Waarom Pantone en / of G-systeem niet is ontwikkeld?

Waterinjectie in thermische motoren en de beroemde "pantonemotor". Algemene informatie. Druk op knipsels en video's. Inzicht in en wetenschappelijke verklaringen van waterinjectie in motoren: ideeën voor assemblages, studies, fysisch-chemische analyses.

Wat vind je van de pantone en het G-systeem?

U kunt selecteren 1 optie

 
 
Raadpleeg de resultaten
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 27/10/06, 17:49

Dag

Uiteraard heb ik op 3 gestemd.
Wat betreft wie denkt dat bedrijfsleiders iets gaan doen, ik denk dat je nog niet lang genoeg met deze mensen hebt geleefd..
ten eerste boeit de technische kant van de dingen hen niet erg en vaak zijn ze onwetend over het materiaal, wat hen interesseert is de winstgevendheid in het algemeen, zelfs als een proces super geweldig is (wat niet het geval is met de panton) maar ook zijn tijd ver vooruit, of dat het zich al een tijdje niet heeft bewezen, ze kijken en wachten,
Het is voldoende om naar de geschiedenis van de motoren te kijken, toen de ontsteking door batterij verscheen, had de heer Robert Bosch het monopolie met zijn magneto's en het duurde tot de tweede wereldoorlog om de batterij van de bobine te veralgemenen, hetzelfde geldt voor de zijkleppen , de bovenliggende nokkenas bekend aan het begin van de eeuw 1900, enz. Maar er is wat verkoopt, of het goed of redelijk is, het maakt niet uit, er is ook dit dat de fatsoen van meneer iedereen niet schokt, een auto moet wees zo, je moet de consument niet plotseling veranderen. Als we van de ene op de andere dag een manier vinden om de wielen van een auto te verwijderen, zal dat niet ineens gebeuren.
Wat betreft de bedrijfsleider en de fabrikanten, zelfs van de grote Europese landen, als ik de kleine wereldmarkt voor vliegtuigmotoren neem, is er niet één die erin is geslaagd te concurreren met de twee oude Amerikaanse fabrikanten Lycoming en Continental. Frankrijk bouwt echter Potez- en Renauld-motoren, we doen het al heel lang en kunnen zijn dieselmotor, die hoe dan ook goed gebouwd is, niet op de markt brengen. Nee, hij koopt liever oude Amerikaanse technologie tegen hoge prijzen.
Stel jezelf de vraag: in Frankrijk heb je altijd een probleem gehad met degenen die de regering leiden, ze weten niet hoe ze het creatieve potentieel van hun bevolking moeten gebruiken.
Terwijl voor mij de bedrijfsleiders niets van ze te verwachten is.. geen technische interesse, het is voor de meeste accountants dicht bij de functie van bankdirecteur, er is alleen dat kijken naar hoe ze hun werknemers behandelen, ik moest onderhandelen over een veel werkcontracten met deze mensen in mijn vakbondsfunctie, en ik weet waar ik het over heb, bedrijfsleiders volgen elkaar op, maar ze hebben allemaal dezelfde manier van denken.

Andre
0 x
Avatar de l'utilisateur
lio74
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 333
Inschrijving: 15/03/06, 23:16
Plaats: Haute-Vienne en SAVOY




par lio74 » 27/10/06, 20:21

Andre schreef:Dag

Uiteraard heb ik op 3 gestemd.
Wat betreft wie denkt dat bedrijfsleiders iets gaan doen, ik denk dat je nog niet lang genoeg met deze mensen hebt geleefd..
ten eerste boeit de technische kant van de dingen hen niet erg en vaak zijn ze onwetend over het materiaal, wat hen interesseert is de winstgevendheid in het algemeen, zelfs als een proces super geweldig is (wat niet het geval is met de panton) maar ook zijn tijd ver vooruit, of dat het zich al een tijdje niet heeft bewezen, ze kijken en wachten,

moué natuurlijk... de AS van pantone-klusjesmannen... mijn vraag was dom :!:

