Het injecteren van water zonder Pantone Pantone Vs.

Waterinjectie in thermische motoren en de beroemde "pantonemotor". Algemene informatie. Druk op knipsels en video's. Inzicht in en wetenschappelijke verklaringen van waterinjectie in motoren: ideeën voor assemblages, studies, fysisch-chemische analyses.
Avatar de l'utilisateur
Vroom143
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 10
Inschrijving: 30/05/06, 02:40




par Vroom143 » 30/05/06, 17:50

Bovendien denk ik dat het in uw geval interessant kan zijn om voor het injecteren een beetje water voor te verwarmen. Gegeven de noodzakelijke waterstroom, is het gemakkelijk om een ​​aluminium buis rond de uitlaat tussen de pomp en de injector te wikkelen.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Vroom143
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 10
Inschrijving: 30/05/06, 02:40




par Vroom143 » 30/05/06, 18:04

@ lau

5l / 100 van water, het is niet walgelijk! lol
Ja, al een kit N2O geïnstalleerd ... het werkt heel hard! het doodt de motor ook erg sterk! Nou, het algemeen ben ik geen fan van dit soort artikel ... al, omdat het in bijna elke discipline is toegestaan ​​... En dan na, want het is net als faaaible methode geen ca klas ... Iedereen kan zijn kracht in korte tijd verdubbelen door een kit te plaatsen. Onze ... tegens vermenigvuldig kracht door 2 zonder kit Onze, het is klasse! en dan is het ergste dat je na het doen van dit nog steeds de mogelijkheid hebt om een ​​Nos te plaatsen voor speciale races zoals 400DA ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
binbins4
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 165
Inschrijving: 27/12/04, 09:46
Plaats: Genève (Zwitserland)




par binbins4 » 02/06/06, 21:22

interressant!

Ik maakte een zeer eenvoudige difuseur voor turbo, gebruik ik twee naald injecties 0,8mm een ​​0,5mm als aero ik testen, gebruik ik het zo de druk turbo werkt wanneer AC shoot 0,3 tot + + Met een tijd van fabrieken van 20 min en een uitstekende mist heb ik foto's die ik de moeders zal proberen.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Vroom143
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 10
Inschrijving: 30/05/06, 02:40




par Vroom143 » 09/06/06, 16:36

Niet slecht voor het naaldsysteem, de mist is vrij schoon.
Maar omdat je de druk van de turbo gebruikt, moet je het water injecteren voor de turbo, anders heb je geen drukverschil tussen de pijp en je gepulseerde lucht ...
Het zou een manier zijn om een ​​kleine luchtstroom te krijgen bij een hogere druk ...
Om dat te doen, had ik met iets geëxperimenteerd:
sommige motoren met kleine cilinderinhoud werken met een CO2-patroon onder druk en een terugslagklep. Door de richting van de klep om te keren en de krukas via een kleine elektromotor aan te drijven, hebben we een kleine luchtcompressor ... het werkt best goed ...

Ik zou in staat moeten zijn om plannen te vinden als het iemand hindert ...
In combinatie met het naaldsysteem van binbins4 kan het een goedkope injectie van water zijn ...
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 09/06/06, 21:10

Hallo Wroom 143

het is een vraag die ik mezelf heb gesteld over doping met water
en ik denk dat het het beste is om wat uit de reactor komt te sturen
na de turbo. Iedereen vanaf de voorzijde turbo voor eenvoud, maar ik hou niet van om het door te geven door de aluminium wiel van de turbo perifique snelheid blade tip dicht bij de snelheid van het geluid, het zicht moet zijn mijn Herstelervaring met vliegtuigpropeller, bij elke start op het water, op watervliegtuigen.
de waterdruppels rolde de duraluminale helix, genoeg dat de druppels 3mm in het metaal aan de voorkant doordringen.
Dus als er iets de reactor voorbij laat gaan, moet het schadelijk zijn. Naast wat uit de panton komt in deze molen, zegt niets goeds ..

Om nu terug te gaan van de turbo is het noodzakelijk dat de reactor onder druk staat aan de ingang, iets dat ik probeerde met de druk van de turbo, het is door een geschikte vorm dat de uitgang van de reactor die de collector binnenkomt Relatieve depressie om een ​​circulatie in de reactor te hebben, het is mogelijk, het enige voordat deze wijziging wordt doorgevoerd, is om de voordelen te evalueren.

