verschillende keren vroeg, uiteraard zonder antwoord, aan de andere kant zijn betreurenswaardige houding ...


Hallo,
Dit is wat ik vanaf het begin heb gevraagd en vaak antwoorden mensen me daarna:
(Ik hervat het gesprek dat ik met André heb over een ander forum)

Wat betreft de brandstofbesparing die André me aankondigt, vraag ik me af:

Het is enorm (-25 tot -34% brandstof), ik begrijp niet waarom dit gratis en eenvoudige principe niet wordt benut:
- Door de motorfabrikanten van onze alledaagse auto's die jarenlang steeds minder verbruiken (vooral voor motoren, voor auto's met extra veiligheids- en comfortuitrusting, is de daling minder duidelijk). Wie zou er geen auto kopen die minder verbruikt met gelijke eigenschappen?
- Door vrachtwagenbedrijven, paramedici, boeren, taxi's enz. Kortom, alle transacties waarbij het brandstofverbruik een groot deel van het budget uitmaakt.
- Via China, 2e wereldimporteur, die olie met verlies aan de Chinezen verkoopt.


Ik kan niet begrijpen waar het hangt terwijl het systeem vrij eenvoudig te implementeren is, goedkoop, gratis en veelbelovend. Er is iets visachtigs. Maar waar?
Ik moet niet de enige zijn die dat denkt.

Cdlt
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79112
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

par Christophe » 17/08/09, 13:33

Het ontbreekt je niet aan een wang!

pb2488 = pb2497 = gebé = bedrog over je identiteit = je maakt openlijk onze mond belachelijk !! :onheil:

Je ging zeuren op een forum van tiener daar in ons beledigend als censoren ...

https://www.econologie.com/forums/pb2487-va- ... t8187.html

... en je komt terug "alsof er niets is gebeurd"?

Ik hoop dat je je realiseert dat je een grote klootzak bent?

Je kunt beter je vakantienotitieboekje maken dan zorgen voor dingen die je te boven gaan ... : Mrgreen:
0 x

Ga terug naar "Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 127-gasten