Waarom Pantone en / of G-systeem niet is ontwikkeld?

Waterinjectie in thermische motoren en de beroemde "pantonemotor". Algemene informatie. Druk op knipsels en video's. Inzicht in en wetenschappelijke verklaringen van waterinjectie in motoren: ideeën voor assemblages, studies, fysisch-chemische analyses.

Wat vind je van de pantone en het G-systeem?

U kunt selecteren 1 optie

 
 
Raadpleeg de resultaten
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11042




par Christophe » 26/10/06, 19:00

1) Hé, mijn vriend mikt op een beetje hiervan: https://www.econologie.com/shop/ Denk je dat we dit op de zwarte markt doen? Ja...het zijn van een bedrijfsmanager begint daar...Dus als het gaat om het nemen van risico's en realisme, denken we dat we het weten...

2) Ik werk al vijf jaar voor het Pantone-proces en NIETS moedigt mij aan om optimistisch te zijn over de droevige industriële ontwikkeling ervan... maar misschien vind JIJ DE oplossing en DE wonderbaarlijke weldoener van de mensheid... veel succes in ieder geval. ..Ik geloof er niet langer in (overtuigingen hebben mensen nooit gevoed... behalve religieuze mensen...):D )
0 x
Christine
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1144
Inschrijving: 09/08/04, 22:53
Plaats: In België, eenmaal
x 1




par Christine » 26/10/06, 21:04

Houthakker schreef:Wat is het werkwoord "volhardend"?

Het lijkt een beetje op praten. Beter.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11042




par Christophe » 26/10/06, 21:11

Houthakker schreef:Ik vind het een beetje jammer om altijd dezelfde toespraak uit de pen van Christophe te lezen ... (overeenkomst boven onze arme hoofden van onbeduidende pionnen om meer en meer patati-patata te consumeren ...) :?


Welnu, het zal u opvallen dat ik dit argument niet ALLEEN naar voren heb gebracht, maar dat het duidelijk is dat het er één is... (sorry voor het volhouden : Cheesy: )...economen en politici willen hun +3% BBP per jaar, toch? En hoe wordt dit gedaan, meneer, zonder meer te consumeren? Het is geen patatati en patata can...nee maar!!
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 26/10/06, 23:08

Hallo,
De belangrijkste handicap van de panton is dat er een reservoir voor nodig is en dat je water moet toevoegen. De fabrikanten zijn erin geslaagd de smeernippels van een auto te elimineren, en als ze konden, zouden ze het ruitensproeierreservoir elimineren, de consument wil volledig automatisch, hij wil niet weten waar het gat is om de olie te doen, er zijn velen die niet weten dat je deze van tijd tot tijd moet verversen, en niet het voertuig moet verwisselen als de asbak vol is!!
Waarschijnlijk hebben wij in onze kleine garages het geheime onderzoek van de fabrikanten niet gevolgd, dat uiteindelijk tot hetzelfde resultaat zal komen met een herinjectie van de uitlaatgassen en natuurlijk van de waterdamp die in deze gassen zit, dus een aanzienlijke vermindering van de de afvoer die in cirkels rondgaat, komt niet via de uitlaat naar buiten, met de waterdamp zal het de vervuilen, het probleem in de nabije toekomst is dat ze er nog niet in zijn geslaagd voldoende gas opnieuw te injecteren om dit interessant te maken.
Plotseling zullen de voordelen van de panton worden omzeild... door iets dat nog eenvoudiger is.

Andre
0 x
Avatar de l'utilisateur
lio74
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 333
Inschrijving: 15/03/06, 23:16
Plaats: Haute-Vienne en SAVOY




par lio74 » 27/10/06, 01:39

HAAAA het wordt wakker in de economie :!: :!: :D :D
Ik was vanmorgen bang toen ik de enquête zag... 60% voor het eerste antwoord... :schok:
nu hebben 3 (42%) en 1 (35%) het moeilijk... : Cheesy:
en niemand heeft 4 gestemd... pfff... 8)

op een dag gebeuren er dingen... Ik ga op mijn mountainbike door het bos fietsen (50oz water voor 49 km) en de shimilblik beweegt langzaam... maar vervuilt niet te veel! (uh... ik dwaal een beetje af)

Ik had de mening van twee mensen wier bekendheid hierover niet langer ter discussie staat forum...namelijk Christophe en Andre, ook al zijn er jonge rebellen vol enthousiasme en overtuiging :!: : Cheesy: is het niet Chris ;)

om kort te zijn...
Ik vind de sfeer momenteel een beetje gespannen... hmm jij niet :?
Ik denk dat PoPaul een beetje van streek was door het 'breken' van zijn uitnodiging aan de onderzoekers...

Waar ik het met Christophe eens ben, is dat hij al 5 jaar hard werkt om zijn einde van het technische schoolproject te promoten en NIETS... :? : Cry:
maar maak je geen zorgen, er zullen altijd jonge geldmakers zijn die de fakkel overnemen... het is noodzakelijk om te specificeren, zoals Christine zou zeggen : Lol:

merci
-> aan Gegyx (die zijn avatar verdient) en Andre voor hun constructieve reactie op mijn onderzoek...
-> naar Houthakker voor deze orthografische correcties : Lol:

Andre schreef:... de fabrikanten zijn erin geslaagd de smeernippels van een auto te elimineren, en als ze konden zouden ze het ruitensproeierreservoir elimineren, de consument wil alles automatisch, hij wil niet weten waar het gat is om de olie in te doen, daar Er zijn velen die niet weten dat dit van tijd tot tijd vervangen moet worden, niet van voertuig wisselen als de asbak vol is!!

