Chemische reactie van het Pantone motor

Waterinjectie in thermische motoren en de beroemde "pantonemotor". Algemene informatie. Druk op knipsels en video's. Inzicht in en wetenschappelijke verklaringen van waterinjectie in motoren: ideeën voor assemblages, studies, fysisch-chemische analyses.
Avatar de l'utilisateur
lio74
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 333
Inschrijving: 15/03/06, 23:16
Plaats: Haute-Vienne en SAVOY




par lio74 » 15/12/06, 22:47

Kyubi schreef:Heel erg bedankt voor je antwoorden zo snel. :D.
.........
Wat ik vooral niet begrijp (en mijn scheikundeleraar ook ^^) is dat Paul Pantone zegt dat er geen CO2 meer aan de uitlaat zit en dat kan niet aangezien we een koolwaterstof introduceren...


bewaar de pdf die ik je heb gegeven... Ik weet dat het in het Engels is, maar probeer niet woord voor woord te vertalen, probeer het algemene idee te begrijpen! : Cheesy:

Ik denk dat je leraar nog meer gaat nadenken : Lol:

het enige idee dat in mij opkwam om aan de wet van Lavoisier te voldoen is de "atoommixer", waar het niet erg explosief is, maar dat het verband houdt met de kernreactie :| ...

niets is bewezen, dus alles is denkbaar : Cheesy:

gegyx schreef:Ik geloof dat een Briggs & Stratton zijn snijkant nodig heeft om normaal te functioneren...
Vliegwiel of anti-wegloper?

wat een grappig toeval, ik zag afgelopen zaterdag een Brigg en Stratton 3.5Ch bij EMAÜS... 20€ maar de man wist niet of hij nog werkte... hij werd voor een stuk verkocht! Is dit type motor goed spul??

@+
0 x
"Iets doen is duur, niets doen kost veel meer." Koffie Annan
volgende bedreigde diersoorten: Man ... en het zal goed zijn voor hem !!!
MAN is een zeer gevaarlijke VERONTREINIGING NATUURLIJK!
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79121
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 15/12/06, 23:11

lio74 schreef:bewaar de pdf die ik je heb gegeven... Ik weet dat het in het Engels is, maar probeer niet woord voor woord te vertalen, probeer het algemene idee te begrijpen! : Cheesy:


uh het Chambrin-patent?

lio74 schreef:Ik denk dat je leraar nog meer gaat nadenken : Lol:


Ik denk het niet... een leraar negeert liever een feit dan zich af te vragen wat hij weet en vooral wat hij onderwijst... tenminste dat was de reactie van "mijn" leraren...

lio74 schreef:het enige idee dat in mij opkwam om aan de wet van Lavoisier te voldoen is de "atoommixer", waar het niet erg explosief is, maar dat het verband houdt met de kernreactie :| ...


Geen commentaar ...
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 16/12/06, 00:40

Dag
gegyx schreef:
Ik geloof dat een Briggs & Stratton zijn snijkant nodig heeft om normaal te functioneren...
Vliegwiel of anti-wegloper?

wat een grappig toeval, ik zag afgelopen zaterdag een Brigg en Stratton 3.5Ch bij EMAÜS... 20€ maar de man wist niet of hij nog werkte... hij werd voor een stuk verkocht! Is dit type motor goed spul??


De meeste Briggs en Stratton motoren, maaiers werken zonder mes, ze hebben allemaal een stuur voor de ontsteking en ventilatie van de motor en dit is voldoende, sommige hebben de snelheidsregelaar in deze ventilatie (peddel), het zijn zeer rustieke motoren , op de meest economische manier gebouwd en in grote series te produceren, zijkleppen, een platte cilinderkop, spatsmering, zoals de eerste motoren! we vinden ze op veel toepassingen, sneeuwblazer, maaier-rototiller, generator, waterpomp etc.. ze liggen overal op de schroothopen en de onderdelen zijn gemakkelijk verkrijgbaar.
Deze motoren mogen niet sneller draaien dan 3600 tpm, de drijfstang van aluminiumlegering biedt geen weerstand, bovendien is er geen neefje, het is direct aluminium op staal.
het is de ideale motor om de eerste experimenten met de panton te doen, maar je moet je keuze oriënteren op een 5 pk minimaal een 8 pk tot 10 pk het is nog beter als je binnen de afmetingen van de basisreactor blijft staaf 12,7, 1 mm (2/2000 inch) dit geeft voldoende warmte en houdt deze tussen de 3000 en XNUMX toeren, als je op het oliepeil let blijft hij lang draaien!

Andre
0 x
Avatar de l'utilisateur
lio74
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 333
Inschrijving: 15/03/06, 23:16
Plaats: Haute-Vienne en SAVOY




par lio74 » 16/12/06, 10:26

Andre schreef:..................
Deze motoren mogen niet sneller draaien dan 3600 tpm, de drijfstang van aluminiumlegering biedt geen weerstand, bovendien is er geen neefje, het is direct aluminium op staal.
het is de ideale motor om de eerste experimenten met de panton te doen, maar je moet je keuze oriënteren op een 5 pk minimaal een 8 pk tot 10 pk het is nog beter als je binnen de afmetingen van de basisreactor blijft staaf 12,7, 1 mm (2/2000 inch) dit geeft voldoende warmte en houdt deze tussen de 3000 en XNUMX toeren, als je op het oliepeil let blijft hij lang draaien!

