De werking van het water doping: grafiek?

Waterinjectie in thermische motoren en de beroemde "pantonemotor". Algemene informatie. Druk op knipsels en video's. Inzicht in en wetenschappelijke verklaringen van waterinjectie in motoren: ideeën voor assemblages, studies, fysisch-chemische analyses.
Avatar de l'utilisateur
houthakker
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4731
Inschrijving: 07/11/05, 10:45
Plaats: Mountain ... (Trièves)
x 2




par houthakker » 26/09/06, 19:37

Moeten vragen onze (student) techniek fysicus, ik benoemd François B, wat hij denkt ... : Roll:
0 x
"Ik ben een grote bruut, maar ik zelden mis ..."
Avatar de l'utilisateur
camel1
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 322
Inschrijving: 29/01/05, 00:29
Plaats: Loire
x 1
Neem contact op met:

Re: Werking van water doping: grafiek?




par camel1 » 27/09/06, 00:56

Hallo Christophe en anderen!

Ik heb niet veel tijd te besteden op de site de laatste tijd, maar de strijd gaat door! : Cheesy:

Christophe schreef:Dit schema ongetwijfeld ons helpen bij het begrijpen van het water doping.

Beeld

Expansion (gereserveerd voor leden van de site):
https://www.econologie.com/file/restrict ... rammes.gif

Lees de uitleg van het diagram 2ieme ... De overeenkomsten zijn opvallend met water doping ... nee? Geen magie, geen surunité zonder verbreking van de principes ... geen belediging voor alle verkopers van dromen of critici van het proces.

Beetje bij beetje de vogel maakt zijn nest ... : Cheesy: : Cheesy:


Ben vi !! : Cheesy:

Ik druk dit in afbeeldingen uit door de "normale" cyclus te vergelijken met een waterslag en de pantone-cyclus met een sterke duw ...

Dat klopt, de energie wordt verspreid over de motor cyclus, wat resulteert in een verbeterde koppel, geen macht, en geluidsreductie ...

De vraag is wat voor soort reactie optreedt op dat moment en op die, ik denk dat ik heb mijn eigen idee ...

Kortom, naar mijn mening, de rol van de reactor is om de spuitbus lucht / waterdamp te bereiden:

1 -, opwarming van de aarde (verhoogde energieniveau van microdruppels)
2 - in de opwindende door de intense wrijving op de metalen wanden. Waarbij het metaal een elektrische geleider, betekent dit dat het onder vrije elektronen, en in dit geval kunnen deze elektronen gemakkelijk verscheurd door de clusters van watermoleculen die passen bij hoge snelheid.

Ze vinden zichzelf geëlektrificeerd, negatieve lading ...

uit de kindertijd we weten dat twee elementen van de identieke elektrostatische ladingen stoten ...
Dit is het geval voor onze microdruppels, die bij een aanrijding dus niet kunnen "samensmelten" (en later in de verbrandingskamer "de brandweerman spelen"!).

Dit geëlektrificeerde aerosol mengsel wordt gevonden gecomprimeerd in de verbrandingskamer, tot een paar honderd psi en rond 400 ° C ...
TDC gazoil injectie begint, de gasolie is emflamme, de omgevingstemperatuur stijgt tot boven 2000 ° C en het water begint te branden ...
We weten dat het watermolecuul is gebarsten rond 900 ° C.
Als we een cluster van watermoleculen in een verhitte atmosfeer bij 2000 ° C, zal de moleculen van de omtrek van de cluster dissociëren in H en 0, die in deze atmosfeer zal emflammée niet nalaten recombineren H2O in, maar nu als geïsoleerde molecuul, droge stoom ... en 2300 ° C om de sleutel ...

In het geval van de motor zal deze exotherme reactie een "gratis" werk opleveren, dat evenveel minder zal zijn dan men vraagt ​​om fossiele brandstof.

Elk molecuul gescheiden H2O zal zijn volgende lagere rang, die zal in alle worden blootgesteld ... hij zal dus produceren een vlamfront zal verspreiden naar het cluster centrum onthullen.

Het zal tijdens de afdaling van de zuiger "smelten", terwijl het zijn energie vrijgeeft, wat voor mij de verzachting van de curve verklaart.

Spreken curve, zal ik binnenkort strijken mijn 205 de trillingen testbank en macht analyzer bank met GE.