Andre
0 x
Avatar de l'utilisateur
binbins4
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 165
Inschrijving: 27/12/04, 09:46
Plaats: Genève (Zwitserland)




par binbins4 » 02/07/06, 20:37

na een aantal statische test voor een Fiat Ducato 2.8 td id (RV) Ik zal de pomp die is celule à1.8 bar om te trouwen in de turbodruk, de injector die WROOUM boord gegrilde gebruiken, ik aproximatly in 12 Bovendien heeft hij het te druk en weet hij niet zeker hoe hij het moet verslaan, moet hij een reeks met hem hebben?

Ik werd besproeid met parfum difuseur ca. 1.1lt uur quantiter de turbodruk moet kussen, ik gespoten als de turbo dépasse0,2 bar druk met een drukschakelaar Wasmachine.
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 03/07/06, 20:54

Hallo Binbins4

Over het algemeen worden de injectoren niet constant gevoed, in DC
de spoelen ondersteunen niet, het is noodzakelijk om implantaten te verzenden, met een 555 is de flow gedaan door de tijdsduur (een tegen de uit)
Meng geen injector en elektrische klep.
Als je de 555 niet goed installeert, zou ik een montage aangeven met een relais dat trilt, eenvoudig te maken met een stuk draad.
Wanneer je gelijkstroom in een spoel zendt, duurt het een tijdje (de tijd) om de stroomsterkte te monteren, pulserend is de stroomsterkte van de spoel laag, het is een beetje alsof we wisselstroom hebben gevoed.

Aangezien u in het water bent en alleen water injecteert, kunt u dan wat resultaten geven, zoals schone kaarsen of motorolie? motorgedrag, waterverbruik weinig of veel? verbruik of vermogen als er een verschil is?
Omdat ik de montage van een reactor aan een oude generatie van een benzinemotor niet had voltooid, stelde ik de vraag of het de moeite waard was om tests uit te voeren met alleen het water in de opname?

Andre
0 x
Avatar de l'utilisateur
binbins4
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 165
Inschrijving: 27/12/04, 09:46
Plaats: Genève (Zwitserland)




par binbins4 » 03/07/06, 22:59

Hallo Andre, jouw schema interesseert me, ik en de elektronica
Ik zal twee montages voorbereiden om met een venturi in turbodruk op vakantie te gaan met de tank ook in druk en een terugslagklep, een vulling wanneer de druk afneemt.
de andere zoals op mijn vorige post.

Ik vraag me af of het mogelijk is om meer druk in de slak van de turbo te vinden die nuttig zou kunnen zijn.
de Fiat Ducato is de enige die is niet voorzien van Pantone is zeker een erreure omdat de enige die toch is chargede het niet me duur komen te staan ​​in 4000km brandstof met een volledige gasoille rust HVR (R recup) : Mrgreen:
0 x
nialabert
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 258
Inschrijving: 02/06/05, 22:32
Plaats: Genève




par nialabert » 04/07/06, 16:38

In Anre: wat is de stroom die de injector nodig heeft ?? Hoe vaak werk je?

Een BinBin4: ik breng je een montage om je injector te voeden zodra ik het antwoord van André heb. : Cheesy:
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 05/07/06, 02:34

Hallo,
Voor de brandstofinjectoren van de auto is de spoel een weerstand van 14,5 homs
maar dat betekent niets gezien de grootte van de draad van de bonbine. Ik betwijfel of dit moet worden doorgegeven in continue 500 milliampere die de draad weergeeft.
het is meer zoals ON OFF pulse en niet te lang ON
Het valt nog te bezien of de waarden van het Europese materiaal hetzelfde zijn als die van GM.
De eenvoudige assemblage is een relais waaraan zijn eigen contact zijn spoel in serie met de injector loopt, het maakt een vibrator, die oscilleert volgens het relais, maar het is niet te modificeren, het staat alleen de injector om te overleven met gepulseerde stroom.
Het beste is om een ​​montage te maken met een 555, vraag Michel du forum of Guidi Ik denk dat ze meer ervaring in deze regelingen dan ik, verkochten ze weinig steun en weinig componenten om deze kleine pakketten te maken en u kunt de pols met een kleine poteniometre aan te passen.

Andre
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 146-gasten