Stel jezelf de vraag: in Frankrijk heb je altijd een probleem gehad met degenen die de regering leiden, ze weten niet hoe ze het creatieve potentieel van hun bevolking moeten gebruiken.

we hebben geen olie maar we hebben ideeën : Lol: nog nooit iets in deze zin gezien, het is gewoon een pompeuze zin om ingezeept te worden :x

Terwijl voor mij de bedrijfsleiders niets van hen te verwachten is.. geen technische interesse, ligt het voor de meeste accountants dicht bij de functie van een bankdirecteur,
...
Andre


we kunnen de ziel van de vakbondsman zien... : Lol: maar het is zo waar, dit mensenras heeft alleen K$ in hun ogen :onheil:

anders heb je mijn vraag niet beantwoord... je denkt dat de pantone een dichte cyclus zou kunnen krijgen als we het systeem beter onder de knie zouden krijgen :?

++
Dernière édition par lio74 de 28 / 10 / 06, 11: 32, 1 keer bewerkt.
0 x
"Iets doen is duur, niets doen kost veel meer." Koffie Annan
volgende bedreigde diersoorten: Man ... en het zal goed zijn voor hem !!!
MAN is een zeer gevaarlijke VERONTREINIGING NATUURLIJK!
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11042




par Christophe » 27/10/06, 20:53

lio74 schreef: denk je dat de pantone een dichte cyclus zou kunnen krijgen als we het systeem beter onder de knie zouden krijgen :?

++


Tijdens mijn afstudeerproject liet ik de motor 20 minuten in een lus draaien (bij stationair toerental)... dus het is mogelijk en indrukwekkend, maar er is (bijna) niets "magisch" aan. : de water van de brander slaat de CO2 op en voorkomt zo dat de motor afslaat...

Wanneer het water verzadigd is met CO2 slaat de motor af...onmogelijk om opnieuw te starten...door het water te verversen start hij plotseling...
0 x
uitsteeksel
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 30
Inschrijving: 26/10/06, 14:24
Plaats: ergens in het midden van de koeien in Normandië ...

overeenkomst boven onze hoofden




par uitsteeksel » 28/10/06, 14:10

je hoeft haar alleen maar tussen de regels door te zien lezen om veel dingen te begrijpen (het bezoek van poutine zorgt ervoor dat aardgas de voorkeursbrandstof wordt: om ermee weg te komen, overtuig waterstofmotoren op Google of Yahoo

voor wettelijke bescherming worden veel dingen uitgelegd http://www.invention-europe.com
uitsteeksel
0 x
voor onze kinderen, laat ze schonere lucht en land zonder afval
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 28/10/06, 17:06

Dag
anders heb je mijn vraag niet beantwoord... je denkt dat de pantone een dichte cyclus zou kunnen krijgen als we het systeem beter onder de knie zouden krijgen


Het is moeilijk om in een eenvoudige montage lang te kunnen draaien met een 6 liter bubbler 3,5 liter water gedurende 5 minuten het is klaar, maar ik duwde alleen maar meer dan dat, het zou altijd mogelijk zijn om het water te evacueren en een voorraad koel lopen en een zuurstoffles hebben om de motor een beetje te voeden. maar niets buitengewoons, de duikers hebben deze apparatuur waar het de gassen recycleert die de filters verdrijven en het verrijkt met een beetje zuurstof, volledig gesloten circuit, als het goed is voor een mens, moet het ook voor een motor zijn! Niet erg zuinig om te maken, maar op dagen dat je een motor wilt laten draaien in een kleine ruimte, of onder water? (ik geef de voorkeur aan elektrisch)
Er zou een ERG-klep nodig zijn waarbij de uitlaatgassen door het water gaan, we zouden er meer van in de motor kunnen stoppen, we zouden in staat moeten zijn om de Co 2 om te zetten in koolstof, wat nog interessanter wordt
Andre
0 x
Avatar de l'utilisateur
lio74
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 333
Inschrijving: 15/03/06, 23:16
Plaats: Haute-Vienne en SAVOY