Ik denk dat met deze gegevens, kunnen we de vorm van de nieuwe (en oude) fietsen reconstiruer - trillingen analyse doorslaggevend moeten zijn ... :D


Tot slot,
- De reactor produceert aerosol elektriserende passeren in hem,

- Kraken plaatsvindt in de verbrandingskamer.

- En bovenal moeten we stoom nat!

Ik laat je denkt op die : Cheesy:

A +++

Michel
0 x
We waren op het randje, maar we hebben een grote stap voorwaarts ...
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79111
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 27/09/06, 09:12

Houthakker schreef:Moeten vragen onze (student) techniek fysicus, ik benoemd François B, wat hij denkt ... : Roll:


MDR ... naar mijn mening loopt het "ver achter", maar het zal ongetwijfeld profiteren van deze "serieuzere" informatie (dan de normaliteit rond pantone / doping) om op een of ander niveau gepromoot te worden ...

Ik merkte dat hij terug zou komen forum ondanks zijn "berusting" ... maar hij plaatste zichzelf onzichtbaar zodat we hem niet zien (behalve door mij)
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79111
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

Re: Werking van water doping: grafiek?




par Christophe » 27/09/06, 09:16

camel1 schreef:Ik laat je denkt op die : Cheesy:


Een belangrijke stap is gezet ... Ik ben blij dat dit onderwerp te hebben gemaakt :)

Mishaag onze tegenstanders niet (van welke "kant" ze ook mogen zijn) ... We kunnen niet voorkomen dat de wetenschappelijke realiteit van iets dat "werkt" vooruitgaat! Sorry voor die heren in kragen of witte jassen die gevoed worden door minder efficiënt onderzoek en veel duurdere oplossingen ...

Onze kracht: de verspreiding van informatie en de niet-mercantiele kapitaal en de persoonlijke verwerking van het systeem tegen AC ... ze kunnen niets doen.

Verwacht te diskrediet reacties in de nabije toekomst ... Zie erger ...

Dit alles mist nog steeds enige "praktische" bevestigingen ... jammer ... Frankrijk door zijn elites te verdedigen, riskeert het mislopen ... het was niet Chirac die van Frankrijk een (her) staat in de voorhoede van technologie en onderzoek?

Hoewel ik ben ervan overtuigd dat is veel serieus onderzoek gedaan over het ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 27/09/06, 20:11

camel 1:

Ik uw analyse met de grootst mogelijke zorg te lezen (dwz herlezen 2 3 of beide) is zeer aantrekkelijk.

Maar bug, het lab het zou duren om te bewijzen (en dus profiteren -wetenschappelijke CLA natuurlijk!)

is volledig uit onze garage achtergrond exploits, daar!
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 27/09/06, 21:42

Dag

Ik merkte dat hij terug zou komen forum ondanks zijn "berusting" ... maar hij plaatste zichzelf onzichtbaar zodat we hem niet zien (behalve door mij)

Het is niet de enige die dit doet, kan ik een schriftelijk schelpen te krijgen of liever versprak en retouve elders met alle erreures (heureusment hij corrigeert spelfouten)
er zijn veel mensen die op zoek om te leren, maar geeft niets voor terug, we niet de wereld veranderen.
Op het internet kan ik mezelf identificeren als een goede steengroeve klusjesman parochie heeft zijn tijd, heeft geen natuurkundige leerling weinig verrifier bekijken zijn leeftijd Ik denk niet dat hij betrokken was bij auto-motor project Coutu wiel.
Wat interfereert met ons forum het is niet de titel van de personages, maar wat ze te zeggen hebben om ons te leren.
becaufe indien gevolgd raisonement fysicus, je klein zal niet spelen in de tuin van de elite, bent u niet genoeg opgeleid en eenvoudig te gebruiken wat we hoge klasse produirent je, je nooit krijgen heeft sortire wij als technische bataljon zal doen.
Als ik de ERG klep is de kers op de taart van het wetenschappelijk onderzoek onderzoeker bataljon, die werd geboren in de Verenigde Staten en het Europeen wordt goedgekeurd, een heleboel dingen van het dagelijkse leven zijn afwijkingen van deze bataljons verdwijnen ze gewoon bijna net zo snel als luchtschepen ...

