Pantone in het land van de rijzende zon?

Waterinjectie in thermische motoren en de beroemde "pantonemotor". Algemene informatie. Druk op knipsels en video's. Inzicht in en wetenschappelijke verklaringen van waterinjectie in motoren: ideeën voor assemblages, studies, fysisch-chemische analyses.
pb2487
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 121
Inschrijving: 03/08/09, 23:44

par pb2487 » 10/08/09, 14:40

Of te lui om te antwoorden?
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79125
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973

par Christophe » 10/08/09, 14:43

Nou, ik zie niets om te antwoorden ...
: Cheesy:
0 x
pb2487
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 121
Inschrijving: 03/08/09, 23:44

par pb2487 » 10/08/09, 14:58

Christophe schreef:Nou, ik zie niets om te antwoorden ...
: Cheesy:


Lijkt het je niet vreemd?
Is mijn conclusie zo ongegrond?
Is het weerlegbaar?
Geef me verkeerd, omdat je mijn redenering belachelijk lijkt te vinden.

WAAROM DE CHINESE STAAT (de regering en haar oliemaatschappij die zwaar in het midden wegen) GEEFT GELD UIT VOOR DE SUBSIDISERING VAN OLIE AAN DEZE GEBRUIKERS ALS ONZE BELAST IS EN WANNEER ER PASSENDE OPLOSSINGEN ZIJN OM MINDER TE VERBRUIKEN ?
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79125
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973

par Christophe » 10/08/09, 15:12

ZET * IN MAAR VRAAG HUN VOOR HEN (FRANSE STAAT, TOTAAL, FABRIKANTEN, CHINEES ...) !!!

Omdat ik het antwoord niet heb !! Ik probeer gewoon HEN excuses te vinden voor de minachting ... die ze hebben voor de waterinjectie ...
0 x
pb2487
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 121
Inschrijving: 03/08/09, 23:44

par pb2487 » 10/08/09, 15:37

Christophe schreef:ZET * IN MAAR VRAAG HUN VOOR HEN (FRANSE STAAT, TOTAAL, FABRIKANTEN, CHINEES ...) !!!

Omdat ik het antwoord niet heb !! Ik probeer gewoon HEN excuses te vinden voor de minachting ... die ze hebben voor de waterinjectie ...


Je hebt er geen, maar de mijne past niet bij jou?
Maar wie toont minachting?
Wie van degenen die geld hebben en verdienen, zou minachting hebben voor wat waarschijnlijk geld zal opleveren of besparen?
Wie in onze ultraliberale kapitalistische wereld?
Ontwikkel in plaats van onbeleefd te zijn ...

Aan de andere kant, het mengen van China met de Franse en totale staat, ... ik denk dat je op het verkeerde spoor zit ...
Frankrijk belast olie (verdient er geld mee),
China subsidieert het (verliest er geld mee):
Het lijkt ronduit het tegenovergestelde en niemand kan het tegenovergestelde bewijzen.
Dernière édition par pb2487 de 10 / 08 / 09, 16: 39, 1 keer bewerkt.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79125
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973

par Christophe » 10/08/09, 15:42

Maar ik beantwoord de vraag aan jou ... omdat vraagmixen je geen pijn doen ... Ik pas me alleen aan je antwoorden aan!

Omdat er geen verband meer bestaat tussen het Chinese subsidisationisme (het zou al moeten worden bewezen dat het me zou verbazen dat het overal wordt gesubsidieerd) en waterdoping !!

Ben je jaloers op de Chinezen of zo? Oké, kijk daar, ik wed dat de Chinese 1000 ermee instemt je plaats in te nemen als een bevoorrechte westerling !!

Maar je bent het niet zat je tijd hieraan te verspillen forum? Omdat ik je blablas beu ben ..

En let op je schrijven, het wordt soms pijnlijk om te lezen ...
0 x
pb2487
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 121
Inschrijving: 03/08/09, 23:44

par pb2487 » 10/08/09, 16:12

Christophe schreef:Maar ik beantwoord de vraag aan jou ... omdat vraagmixen je geen pijn doen ... Ik pas me alleen aan je antwoorden aan!

Ach ja? Wat mix ik? Ik zie niet altijd een antwoord van jou, maar hey als je het zegt ...

Christophe schreef:Omdat er geen verband meer bestaat tussen het Chinese subsidisationisme (het zou al moeten worden bewezen dat het me zou verbazen dat het overal wordt gesubsidieerd) en waterdoping !!


Goed, al de bewijzen (maar hey is er alleen om het nieuws te volgen):
http://www.radio86.fr/decouvrir-et-apprendre/business/economiques/5591/le-baril-de-petrole-a-100-dollars-quelle-est-la-part-de-responsabilite-de-la-ch
http://www.rfi.fr/actufr/articles/095/article_58735.asp
http://www.legrandsoir.info/article5645.html
http://books.google.fr/books?id=OYDkq3gbw7MC&pg=PA108&lpg=PA108&dq=petrole+chinois+subventionn%C3%A9&source=bl&ots=StpsEdB3rV&sig=4_wLR8nZFxf7N_GX8zFipfCuuGQ&hl=fr&ei=SCaAStLQM8yzsgbdwqyLCg&sa=X&oi=book_result&ct=result&resnum=10#v=onepage&q=&f=false
http://french.beijingreview.com.cn/tibet/txt/2007-11/14/content_121392.htm

Dan de relatie tussen Chinese oliesubsidies en waterdoping:
China subsidieert olie aan de Chinezen omdat het momenteel geen ander levensvatbaar alternatief ziet zoals alle landen ter wereld.
De Chinezen hebben natuurlijk niet onze koopkracht en hebben daarom niet de middelen om het kostbare zwarte goud op individuele schaal te betalen, zoals iedereen weet.
Voor mij, om te subsidiëren wanneer er een oplossing is die blijkbaar toestaat om het niet of minder te doen, dat rijmt, maar dan helemaal niet met hun kapitalistische logica, liberaal en immoreel. Ze zouden zichzelf op elk% besparingen werpen.

