Pantone engine resultaten: een hallucineert!

Waterinjectie in thermische motoren en de beroemde "pantonemotor". Algemene informatie. Druk op knipsels en video's. Inzicht in en wetenschappelijke verklaringen van waterinjectie in motoren: ideeën voor assemblages, studies, fysisch-chemische analyses.
lemust09
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 61
Inschrijving: 27/02/07, 21:41




par lemust09 » 27/02/07, 21:59

hallo allemaal
geen risico op de versnelling behalve een echt brandstofverbruik
de testen die ik heb uitgevoerd (ongeveer 2 jaar) op alle soorten 4 t benzine- en 2 t dieselmotoren (kettingzaag) en de altijd besparingen op mijn Mercedes 250D Ik ben tussen 6,5 l / 100 en 8 l / 100 op de snelweg voordat ik de 10 liter overschreed, heeft het 400 terminals en geen probleem van olieverbruik geen rook geen geur behalve een lichte frietgeur ...! aardig, leuk : Cheesy:
een zeer flexibele motor en een lichte toename van de topsnelheid geregistreerd op de kilometerteller (ongeveer 10 km / u)
het is zeker dat het camel1-systeem in + misschien interessant is
Vriendschappen voor + Paul
0 x
als je iets nodig hebt we bespreken ... met plezier!
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 28/02/07, 00:40

Ik bevestig het verbruik van 9-10 liter voor de 300TD van een vriend: Belgische snelwegen (120 max en veel binnenwegen, hij rijdt relaxed)

met 6,5 liter komen we uit op het verbruik van de huidige CDI 220
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
lemust09
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 61
Inschrijving: 27/02/07, 21:41




par lemust09 » 28/02/07, 16:29

Natuurlijk heb je het gecorrigeerd
"dat het Camel1-systeem" een + zou zijn om het verbruik te verminderen : Cheesy:
wanneer de dosis voor 2 t Ik zet 20 milliliter voor 5 liter mengsel op 5% olie
voor andere benzine- of dieselmotoren 200 milliliter voor 50 liter of zelfs iets meer als ik TEEP doe in plaats van olie
Groeten Paulus : Lol:
0 x
als je iets nodig hebt we bespreken ... met plezier!
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 28/02/07, 17:08

Hallo,
Ik denk dat het nodig zal zijn om in de post Aceton te verhuizen ..
Je moet denken aan de nieuwe die aankomen op de forum en wie op het onderwerp van de titel vertrouwt, raakt verdwaald..

Water doping + aceton dit stapelt niet zoals 2+2
9 liter met een Mercedes 300TD doe je zonder enige aanpassingen, maar 6.5 liter met een dieselpanton doe je onder langeafstandssnelwegomstandigheden, maar daar ben ik nooit onder gekomen, zelfs niet met toevoeging van aceton..
Andre
0 x
Avatar de l'utilisateur
camel1
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 322
Inschrijving: 29/01/05, 00:29
Plaats: Loire
x 1
Neem contact op met:




par camel1 » 28/02/07, 23:39

Salut à tous!

Ben het met je eens André, laten we proberen niet te ver van het onderwerp af te dwalen. : Cheesy:

Aan onze kant is het bruisen, we hebben de grote orale volgende week, en aan de voorbereidingskant is er veel werk! : Lol:

Als gevolg hiervan hebben we het prototype gedemonteerd, waardoor we een revisie konden uitvoeren, de GV-watertoevoerbuis 4 brak, ik repareerde deze door een slag te solderen om wat speling te geven (coëfficiënt van verschillende staal/koper uitzetting... : Cry: )

Anders hebben we van de gelegenheid gebruik gemaakt om de kern te demonteren, deze is eigenlijk 280 mm lang (en niet 160 zoals ik op de site heb aangekondigd... : Mrgreen: )

Dus deed ik de magnetisatietest en plaatste ik snel een korte video hier: http://reaction.directe1.free.fr/Merco220D/Photos/Vid%E9os/TestBoussole.AVI

Noord aan de ene kant, zuid aan de andere kant... en de inversie naar driekwart
Op het niveau van kleuring, moeilijk te waarderen, vanwege het soort vernis dat op het oppervlak is afgezet, van blauwachtig bruine kleur :schok: , Ik heb net een slag staalwol 000 gepasseerd om de roestplekken (restcondensatie) te verwijderen die niet talrijk waren...

