Pantone-scooter?

Waterinjectie in thermische motoren en de beroemde "pantonemotor". Algemene informatie. Druk op knipsels en video's. Inzicht in en wetenschappelijke verklaringen van waterinjectie in motoren: ideeën voor assemblages, studies, fysisch-chemische analyses.
chris
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 4
Inschrijving: 14/09/05, 22:37

Pantone-scooter?




par chris » 18/09/05, 23:38

Tot op heden heeft niemand mijn vraag over de pantonisatie van een scooter beantwoord, heb je bijvoorbeeld details over een kleine 4t-motor zoals een kleine maaier of bosmaaier dank je bij voorbaat, ik zou het op mijn scooter proberen als dat is mogelijk.
0 x
malalaterre
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 23/11/05, 03:39
Plaats: Gers

met tweetaktmotoren?




par malalaterre » 23/11/05, 03:49

Hallo Chris, en hallo iedereen :o)

Ik werk al 25 jaar in de mechanica en ontdek dit proces tot nu toe niet !!

Ik vroeg me ook af of het ook werkte met tweetaktmotoren?

Ik heb het nog niet helemaal begrepen, maar niets zegt dat het niet zou werken, als iemand een info heeft ...

bedankt en tot snel ...
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 23/11/05, 05:37

Dag
het is een onderwerp waarover in veel berichten is gesproken
Een motor is een tweetakt- of viertaktmotor, deze genereert allemaal warmte en zuigt allemaal min of meer op dezelfde manier
Om een ​​panton te laten draaien op een klassieke tweetakt, degene die de smeerolie met de brandstof mengt, hebben we een probleem wanneer het door de reactor gaat, wanneer de reactor heet is, transformeert de olie in brandbaar gas voor de engine.
(Ik gebruik een kleine 4-takt benzinemotor alleen met motorolie)
Dus om een ​​tweetakt te bedienen met een reactor