De, mijn conclusie is duidelijk genoeg of niet? Ik kan nog een beetje meer ontwikkelen als je wilt, maar met alle beleefdheid alsjeblieft.

Christophe schreef:Ben je jaloers op de Chinezen of zo? Oké, kijk daar, ik wed dat de Chinese 1000 ermee instemt je plaats in te nemen als een bevoorrechte westerling !!

Ja, ik ben jaloers op de Chinezen .... (ironie)

Christophe schreef:Maar je bent het niet zat je tijd hieraan te verspillen forum? Omdat ik je blablas beu ben ..
En let op je schrijven, het wordt soms pijnlijk om te lezen ...


Pffff, "pas op", het is een bedreiging waar ik paranoïde ben. Het bedroeft me
Ik vind dat we moeten kalmeren en ons aan het debat moeten houden. Rustiger, STP, ik sla je niet.
Is er ergens geschreven dat het verboden is om niet volledig in de richting van modo te gaan?
Oké dan
Spreekt het je niet aan of maakt het deel uit van de realiteit die je negeert (al dan niet gewillig)?
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79125
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973

par Christophe » 10/08/09, 17:14

Wat (moreel) verboden is, is het ontkennen van de antwoorden die je dwarszit ...

Je mix echt alles, ik denk echt dat je het expres doet ...

Maar het is waar dat je bronnen een beetje stinken naar het bedwelmende ... tenminste de gerichte informatie ... (niveau van de artikelen: "ik ben het niet, hij is het niet", argument van CE1)

De staat neemt de oprichting van een oliemaatschappij over = gesubsidieerd. OK, maar wie niet of niet?

Meer informatie over de oprichting BY THE STATE van TOTAL, ELF et cie ... volgens wiki:

Total werd gecreëerd in 1924 [4] onder de naam van de Compagnie française des pétroles (CFP) door Frédéric Pigelet om te beheren de aandelen die de Franse overheid heeft kreeg oorlogsschade in het management van de toekomstige Iraakse oliemaatschappij, de Iraq Petroleum Company [5]. Oorspronkelijk was het een gemengd bedrijf dat staatskapitaal en particulier kapitaal combineert.


http://fr.wikipedia.org/wiki/Soci%C3%A9 ... 7Aquitaine

ELF Aquitaine is een Frans olie-extractiebedrijf. Eerste publiek, het bedrijf is geprivatiseerd in 1994.


Etc etc ...

Alle energiebedrijven, die daarom strategisch zijn, hadden oorspronkelijk een sterk staatsaandeel ... als ze niet ronduit publiek zijn!

Uiteindelijk is dat goed ... voor de klant en leveringszekerheid ...

Misschien is het geen subsidie?

Dus nogmaals: Vandaag is het de schuld van de Chinezen, maar we vergeten dat we een paar decennia geleden hetzelfde (of erger) hebben gedaan ... :onheil:

Er zijn misschien alleen de Amerikanen die op dit punt "schoon" waren ... maar ik ga zeker vooruit ...
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12

par Andre » 10/08/09, 17:45

BonjourPb2487

Vertel ons over uw dual-fuel of single-tank olie-assemblage, wat is het verschil in 100% olie- of dieselverbruik (als u problemen ondervindt bij het meten?)
Welke olieverwarmer welke olietemperatuur
een pollakventiel voor overdracht?
een facet-boosterpomp?
In het geval dat u het niet weet, waterdoping met 100% oliebedrijf heeft u betere prestaties en schonere motor, minder geur van frituren en betere versnelling minder segment scrub en passage van plantaardige olie in de behuizing

Weten waarom de Chinezen niet op olie of doping met water lopen, zal onze faciliteiten niet verbeteren.
We zijn op een forum Franstalig maakt de rest van de wereld ook montages, behalve dat het hierover niet communiceert forum ,
Er zijn veel jongens die montages maken die experimenteren en die dit niet doen forum , noch gepubliceerd. Zodra u de problemen versus de voordelen die dit in de media met zich meebrengt heeft begrepen, doet u uw zaken in uw hoek en communiceert u alleen met geïnteresseerden die experimenteren

Wat doen Chinezen? of ze rijst eten of montages kopiëren, dat is van weinig belang.

Andre
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79125
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973

par Christophe » 10/08/09, 18:02

Ja André (hallo), maar ik denk niet dat hij geïnteresseerd is in experimenten ... helaas is zijn doel "ergens anders" ...
Dernière édition par Christophe de 10 / 08 / 09, 18: 51, 1 keer bewerkt.
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Google Adsense [Bot] en 149 gasten