Ik heb de ballen om deze vernis, die zich langzaam vormt tijdens de "inbraak" van de reactor, te verwijderen, en ik vrees dat ik het resultaat van de volgende tests zal veranderen als gevolg van een slechte inbraak...
Dus voorlopig blijft het zoals het is!

Hé jongens, volgende week hebben we alles!!!! :D

We gaan plezier hebben!

A +++

Michel
0 x
We waren op het randje, maar we hebben een grote stap voorwaarts ...
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 01/03/07, 02:57

Dag
Ik heb de ballen om deze vernis, die zich langzaam vormt tijdens de "inbraak" van de reactor, te verwijderen, en ik vrees dat ik het resultaat van de volgende tests zal veranderen als gevolg van een slechte inbraak...
Dus voorlopig blijft het zoals het is!


Raak de lak niet aan, als je de staaf op het metaal legt moet je opnieuw beginnen om wat wandeltijd te doen met een goede temperatuur.
Wat ik in 100% pantone had opgemerkt, is dit specifieke soort oxide, het polijst heel goed met een zachte doek, het wordt glanzender dan de nieuwe staaf, onderzocht met een Zom-cameralens ondersteboven of een goed vergrootglas als er puistjes zijn verzameld in bepaalde plaatsen als vlekken (het is op deze plaatsen dat roest ontstaat als je de reactor te lang verlaat zonder te lopen), gewoon wrijven met een zachte doek dat is alles, maar het ideaal is dat je de staaf niet beweegt, er is een vrij lokale relatie met de reactorbuis en de staaf Alsof er plekken zijn waar het dichter bij de reactor is?
Voor de magnetisatie, zelfs als je de stengel inkort, zal het bijna hetzelfde patroon doen, behalve dat je laatste 1/4 korter wordt. Het is een paar jaar geleden dat ik dit controleerde toen ik me alleen op de stengel concentreerde, zoals ik nooit heb gedaan zie geen grote verschillen met de hengels, ik ben elders in het systeem gaan werken..

Wanneer u met het kompas meet, moet u ervoor zorgen dat u de beweging in beide richtingen maakt, holten en het gemiddelde van de holen maakt om het inversiepunt correct te lokaliseren. je zult zien waarom ik staven van 210 mm heb gemaakt, dit is het magnetische omkeerpunt (hoewel het verandert als je de staaf groter maakt) en ik denk niet dat dit de reator veel meer stoort

Andre
0 x
Avatar de l'utilisateur
camel1
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 322
Inschrijving: 29/01/05, 00:29
Plaats: Loire
x 1
Neem contact op met:




par camel1 » 01/03/07, 09:55

Hallo André!

Helemaal met je eens, het is uit den boze om de stuurpen aan te passen.

De lengteproeven worden later op de bank gedaan.
We kunnen alle testen doen die we willen, met ondersteunende maatregelen.

Ik ga de laatste materiële elementen halen die ik nodig heb, voor volgende week...

A +++

Michel
0 x
We waren op het randje, maar we hebben een grote stap voorwaarts ...
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79111
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 07/03/07, 21:08

Het was vandaag dat het Camel1-team de 2e pass op de bank maakte! We horen graag van je! 8)
0 x
overtreffen
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 190
Inschrijving: 12/12/05, 15:16
Plaats: Thailand




par overtreffen » 08/03/07, 05:48

+ 1 !!!
0 x
Respect !!!
overtreffen
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 190
Inschrijving: 12/12/05, 15:16
Plaats: Thailand




par overtreffen » 08/03/07, 05:48

+ 1 !!!
0 x
Respect !!!

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 121-gasten