: Lol: : Lol: : Lol: maar gelukkig zijn er niet alleen passieve consumenten op aarde!

... het probleem is dat ze er nog niet in zijn geslaagd voldoende gas opnieuw te injecteren om het interessant te maken.
Plotseling zullen de voordelen van de panton worden omzeild... door iets dat nog eenvoudiger is.

interessant... je bijbedoeling is:
ze wachten erop om ''het Beest'' beter onder de knie te krijgen om de motor in een gesloten cyclus te laten draaien :!:
trouwens, heb je op 3 gestemd?

++
0 x
"Iets doen is duur, niets doen kost veel meer." Koffie Annan
volgende bedreigde diersoorten: Man ... en het zal goed zijn voor hem !!!
MAN is een zeer gevaarlijke VERONTREINIGING NATUURLIJK!
Avatar de l'utilisateur
zac
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 1446
Inschrijving: 06/05/05, 20:31
Plaats: piton st leu
x 2




par zac » 27/10/06, 05:52

Hallo chagrijnige mensen

Nou, als we op een ‘commerciële’ manier pantones kunnen samenstellen, dan doet onze vereniging dat. Let op, we zijn er nog lang niet in om er ons brood mee te verdienen.

goede zon van zentils pode.

@+
0 x
Zei de zebra, freeman (bedreigde ras)
Dit is niet omdat ik con Ik probeer niet om slimme dingen te doen.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11042




par Christophe » 27/10/06, 09:23

Ik was het trouwens vergeten, maar over dit onderwerp heb ik een klein interview gedaan voor Action Auto Moto en daar wordt de industrialisatie (of beter gezegd het gebrek aan interesse van industriëlen) genoemd:

interview met Christophe Martz over de Pantone-engine
de rest van het interview

Ik hoop dat Lumberjack het deze keer leuk zal vinden!

ps: Zac, jij die zoveel ervaring hebt met bewerken, deze formulieren zouden je moeten interesseren https://www.econologie.com/forums/formulaire ... t2157.html
Ik ben vandaag bezig om ze te ‘computeriseren’.
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 27/10/06, 09:37

Ik denk niet dat het probleem is dat er nog een tank is.
Het probleem is dat we nog niet genoeg weten over Pantone (waarom werkt het en waarom werkt het in andere gevallen niet) en dat het absoluut "volautomatisch" moet zijn.
als ik zie wat er over wordt gezegd forums zoals "Ik heb de staaf verwijderd, ik heb hem vervangen door, enz....", realiseer ik me dat er nog steeds geen objectieve kennis van Pantone bestaat, noch een regel "die voor iedereen de slagen werkt", noch de wiskunde van Pantone. Zelfs de meest onoplettende lokale monteur zou niet het risico lopen om ‘standaardisatie van alle voertuigen’ op zijn raam te tonen.
Ik denk dat autofabrikanten blij zijn met de apparatuur die ze momenteel installeren (kijk bijvoorbeeld naar het verbruik van de nieuwe VW Polo). Op de dag dat ze het beter willen doen, dwz de dag dat consumenten er klaar voor zijn, zullen ze de injectiekaart aanpassen om minder CV te geven en minder te consumeren.
Dat gezegd hebbende, is er duidelijke vooruitgang geboekt: heb je al gezien wat we nu uit een 1400 CC TDI halen?
Hoe dan ook, wat misschien wel het meest urgent zou zijn om te doen is het aanpassen van de belastingen: het maakt niet uit of we op diesel, benzine of mestdestillaat rijden, wat regeringen moeten begrijpen is dat de brandstofbelasting moet worden aangepast aan het werkelijke verbruik van ruwe olie en de vorming van verontreinigende stoffen.
Ook de mentaliteit moet zich aanpassen: als we het hebben over een luxe auto, voor dezelfde prijs, verbruikt een Mercedes 220CDI aanzienlijk minder dan een 4X4! Wie heeft er eigenlijk een 4X4 nodig in het gematigde West-Europa, behalve opscheppers?
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Avatar de l'utilisateur
zac
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 1446
Inschrijving: 06/05/05, 20:31
Plaats: piton st leu
x 2




par zac » 27/10/06, 10:36

Christophe schreef:ps: Zac, jij die zoveel ervaring hebt met bewerken, deze formulieren zouden je moeten interesseren https://www.econologie.com/forums/formulaire ... t2157.html
Ik ben vandaag bezig om ze te ‘computeriseren’.


hallo christopher

Ik heb ze gelezen, maar gezien het aantal voertuigen dat mijn vriend en ik hebben pantoniseerd, zal het ons 8 dagen kosten.
Om nog maar te zwijgen van het feit dat ik de meeste voertuigen niet meer zie; we zien ze meestal pas weer als er een probleem is.
Bovendien, voor consumptie: een man die 30/100 sneller (overbelast) rijdt dan voorheen, maar die evenveel consumeert, is dit een consumptiewinst?
Nou, zoals ik je leuk vind, ga ik me inzetten voor de auto van de vereniging, die van mijn vriendin en mijn oude Mercos (op de C25 heb ik niet de moeite genomen om metingen te doen).

@+
0 x
Zei de zebra, freeman (bedreigde ras)

Dit is niet omdat ik con Ik probeer niet om slimme dingen te doen.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11042




par Christophe » 27/10/06, 11:01

Nou ja, als we al 2 tot 3 retouren hadden per klusjesman lid van de forum dat zou het beste zijn!

Maar wacht tot je mijn groen licht hebt voordat je ze invult (nou ja, je kunt er al over nadenken op...papier...). Ik zal een bericht in het betreffende onderwerp plaatsen wanneer de formulieren functioneel zijn.
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 181-gasten