Re: overeenkomst boven onze hoofden




par lio74 » 31/10/06, 14:21

lug schreef:.....
voor wettelijke bescherming worden veel dingen uitgelegd http://www.invention-europe.com
uitsteeksel


BEDANKT Lug! :D

aie aie aie ... antwoord 1 en 3 om uit te voeren ... :x
21 stemmen is geen bcp!!! nog niet eens 1/100 van de leden : Cry:
@+
0 x
"Iets doen is duur, niets doen kost veel meer." Koffie Annan

volgende bedreigde diersoorten: Man ... en het zal goed zijn voor hem !!!

MAN is een zeer gevaarlijke VERONTREINIGING NATUURLIJK!
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 31/10/06, 17:14

Dag
Dit zijn marginale systemen die nooit geïndustrialiseerd zullen worden

Wat betreft marginaal zijn, iedereen die iets anders doet dan wat standaard is, genormaliseerd op een bepaald moment, wordt door de samenleving als marginaal beschouwd, ik zou zeggen dat ze visionair zijn, niet op de goede manier zijn ( Timing)
Nu eraan toevoegen dat het nooit geïndustrialiseerd zal worden, is dat ook
hypothetisch om te zeggen dat vliegtuigen niet meer geïndustrialiseerd zouden worden in de tijd van luchtschepen... hoe dan ook, de huidige motor is ten dode opgeschreven, hij nadert het einde van zijn levensduur, hij zal als laatste gaan, grote veranderingen aanbrengen, en dan zal hij verdwijnen als stoomlocomotieven ..

Andre
0 x
Avatar de l'utilisateur
lio74
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 333
Inschrijving: 15/03/06, 23:16
Plaats: Haute-Vienne en SAVOY




par lio74 » 01/11/06, 11:55

Andre schreef:................
Er zou een ERG-klep nodig zijn met uitlaatgassen die door het water gaan, we zouden er meer van in de motor kunnen stoppen, dat zou moeten om de Co 2 om te zetten in koolstof wat nog interessanter wordt
Andre


goedemorgen André
waarom CO 2 überhaupt omzetten in C...

we kunnen ons voorstellen (ik stel me in alle gevallen voor) dat als de C of de CO 2 teruggaat in de reactor - wat een beetje lijkt op een plasmaschudder van moleculen - het zou kunnen recombineren met de andere moleculen, in het bijzonder de H-atomen en van O als gevolg van het zogenaamde kraken van water, om radicalen te vormen zoals CH4 C2H6 of CH3-OH, uiteindelijk moleculen "die gaan boem" wat...

verder is het idee van een waterverversingscyclus in de bubbler vrij innovatief...
heb je ooit zo'n apparaat getest :?

@ later :D
0 x
"Iets doen is duur, niets doen kost veel meer." Koffie Annan

volgende bedreigde diersoorten: Man ... en het zal goed zijn voor hem !!!

MAN is een zeer gevaarlijke VERONTREINIGING NATUURLIJK!
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11042




par Christophe » 01/11/06, 14:07

En pkoi niet de motor gedoteerd met CO eh met looping?

Het kraken van CO2 in CO + O is veel eenvoudiger dan het kraken van water... en in een motor wordt aan alle voorwaarden voldaan om dit te bereiken (T° en hoge warmteverliezen...) en ik weet zeker dat de fabrikanten er al over hebben nagedacht maar wat doet de politie? :onheil:
0 x
Avatar de l'utilisateur
lio74
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 333
Inschrijving: 15/03/06, 23:16
Plaats: Haute-Vienne en SAVOY




par lio74 » 05/11/06, 15:36

ok, laat me het onderwerp nieuw leven inblazen... :?
niet genoeg stemmen :!:
0 x
"Iets doen is duur, niets doen kost veel meer." Koffie Annan

volgende bedreigde diersoorten: Man ... en het zal goed zijn voor hem !!!

MAN is een zeer gevaarlijke VERONTREINIGING NATUURLIJK!

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 154-gasten