Verzekeringen en wetten

Waterinjectie in thermische motoren en de beroemde "pantonemotor". Algemene informatie. Druk op knipsels en video's. Inzicht in en wetenschappelijke verklaringen van waterinjectie in motoren: ideeën voor assemblages, studies, fysisch-chemische analyses.
madeliefje
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 27/09/05, 21:53

Verzekeringen en wetten




par madeliefje » 27/09/05, 22:21

Bonsoir à tous,

Ik heb zojuist de Pantone-motor ontdekt.

Het is een geweldig idee. er is geen twijfel.

Maar kunt u uw motor legaal transformeren?

dank u
0 x
Avatar de l'utilisateur
Cuicui
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3547
Inschrijving: 26/04/05, 10:14
x 6




par Cuicui » 27/09/05, 23:10

De Pantone-reactor die wordt gebruikt in waterdoping op dieselmotoren verandert de motor niet, wat trouw blijft aan alle aanwijzingen van de grijze kaart. In dit specifieke geval bevat de Pantone-reactor het gehalte oxidatiemiddel (lucht) door droge stoom toe te voegen die is behandeld met de warmte van de uitlaatgassen. Dit vermindert het verbruik van de motor (die, ik herhaal, strikt hetzelfde blijft) als ook de vervuiling. Dit accessoire is zo voordelig dat de overheid het verplicht moet maken, althans voor stadsvoertuigen.
0 x
Avatar de l'utilisateur
gerald
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 28
Inschrijving: 04/09/05, 07:51
Plaats: bergmeertje




par gerald » 15/10/05, 09:39

Er moet nog worden gezegd dat dit proces helaas niet is goedgekeurd en dat verzekeringsmaatschappijen bij een ernstig ongeval waarschijnlijk van deze aanpassing profiteren om te scrollen.
Gerald
0 x
Avatar de l'utilisateur
Cuicui
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3547
Inschrijving: 26/04/05, 10:14
x 6




par Cuicui » 15/10/05, 09:51

Hoe kan dit proces zo snel mogelijk worden goedgekeurd? Het is dringend!
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11042




par Christophe » 15/10/05, 10:01

Niets ... er is niets te doen!

Wanneer er een 100 000-gemodificeerd voertuig komt, misschien ... maar ik betwijfel of we dit cijfer ooit zullen bereiken (zonder industrialisatie)
0 x
breizh
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 7
Inschrijving: 04/10/05, 20:43




par breizh » 15/10/05, 11:04

hallo gerald.

Ik deel dezelfde zorgen en ik denk dat deze twijfel moet worden weggenomen, want inderdaad, ik denk dat in het geval van een ernstig ongeval dingen delicaat zouden zijn
en al diegenen die geïnteresseerd zijn om dit systeem in de vergetelheid te raken, zullen niet aarzelen om het pakket te plaatsen. Soms zeg ik tegen mezelf dat ik mijn verzekering zal vragen, maar het zou me verbazen mij schriftelijk te antwoorden.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Cuicui
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3547
Inschrijving: 26/04/05, 10:14
x 6




par Cuicui » 15/10/05, 11:21

Met andere woorden, het proces moet bekend worden gemaakt aan de experts die door de verzekeringsmaatschappijen zijn aangesteld en mogelijk moeten ze toestemming krijgen om een ​​met water gedoopt voertuig te testen, zodat ze een rapport kunnen maken met de onschadelijkheid van het systeem en benadrukken dat de de aanwezigheid van een watertank onder de kap en in de bagageruimte kan het risico op brand verminderen.
Merk op dat pantonized voertuigen zonder probleem de APK passeerden.
0 x
breizh
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 7
Inschrijving: 04/10/05, 20:43




par breizh » 15/10/05, 14:49

hallo cuicui.

dit geldt voor technische controle, maar we moeten niet vergeten dat ze een lijst met controlepunten hebben om te controleren, voor de rest, dat wil zeggen buiten deze lijst, hun verantwoordelijkheid is niet betrokken, met andere woorden ze s kan het niet schelen en ze kunnen zelfs zeggen dat het voertuig op het moment van de controle volledig in overeenstemming was met de oorsprong, maar hey ... oprecht is het beter om op te letten, het is altijd hetzelfde, zolang alles goed gaat, gaat het goed maar in het geval van een storing - dit is het echt jammer dat een dergelijk systeem niet is ontwikkeld.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Cuicui
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3547
Inschrijving: 26/04/05, 10:14
x 6




par Cuicui » 16/10/05, 09:34

breizh schreef:het zou lastig zijn in geval van een ernstig ongeval

Dit alarmistische concept van verzekering lijkt mij vreemd.
Inderdaad, een verzekeraar kan, als hij dat wil, alles verzekeren, inclusief een Pantone-reactor zonder de auto! De premie wordt berekend op basis van de geschatte risico's.
Als de experts van het bedrijf concluderen dat een pantone een extra risico voor het voertuig vormt, is een extra premie vereist. Als ze daarentegen denken dat deze regeling de veiligheid verbetert, kunnen we over een bonus onderhandelen. Het moet gewoon duidelijk worden gespecificeerd in het contract.
Als een verzekeraar weigert een pantonized auto te verzekeren, staat niets hem in de weg om zijn concurrenten aan te spreken.
In het geval van een claim zie ik niet in waarom de verzekeraar zijn werk niet zou doen.
0 x
breizh
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 7
Inschrijving: 04/10/05, 20:43




par breizh » 16/10/05, 14:16

bonjpur cuicui.
er is niets vreemds aan de hand, maak je alleen zorgen over een systeem dat niet homoloog is en dat vaak door anderen voor mij is herinnerd en waarschijnlijk degenen zoals ik het betreuren. je kunt je verzekering altijd waarschuwen voor wijzigen, maar zoals ik het eerder heb gelezen, kunnen ze in geval van ernstige problemen hun toevlucht zoeken tot het feit dat u niet het recht hebt om uit te rusten met een niet-homoloog systeem. vanaf morgen vraag ik mijn verzekering hierboven en ik beloof het te doen weet het antwoord hier meme.je geeft aan dat ik pessimistisch van aard ben, maar soms is het achteraf realistisch gebleken. Ik denk oprecht dat de urgentie is om na te denken om ons lieve kind te homologeren, te reflecteren op wat we zou dat kunnen doen.
hartelijk breizh.
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 162-gasten