BMW Patent injecteren van water in een motor

Waterinjectie in thermische motoren en de beroemde "pantonemotor". Algemene informatie. Druk op knipsels en video's. Inzicht in en wetenschappelijke verklaringen van waterinjectie in motoren: ideeën voor assemblages, studies, fysisch-chemische analyses.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974




par Christophe » 29/09/15, 13:13

Ja Makro absoluut!

Alle vrachtwagenchauffeurs weten dat ze "meer koppel / flexibiliteit" hebben bij mistig weer...

Ik herinner me dat ik jaren geleden een getuigenis las waarin de chauffeur zei dat hij snelheid zou opvoeren op een heuvel als het mistig was.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6459
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1610




par Macro » 29/09/15, 13:35

Christophe schreef:Ja Makro absoluut!

Alle vrachtwagenchauffeurs weten dat ze "meer koppel / flexibiliteit" hebben bij mistig weer...

Placebo-effect van voorzichtiger rijden? waar ze hun motor gebruiken waar deze normaal zou moeten worden gebruikt... Persoonlijk (en toch ontmoet ik sommigen van hen en zelfs eco-rijtrainers pl) niet gehoord van dit soort observaties... En toch letten ze op hun verbruik omdat ze er op gecontroleerd worden...
0 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974




par Christophe » 29/09/15, 14:07

Ik geloof niet dat het versnellingsverhaal een placebo-effect is...

Hé, welke Macro sta je nog aan onze kant? :schok:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6459
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1610




par Macro » 29/09/15, 15:23

Nee, ik stel alleen vragen, dat is alles....

Maar ik beloof dat zodra de eco-driving trainers terugkomen bij mij thuis, ik ze er 2 woorden over zal vertellen... Omdat ze software voor verbruiksmonitoring hebben die ze onder echte rijomstandigheden in de diag-aansluitingen van de vrachtwagens steken met nauwkeurig beheer van wat te doen op het moment T volgens de motorbelasting om op de optimale snelheid te zijn om tijd te besparen zonder geld te verliezen.. Ze zijn erg scherp om het verbruik in verhouding tot de reistijd te optimaliseren ... En de getrainde chauffeurs zijn echt verrast...Het gaat goed want over het algemeen zijn het voormalige chauffeurs (of zelfs chauffeurs die nog in dienst zijn) die trainers zijn geworden...Het is geen tf1 snoepje...
0 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974




par Christophe » 29/09/15, 16:00

Oké, zolang je dat doet, stel ook voor dat ze 5% SP95 in hun diesel stoppen:

https://www.econologie.com/forums/voiture-di ... t5849.html
0 x
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6459
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1610




par Macro » 30/09/15, 08:34

Christophe schreef:Oké, zolang je dat doet, stel ook voor dat ze 5% SP95 in hun diesel stoppen:



Op bijna nieuwe trucks te huur.... :? ...De eerste injector die een scheet laat: brandstofanalyse en de proef zit erop...
0 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 146-gasten