Verzoek om informatie

Waterinjectie in thermische motoren en de beroemde "pantonemotor". Algemene informatie. Druk op knipsels en video's. Inzicht in en wetenschappelijke verklaringen van waterinjectie in motoren: ideeën voor assemblages, studies, fysisch-chemische analyses.
renault fuego
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 4
Inschrijving: 25/10/05, 15:16




par renault fuego » 31/10/05, 13:31

Mijn tests doe ik op een 405 dieselmotor,

Ik heb antwoorden gevonden op de vele pagina's die ik kon lezen, maar ik heb advies nodig van mensen die hetzelfde al hebben gedaan;
Om wat tijd te besparen, zodat ook ik mijn ervaring en mijn kennis ter beschikking kan stellen.

Als ik, net als jullie allemaal, helemaal opnieuw begin, zou ik niets voor je betekenen.

Zo had ik het mij voorgesteld forum.

Ik geloofde dat de oude de nieuwe hielpen, dat daarna de gunst werd teruggegeven.

Ik ben het tijdperk van morele lessen voorbij, in plaats van je tijd te verspillen met het plaatsen van dit soort berichten, waarom geef je niet gewoon een antwoord?

Misschien hebben degenen die dit spelen zelf niet het juiste antwoord!!!!!

het is mogelijk !!!!

Hoe dan ook, zodra ik vooruitgang boek in mijn onderzoek dankzij het advies dat sommigen mij zo vriendelijk hebben gegeven (bedank hen), neem ik mij voor om deze kennis zonder compensatie over te dragen, eenvoudigweg door niet te vergeten waar ik vandaan kom en wie Ik ben.

Mijn beheersing van CAD-software kan ongetwijfeld worden gebruikt voor het uitvoeren van gedimensioneerde en specifieke plannen voor 405- en olieketels.

Nogmaals dank aan degenen die hun kennis openstellen, dank aan degenen die delen, dank aan degenen die nog steeds een klein hart hebben om te vechten tegen het verrotte systeem om ons heen.

Ik geloof nog steeds in de waarde die mijn voorouders aan mij hebben doorgegeven.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 31/10/05, 20:55

Ik begrijp je aanpak en ik denk dat dit de juiste is voor de vooruitgang van het systeem (het heeft geen zin om warm water opnieuw uit te vinden, zoals ze zeggen..)

Het probleem is dat uw vragen niet alleen te vaag waren (had u het over de 405?), maar bovendien hun antwoord al vonden op de vele pagina's (over econologie, dit forum of quanthomme) die al bestaan... plaats uzelf in de plaats van de "oude rotten" (zoals u ze noemt) en u zult begrijpen dat dergelijke vragen degenen die meer ervaring hebben terecht kunnen irriteren...
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 113-gasten