Een nieuwe naam voor Pantone waterinjectie?

Waterinjectie in thermische motoren en de beroemde "pantonemotor". Algemene informatie. Druk op knipsels en video's. Inzicht in en wetenschappelijke verklaringen van waterinjectie in motoren: ideeën voor assemblages, studies, fysisch-chemische analyses.
Avatar de l'utilisateur
Cuicui
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3547
Inschrijving: 26/04/05, 10:14
x 6




par Cuicui » 11/11/07, 09:51

pluesy schreef:Als u Pantone in Google typt, komt u voor het eerst de kleurenkaart tegen.
Gepantoniseerde motor ja...pantonemotor nee...

Het irriteert mij ook, die verdomde kleurenkaart. Maar er is alles voor nodig om een ​​wereld te maken.
Pantone- of Pantone-Gillier G-reactor, dat zou het mogelijk kunnen doen.
Ik denk dat het goed zou zijn als we tot overeenstemming zouden komen met Quant'Homme. Tot nu toe hebben ze nog niet gereageerd.
0 x
Avatar de l'utilisateur
pluesy
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 291
Inschrijving: 26/11/04, 22:39
Plaats: 88 Saint Dié Vogezen
x 1




par pluesy » 11/11/07, 10:23

Pantone aa noemde zijn uitvinding de PMC (multi-fuel processor)

we zouden de Gallische versie WTC (Water Transit Carburation) kunnen noemen

en als we een D voor doping zetten, zou dat DWTC zijn
maar daar lopen we het risico dat de CIA op onze rug zit : Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen:

(Vernietig het World Trade Center)... : Oops:
0 x

"Er zijn slechts twee dingen oneindig, het universum en de menselijke domheid ... maar voor de wereld, ik heb geen absolute zekerheid."
[Albert Einstein]
Avatar de l'utilisateur
delnoram
Modérateur
Modérateur
berichten: 1322
Inschrijving: 27/08/05, 22:14
Plaats: Mâcon-Tournus
x 2




par delnoram » 11/11/07, 10:43

Cuicui schreef:Het irriteert mij ook, die verdomde kleurenkaart. Maar er is alles voor nodig om een ​​wereld te maken.
Pantone- of Pantone-Gillier G-reactor, dat zou het mogelijk kunnen doen.
Ik denk dat het goed zou zijn als we tot overeenstemming zouden komen met Quant'Homme. Tot nu toe hebben ze nog niet gereageerd.


Welnu, de Pantone-kleurenkaart bestaat al veel langer en is daarom veel wijdverspreider, logisch dat deze als eerste arriveert en vooral in commerciële links.

+1 met pluisy voor de term "motor", hoef je alleen maar naar de definitie van dit woord te kijken om te zien dat het niet op zijn plaats staat.

Zoek een nieuwe naam om onderscheid te maken tussen de waterdoping van het brandstofvergasssysteem van Paul Pantone en een idee dat zijn belang maar ook zijn nadelen heeft (zie de berichten van cuicui), bovendien was dit onderwerp al open geweest hier .

De kwestie van een naam die al dan niet met Gillier is samengesteld, hangt alleen af ​​van de toestemming die Antoine Gillier zelf zou kunnen geven.

de acroniemen die het beste werken, zijn de zinvolle, zoals WITH
0 x
"Denken mag niet worden onderwezen op school in plaats van om het leren te maken door het hart van de feiten dat niet alle bewezen? '
"Het is niet omdat ze waarschijnlijk verkeerd zij gelijk te zijn!" (Coluche)
lejustemilieu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4075
Inschrijving: 12/01/07, 08:18
x 4




par lejustemilieu » 11/11/07, 12:48

Hallo,
even een kleine herinnering aan het begin van het idee dat in een ander bericht begon:
Kopieer en plak het waarom van dit idee:
Hallo Christophe, en de anderen ook.
Het is misschien tijd om een ​​naam te geven aan het onderzoek dat u doet.
Omdat over het algemeen de naam Pantone wordt genoemd, verspreidt het geluid zich en typen mensen deze naam in zoekmachines.
Resultaat, ze ontdekken dat God in het circuit zit, een inloop die de polen volgt, we voegen er ook cocacola aan toe; kortom, deze naam brengt je werk vreselijk in diskrediet.
Als bewijs spreekt de heer, die misschien professor is, met ons over een grasmaaier... dit betekent dat hij pantone in een zoekmachine heeft getypt.
Hoe eerder je deze zoekopdracht een naam geeft, hoe eerder Pantone een geest wordt.
Ik heb geen reden?

Dus als ik "Pantone" in de voorstellen zie, ben ik verdrietig : Cry:
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 12/11/07, 11:48

De systeemnaam wordt nu Gillier Pantone, om volledig akkoord te gaan met de Soarès van de Quanthomme-site!

Deze discussie kan daarom op slot gaan.

Ik start er nog eentje om het nieuws bekend te maken!

ps: de Soarès hebben zojuist wat foto's (uit een video) toegevoegd van mijn bezoek in 2001 (de kalende man in de grote motorjas ben ik : Cheesy: ):

Beeld

http://quanthomme.free.fr/qhsuite/GillierAntoine.htm
0 x
lejustemilieu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4075
Inschrijving: 12/01/07, 08:18
x 4




par lejustemilieu » 12/11/07, 12:24

Denkt u niet dat het goed zou zijn om de mening van de bevolking, die “betrokken raakt” bij dit fantastische avontuur, te vragen alvorens een besluit te nemen?
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 12/11/07, 12:30

Ik geef toe dat de beslissing van Quanthomme mij een beetje dwong, maar deze naam leek niet veel mensen op het eerste gezicht te storen. forums als? Bovendien is het degene die het meest aan de waarheid Neen? Dus laten we teruggeven aan Cesar...etc...

Bovendien klinkt “GP-systeem” niet slecht, nietwaar?

Ik heb een topic aangemaakt om dit bekend te maken:

https://www.econologie.com/forums/systeme-gi ... t4280.html

ps: voor de toevoeging van de term "motor" pkoi niet...maar het is geen motor op zich...

herhalingen: sommige andere ideeën zijn niet slecht, maar ze houden minder vast aan de oorsprong van het systeem dan "GP"... en dan moet je het eens zijn met quanthomme...
0 x
lejustemilieu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4075
Inschrijving: 12/01/07, 08:18
x 4




par lejustemilieu » 12/11/07, 13:09

christophe,
Op aarde heeft iedereen zijn kwaliteiten en zijn fouten.
Ik vind dat het werk van Cuicui...zeer valide is.
Je hebt hem een ​​verantwoordelijkheid gegeven en op het eerste gezicht beslis jij over het einde van het 'onderzoek of het werk'
Ik ken hem niet zo goed... maar hij heeft veel goede ideeën, en hij heeft een baan gekregen... en... hij doet het met... gezond verstand, zou ik zeggen
Jij, ik merk dat je permanent verbonden bent met de econologie; het lijkt erop dat het jouw taak is..ok, geen probleem.
Dit geldt niet voor iedereen...
Ik wil het dus heel zachtjes, zachtjes zeggen, omdat dit onderwerp heel belangrijk is...
Als ik het mis heb in mijn analyse, kun je mijn bericht verwijderen.
Alain
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 12/11/07, 13:11

Cuicui lijkt het niet oneens te zijn met de huisartssysteemkeuze...

Ik ben niet op de hoogte van de exacte inhoud van het bericht dat hij naar Quanthomme stuurde...
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 138-gasten