Een nieuwe naam voor Pantone waterinjectie?

Waterinjectie in thermische motoren en de beroemde "pantonemotor". Algemene informatie. Druk op knipsels en video's. Inzicht in en wetenschappelijke verklaringen van waterinjectie in motoren: ideeën voor assemblages, studies, fysisch-chemische analyses.
Avatar de l'utilisateur
Cuicui
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3547
Inschrijving: 26/04/05, 10:14
x 6




par Cuicui » 10/11/07, 17:25

bob_isat schreef:Ik stem voor "waterdoping" duidelijk, gewetensvol en effectief. Stem op hem!

Hallo Bob_isat. Bedankt voor de suggestie.
Het was ook mijn eerste idee. Maar bij Quant'homme verwarren ze liever niet met andere waterinjectiesystemen en ook omdat Pantone aan de oorsprong van de reactor ligt. En waarom niet ook Antoine Gillier, de uitvinder van waterdoping, eren? Gillier-Pantone verscheen heel natuurlijk tijdens het typen van de tekst. Voor nu lijkt het me niet schokkend als je eraan went ...
0 x
nialabert
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 258
Inschrijving: 02/06/05, 22:32
Plaats: Genève




par nialabert » 10/11/07, 20:30

Cuicui schreef:
bob_isat schreef:Ik stem voor "waterdoping" duidelijk, gewetensvol en effectief. Stem op hem!

Hallo Bob_isat. Bedankt voor de suggestie.
Het was ook mijn eerste idee. Maar bij Quant'homme verwarren ze liever niet met andere waterinjectiesystemen en ook omdat Pantone aan de oorsprong van de reactor ligt. En waarom niet ook Antoine Gillier, de uitvinder van waterdoping, eren? Gillier-Pantone verscheen heel natuurlijk tijdens het typen van de tekst. Voor nu lijkt het me niet schokkend als je eraan went ...


Misschien moeten we hem om advies vragen aan deze heer. Hij wil misschien niet op mysterieuze wijze verdwijnen. : Cheesy:
0 x
***************************
Onderzoekers die op zoek zijn te vinden, maar de onderzoekers vonden het zoekt.
Avatar de l'utilisateur
Cuicui
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3547
Inschrijving: 26/04/05, 10:14
x 6




par Cuicui » 10/11/07, 22:31

nialabert schreef:Misschien moeten we hem om advies vragen aan deze heer. Hij wil misschien niet op mysterieuze wijze verdwijnen. : Cheesy:

Misschien is dat waarom hij zo lang zo discreet is geweest ...
Dernière édition par Cuicui de 10 / 11 / 07, 22: 33, 1 keer bewerkt.
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 10/11/07, 22:31

Dag

We maken het verschil tussen een dieselmotor, een benzinemotor, een gasturbine
het verschil tussen 100% en waterdoping

Ik denk dat een van de mensen die veel heeft meegewerkt aan de verspreiding van het principe David is, in het begin werd ik geïnspireerd door deze pagina's, hij plaatste veel ideeën op papier waarvan hij zich niet kon realiseren, sommige met de verbeteringen die door andere reactorfitter zijn aangebracht (zoals een U-vormige ingang) die ik voor het eerst zag in 2002
Entree met voorkamer kwam later 2003

En voor mij is degene die de SPAD heeft geboren de man die de eerste verticale montage heeft gemaakt, allemaal in roestvrij staal, op een Deutz-tractor
hij is het die de eerste verticale compacte assemblage maakt om het hele probleem, de noordelijke oriëntatie bij het opstarten, te verwijderen, met behulp van een roestvrijstalen stang levert het resultaten op die velen behalen.
Het karakter is echter nogal discreet.

Ik denk dat het simpelweg noemen van waterdoping onze bewerking niemand zal impliceren en niemand zal vergeten, ik voel me altijd ongemakkelijk als we een persoon citeren, de 4-motortijd die we hem niet noemen (Beau de Rochas)

Uiteindelijk kan het gebeuren dat we hetzelfde kunnen reproduceren zonder reactor en zonder staaf
de naam van panton zal geschikter zijn terwijl waterdoping
het is breder.
Aan Wanneer de mens is, is er iemand die zijn reactor zonder water bedient, alleen hete lucht.
Persoonlijk als mijn waterreservoir leeg is, heb ik geen indicatielampje nodig. Ik voel me snel genoeg tijdens het rijden

Andre
0 x
Avatar de l'utilisateur
Cuicui
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3547
Inschrijving: 26/04/05, 10:14
x 6




par Cuicui » 10/11/07, 22:39

Andre schreef: de 4-tijdmachine noemen we het niet (Beau de Rochas)

Bedankt André.
Het is waar, maar de zelfontbrandingsmotor heette nog steeds Diesel (zoals Rudolf). Ik ga Quant'Homme vragen wat ze denken ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
pluesy
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 291
Inschrijving: 26/11/04, 22:39
Plaats: 88 Saint Dié Vogezen
x 1




par pluesy » 10/11/07, 23:25

als je een beetje vaderlandslievend bent en je wilt algemeen blijven kun je het "pantone F" noemen

natuurlijk dan volgens de voedertechniek

pantone F GV (stoomgenerator)

pantone F BL (bulger)

pantone F IN (injectie)

pantone F CA (carburateur)

ect ...