Andre
0 x
bout
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 357
Inschrijving: 01/02/06, 20:44
Plaats: Pas-de-Calais




par bout » 27/09/06, 22:53

Andre schreef:Als ik de ERG klep is de kers op de taart van het wetenschappelijk onderzoek onderzoeker bataljon, die werd geboren in de Verenigde Staten en het Europeen wordt goedgekeurd, een heleboel dingen van het dagelijkse leven zijn afwijkingen van deze bataljons ,


Volgens mijn logica dient EGR kleppen een voordeel voor de verbranding.

Wat is er mis is dat deze vuil geworden is, en veroorzaakt daarom het interview :onheil:

De ERG-klep is niet bruikbaar bij volledige belasting, en als deze niet zou worden gezet, betekent dit dat het altijd nodig zou zijn om "op volle belasting" te blijven, waar het specifieke verbruik het meest voordelig is.

Dus het zou een motor die nog steeds volledig wordt geladen hebben, als in werkelijkheid is er niet altijd dat vollast het ideale zou zijn om de manier waarop de motor te veranderen, tegen een kleinere nodig is Daarom proberen we variabele motoren te maken (ideaal in theorie, maar in de praktijk is dit niet morgen de dag ervoor), een andere benadering is de motor met variabele compressieverhouding
zie de discussies:
http://www.tc.gc.ca/programmes/environnement/vtppgm/tec01a.htm

het principe van een standaard motor loopt uit van efficiency bij lage belasting
Deze gebrekkige prestaties ook het ontbreken van theoretische opbrengst (compressieverhouding momenteel hoger zijn) en verslechtering van de prestaties die door een gebrek aan warmte die verbranding wordt benadeeld en creëert onverbrande en verhoogt de spec nadelen.

in die zin en slechts bij deellast ERG klep opnieuw (en gedeeltelijk gevuld) dit gebrek warmte die nodig is voor een goede verbranding en tegelijkertijd recycleert deel van de onverbrande (indien aanwezig blijven, omdat de warmte niet zinvol te doen opnieuw ingevoerd : Mrgreen: )
en overigens het beperkt NOX:
frisse lucht stikstof die kan NOX, maar het feit recycling gedeeltelijk er minder frisse lucht ingeslikt, waarschijnlijk NOX (die een NOX NOX rendementen blijft niet meer of minder : Mrgreen: )

Ze zeggen dat brandt te hoog T ° produceert die NOx (dat is waarom we vertraging deel van de injectie want dat verbranding plaatsvindt in een groter volume (al afstammen piston ) maar hier is het vooral voor een volledige lading

lage belasting, het ontbreekt nog steeds T °

Ik denk dat dit niet de ERG klep (in goede staat) dat we consumeren meer
dan is dat omdat aankomst aan de modieuze te vertragen de verbranding om NOx, die tegen die tijd, vermindert de efficiëntie van de motor en verhoogt daardoor het specifieke verbruik, deze klep wordt beschuldigd van het toegenomen verbruik te verminderen, dat is ook versterkt, vergeet dan niet de race voor steeds krachtiger motoren

bout
0 x
Avatar de l'utilisateur
professeur31
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 113
Inschrijving: 20/12/04, 20:28




par professeur31 » 28/09/06, 10:58

Maak je geen zorgen; recycling van uitlaatgassen is verre van een einde zien en HCCI motoren die lijken te gebruiken tot 70% van het volume op de diesel verbranding in homogene-modus te controleren.
Maar in dit geval en vervuiling te voorkomen, het restgas wordt gebruikt in de kamer door regeling van de kleppen op een optimale wijze.
0 x
Avatar de l'utilisateur
houthakker
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4731
Inschrijving: 07/11/05, 10:45
Plaats: Mountain ... (Trièves)
x 2




par houthakker » 28/09/06, 13:54

Prof Hi!
Ik ben blij dat je nog steeds een beetje bent forum ! : Wink:

Als terug te komen naar deze:
camel1 schreef:[...] 1 -, opwarming van de aarde (verhoogde energieniveau van microdruppels) [...] Het is bekend dat het watermolecuul is gebarsten rond 900 ° C.
Als we een cluster van watermoleculen in een verhitte atmosfeer bij 2000 ° C, zal de moleculen van de omtrek van de cluster dissociëren in H en 0, die in deze atmosfeer zal emflammée niet nalaten recombineren H2O in, maar nu als geïsoleerde molecuul, droge stoom ... en 2300 ° C om de sleutel ...