Andre


Hallo Andreas,
:D Bedankt voor je waardevolle advies!!!
het is waar dat het plan dat op internet wordt gegeven, geschikt is voor 12 pk... Ik zal proberen dat te vinden : Cheesy:

moe om erover te praten en het niet te kunnen laten zien... met een bankje kon ik de sceptici en de lasteraars over het systeem al het zwijgen opleggen!!!! 8)

++
0 x
"Iets doen is duur, niets doen kost veel meer." Koffie Annan

volgende bedreigde diersoorten: Man ... en het zal goed zijn voor hem !!!

MAN is een zeer gevaarlijke VERONTREINIGING NATUURLIJK!
Avatar de l'utilisateur
lio74
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 333
Inschrijving: 15/03/06, 23:16
Plaats: Haute-Vienne en SAVOY




par lio74 » 17/12/06, 17:01

Christophe schreef:uh het Chambrin-patent?


ja ja die van kamer : Cheesy: die van 1981
Er wordt opgemerkt dat hij 33 gassen aan de reactoruitlaat (vóór de motor) en 46 in de uitlaatpijp kon analyseren. :| inclusief 3 gassen die NIET GEÏDENTIFICEERD ZIJN IN DE CLASSIFICATIE VAN MENDELEIEV :!: :!: :!: :!: :schok: :? :| allemaal gebaseerd op waterdamp.....
Als je dat leest, twijfel je!
er zouden daarom atomaire of subatomaire reacties zijn ...

haar leraar zal haar negeren als ze bekrompen is!!! zeggen wat er op dit doek staat is pipo.
anders zal ze dit grappige ding alleen maar kunnen opmerken en zichzelf veel vragen stellen.


Christophe schreef:
lio74 schreef:het enige idee dat in mij opkwam om aan de wet van Lavoisier te voldoen is de "atoommixer", waar het niet erg explosief is, maar dat het verband houdt met de kernreactie :| ...


Geen commentaar ...

Ik begrijp je opmerking niet helemaal, heb ik iets verkeerd gezegd?

@+
0 x
"Iets doen is duur, niets doen kost veel meer." Koffie Annan

volgende bedreigde diersoorten: Man ... en het zal goed zijn voor hem !!!

MAN is een zeer gevaarlijke VERONTREINIGING NATUURLIJK!
Avatar de l'utilisateur
bob_isat
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 290
Inschrijving: 26/08/05, 18:07




par bob_isat » 18/12/06, 13:24

kernreacties in Pantone zijn niet al te geloofwaardig... waarom de heilige geest ook niet...

Heb je de link naar het patent uit 1981? Ik heb alleen oudere patenten van Chambrin gelezen.
0 x
Avatar de l'utilisateur
lio74
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 333
Inschrijving: 15/03/06, 23:16
Plaats: Haute-Vienne en SAVOY




par lio74 » 18/12/06, 21:18

bob_isat schreef:kernreacties in Pantone zijn niet al te geloofwaardig... waarom de heilige geest ook niet...

Heb je de link naar het patent uit 1981? Ik heb alleen oudere patenten van Chambrin gelezen.


zal ook zien https://www.econologie.com/chambrin-articles-252.html Pijl 4) WO-versie (Wereldpatent) van het patent
op pagina 4, tot slot pagina 6 van de pdf de eerste 15 regels...


het stond op de eerste pagina ... en de rest in de patentsectie op de startpagina van de site is er ook een link om de anderen te raadplegen.
maar er zijn er maar 2 interessant, de rest zijn duplicaten in het Italiaans, Fins.....ect
goed lezen : Cheesy:

anders zei ik het zelf, niet erg plosibel, maar hoe kan ik zeggen... waarom en hoe de atoomkernen zich vermengen (als er een mengsel is) :? :?
de plasmaroute is niet erg mogelijk omdat er temperaturen tussen 1000 en 4000°C en donderende elektrische bogen zouden zijn :| :!:

zeer open onderwerp... let op andere voorstellen en hypothesen
++
0 x
"Iets doen is duur, niets doen kost veel meer." Koffie Annan

volgende bedreigde diersoorten: Man ... en het zal goed zijn voor hem !!!

MAN is een zeer gevaarlijke VERONTREINIGING NATUURLIJK!
Avatar de l'utilisateur
bob_isat
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 290
Inschrijving: 26/08/05, 18:07




par bob_isat » 19/12/06, 15:20

Dat is alles, ik heb het volledige Chambrin-patent uit 1982

het is een kwestie van "transmutatie van materie" ...

Het brengt ons een flink aantal eeuwen terug!
0 x
Avatar de l'utilisateur
lio74
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 333
Inschrijving: 15/03/06, 23:16
Plaats: Haute-Vienne en SAVOY




par lio74 » 19/12/06, 21:56

bob_isat schreef:Het brengt ons een flink aantal eeuwen terug!


ja, maar als het echt werkt, zou het ons een stap vooruit brengen... nou, droom niet... we hebben het in de jaren 80 niet geïndustrialiseerd... waarom zouden we het nu doen!?! tenzij renaud of psa wachten op het vat van $200 :onheil:

eindelijk weer iets dat ik graag voor mijn ogen zou willen zien werken!!! er is meer te doen : Lol:

@+
0 x
"Iets doen is duur, niets doen kost veel meer." Koffie Annan

volgende bedreigde diersoorten: Man ... en het zal goed zijn voor hem !!!

MAN is een zeer gevaarlijke VERONTREINIGING NATUURLIJK!
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79121
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 19/12/06, 23:01

bob_isat schreef:kernreacties in Pantone zijn niet al te geloofwaardig... waarom de heilige geest ook niet...


Ik saaaaaaaa!!

Vraag Dan Brown om de pantone op te lossen! : Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen:
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 122-gasten