de toevoeging van 2-letters nadat de F nog steeds 676-versies (26 * 26) heeft, is naar mijn mening meer dan genoeg
: Cheesy:

de eerste versie van de reactor die wordt gebruikt als een complete vervanging voor het inventieve Amerikaanse brandstofsysteem, zou bijvoorbeeld pantone A BL kunnen worden genoemd

versie F die noodzakelijkerwijs betrekking heeft op de reactor die wordt gebruikt bij doping, er is geen dubbelzinnigheid mogelijk met de eerste versie A heeft Amerikaanse L (bovendien valt het goed de A en de eerste letter van het alfabet voor de eerste versie c 'is perfect ...)
wat denk je ... : Roll:
0 x

"Er zijn slechts twee dingen oneindig, het universum en de menselijke domheid ... maar voor de wereld, ik heb geen absolute zekerheid."
[Albert Einstein]
Avatar de l'utilisateur
Cuicui
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3547
Inschrijving: 26/04/05, 10:14
x 6




par Cuicui » 11/11/07, 01:20

pluesy schreef:als je een beetje vaderlandslievend bent en je wilt algemeen blijven kun je het "pantone F" noemen
natuurlijk dan volgens de voedertechniek
pantone F GV (stoomgenerator)
pantone F BL (bulger)
pantone F IN (injectie)
pantone F CA (carburateur)
ect ...
de toevoeging van 2-letters nadat de F nog steeds 676-versies (26 * 26) heeft, is naar mijn mening meer dan genoeg
: Cheesy:
de eerste versie van de reactor die wordt gebruikt als een complete vervanging voor het inventieve Amerikaanse brandstofsysteem, zou bijvoorbeeld pantone A BL kunnen worden genoemd
versie F die noodzakelijkerwijs betrekking heeft op de reactor die wordt gebruikt bij doping, er is geen dubbelzinnigheid mogelijk met de eerste versie A heeft Amerikaanse L (bovendien valt het goed de A en de eerste letter van het alfabet voor de eerste versie c 'is perfect ...)
wat denk je ... : Roll:

Het doel is eigenlijk om iets heel eenvoudigs te doen om de internetgebruiker die niets weet te begeleiden, met links zodat hij meer kan leren als hij dat wenst. Voor nu zijn we alleen op zoek naar een naam om waterdoping te onderscheiden van 100% pantone. Ik vroeg het advies van Quant'Homme, we zullen het opnieuw bespreken, ik houd je op de hoogte.
A+
0 x
Avatar de l'utilisateur
pluesy
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 291
Inschrijving: 26/11/04, 22:39
Plaats: 88 Saint Dié Vogezen
x 1




par pluesy » 11/11/07, 01:41

in feite vallen we als we pantone in google als eerste op de kleurenkaart ... : Cheesy: : Cheesy: : Cheesy:

de truc die kleuren bepaalt ... : Mrgreen:

Ik weet niet hoe de zoekmachines werken, maar moet naar mijn mening iets voorop zetten om alle andere samengestelde woorden te passeren ...
na de kleurenkaart komt de "pantone-motor" die me vermoordt ... :onheil:

Ik ben het ermee eens dat Pantone een motorvermogen heeft uitgevonden ...
maar het uitvinden van een motor is een ander verhaal ...

pantone motor ja ... pantone motor nee ...

in een zoekmachine kan het zijn dat de "pantone-doping" of "pantone-doping-engine" gemakkelijker voorbij de "pantone-engine" gaat ...
0 x

"Er zijn slechts twee dingen oneindig, het universum en de menselijke domheid ... maar voor de wereld, ik heb geen absolute zekerheid."
[Albert Einstein]
Alex 56
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 35
Inschrijving: 09/03/06, 17:33




par Alex 56 » 11/11/07, 08:10

Hallo allemaal

Een idee: ACM-systeem

dat wil zeggen: hulpsysteem voor verbranding van de motor ...
of in het Engels:

Water ACM (er is het woord motor en ook ... water)

En er is nog steeds deze watermotor: 19h30 FR3 log gisteren
avond (trawler gedoopt met ... vochtige lucht!)

Tot ziens.
0 x
lejustemilieu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4075
Inschrijving: 12/01/07, 08:18
x 4




par lejustemilieu » 11/11/07, 09:15

56 Alex schreef:Hallo allemaal

Een idee: ACM-systeem

dat wil zeggen: hulpsysteem voor verbranding van de motor ...
of in het Engels:

Water ACM (er is het woord motor en ook ... water)

En er is nog steeds deze watermotor: 19h30 FR3 log gisteren
avond (trawler gedoopt met ... vochtige lucht!)

Tot ziens.

Ha, het komt steeds dichter bij de waarheid :D
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 111-gasten