In het geval van de motor zal deze exotherme reactie een "gratis" baan opleveren, die evenveel minder zal zijn dan men vraagt ​​om fossiele brandstof. [...]
Recombinatie is exotherm, zeker, maar de scheiding, het verbruikt energie (warmte?) Ik neem aan dat?
Hoewel primitief door het verwarmen van de reactor en elektrificatie die kunnen fungeren als een katalysator (verlaging van energie te bereiken voor de reactie wordt gestart) maakt dit eenvoudig, is er per se een verlies ergens is ik denk?


Bolt schreef:[...] Het ideaal zou zijn om de manier waarop de motor te veranderen, tegen een kleinere, dat is waarom we proberen te variabele motoren (ideaal in theorie, maar in de praktijk c is niet morgen de dag ervoor), een andere benadering is de compressieverhouding motor variabele
zie de discussies:
http://www.tc.gc.ca/programmes/environnement/vtppgm/tec01a.htm

het principe van een standaard motor loopt uit van efficiency bij lage belasting
Deze gebrekkige prestaties ook het ontbreken van theoretische opbrengst (compressieverhouding momenteel hoger zijn) en verslechtering van de prestaties die door een gebrek aan warmte die verbranding wordt benadeeld en creëert onverbrande en verhoogt de spec nadelen.
Saab had op een variabele cilinderinhoud werkte, maar het lijkt er nu op dat de variabele compressieverhouding (die lijkt op die in zekere zin) is de voorkeur as van het onderzoek, inclusief de Lyon onderneming MCE-5. We spraken over dit op een bericht denk ik.

EDIT 15h46: in feite is het doel was SAAB dejà Variabele compressie in deze werken die dateren uit het jaar 2000.
0 x
"Ik ben een grote bruut, maar ik zelden mis ..."
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 28/09/06, 19:36

Dag
professeur31 schreef:Maak je geen zorgen; recycling van uitlaatgassen is verre van een einde zien en HCCI motoren die lijken te gebruiken tot 70% van het volume op de diesel verbranding in homogene-modus te controleren.
Maar in dit geval en vervuiling te voorkomen, het restgas wordt gebruikt in de kamer door regeling van de kleppen op een optimale wijze.


Ik was aucourant van dit onderzoek is dat er een andere groep aan het injectietijd tot enige of tijdens het grootste deel van de motor apiration gemiddelde snelheid en zelfs een sequentiële manier tijdens een zuigslag.

Maar voor herinjectie van rookgassen, n is niet te onverbrande is een motor explosie werking (koud)
en de belangrijkste reden te elimineren NOx-emissies.
Hoewel een terugkeer 70% beginnen we aan het gesloten circuit te benaderen.
Panton lopen in een gesloten circuit worden ervaren, maar niet Panton 100% in water bubbler met benzine en het werkt een tijdje dan power down totdat de motor stoppen.
blijft nu te zien of de terugkeer van de uitlaatgassen in de toelating sterk het thermisch rendement verhoogt?
of als het is gewoon omwille van de normen opgelegd vervuiling.

Bijvoorbeeld (geen onderwerp) maar enige gelijkenis. De staalfabriek waar ik werkte de normen die zij moeten een waterverontreiniging lozing daling in de rivier van 30% op te leggen
de eenvoudige methode maakte hij een kunstmatig meer, en hij deed water in een gesloten circuit en laat het overschot aan de rivier is 30%
duurt het minder koud water om te compenseren voor de verdamping in het meer, het resulteert baggeren slib uit het meer en gedeponeerd op een hoop in de bossen en veel Finne stof vliegt in de lucht met water stroomt over de lat en vliegt dan de natuur. er normen in 30%, behalve dat de shit gaande is elders op hopen voor de volgende generatie, je ademt, hoe eerder we creveras korter pensioen te betalen.

De enige ecologische manier is het opgeven van de motor
Alleen de elektrische oplossing schoon het hydraulische elektriciteit of éolien heeft verstrekt.
Toch wil hij het turbinehuis te sluiten, zodat er gunstiger plaats 200km wind of het verder is er geen huis, hij praat over de kosten van deze lijn is altijd hetzelfde verhaal .. $ MEM refrein ..
Momenteel is de hoeveelheid schimmel op de propellerbladen wordt hier gedaan, maken om te worden verkocht over de hele wereld die ik denk dat de wind zal groeien als paddestoelen.
het reusachtige structuur en de sterkte van een mal voor het maken van een eenvoudige samenstelling schroefblad op! je een pers 200 tinten zou zien ..
Andre
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Google Adsense [Bot] en 108 gasten