Pantone op FR3 Nationaal!

Waterinjectie in thermische motoren en de beroemde "pantonemotor". Algemene informatie. Druk op knipsels en video's. Inzicht in en wetenschappelijke verklaringen van waterinjectie in motoren: ideeën voor assemblages, studies, fysisch-chemische analyses.
Avatar de l'utilisateur
louphil
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 278
Inschrijving: 22/07/05, 01:20
Plaats: Gironde (Ste Foy-la-Grande)
x 4




par louphil » 13/09/05, 22:00

Goed gezien het FR3-rapport, (bedankt "econologie" voor de video)

Ik vrees ondanks alles dat deze pseudo-berichten legio zijn in tijden van crisis. Ik heb (meer weten over welke tv-eend ...) een artikel van dezelfde smaak (ondanks alles serieuzer) kunnen zien over HVB ... waardoor tv-kijkers konden concluderen dat het zou kunnen werken, maar dat het nog ver was van klaar zijn, dus niet voor morgen.... Het rapport dateert van een jaar of vijftien of zelfs 3 weken... Ik vind dat deze rapporten vooral gemaakt zijn om de verbeelding van de burger-koe-aan-de-lait te prikkelen, bij de tegelijk met het in diskrediet brengen van marginale initiatieven... Kijk bijvoorbeeld naar de publicatiedata van artikelen over Chambrin in zijn tijd... Hoe laat trouwens?? Was het niet toevallig in de jaren 70, tijdens de eerste olieschokken?

Wat naar mijn mening niet klaar is, is vooral de manier om ons te belasten (ook al heb ik er niets op tegen) door middel van schonere en zuinigere methoden...

Ik hoop dat ik te pessimistisch ben...
0 x
http://wunic.fr

Dit komt omdat de snelheid van het licht groter is dan die van gezonde
Sommigen hebben de briljante lucht voordat de airco ....:D :D :D
Avatar de l'utilisateur
Adrien
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 72
Inschrijving: 11/11/04, 22:25
Plaats: Bretagne




par Adrien » 13/09/05, 23:34

Anders de ultieme oplossing voor dit alles: doe zoals ik, zoek een ezel! beslist leuker om rond te rijden dan zijn grote auto die ten koste van alles scheten laat (erger dan na een uientaart, dat wil zeggen!).

en bedankt RaStiScaR voor het opnemen van het 19/20 rapport!
0 x
"Een man die weet hoe hij zichzelf gelukkig moet maken met een simpele illusie, is oneindig veel slimmer dan iemand die wanhopig is over de realiteit." Alphonse Allais
Avatar de l'utilisateur
gegyx
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6931
Inschrijving: 21/01/05, 11:59
x 2870




par gegyx » 14/09/05, 11:04

Gehoord op info over Frankrijk vanmorgen:

"een boer droomt voor zijn koolzaadveld, van de dag dat mensen brandstof komen halen...Een Parijse krant meldt dat in Nantes de afzet van koolzaadolie sterk is gestegen...Het grote nadeel van koolzaadolie is dat de TIPP wordt niet geheven... Dit is illegaal... De controles zullen worden verscherpt... De gendarmes zullen de karakteristieke geur van gebakken aardappelen ruiken..”

De media- en dwingende hype begint.
0 x
Wens =>
Staat om normaal te spreken
zonder voortdurend aangevallen door een aantal mensen, die niets te respecteren, en dit straffeloosheid.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79121
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 14/09/05, 11:25

Nou, laat ze maar komen en de Franse vette arresteren terwijl Duitsland deze brandstof heeft gelegaliseerd
Frankrijk staat ook buiten de wet ten aanzien van Europese richtlijnen, is dat het land van de mensenrechten?

De beweging is (hoop ik) te groot en te geavanceerd voor hem om te hopen het te stoppen... tenzij, zoals gewoonlijk, om goed gepubliceerde voorbeelden te geven... maar als ze dat doen, riskeren ze een revolutie!!

Ik denk dat het in de eerste plaats voor boeren is om outlaws te worden door nu al zelfvoorzienend op het gebied van energie te worden door oliehoudende zaden te planten op hun economische braakliggende grond die is gedefinieerd door het GLB (beetje bij beetje de dood van de EU-landbouw ... in ieder geval de kleine)!
0 x
Avatar de l'utilisateur
Superform
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 294
Inschrijving: 09/11/04, 14:00




par Superform » 14/09/05, 15:32

In dezelfde thread, op het kanaal, in de krant, doe verslag van iemand die we goed kennen... gewoon alain, valenergol!!

hij herhaalt wat we al weten, hij is twee keer veroordeeld wegens niet-betaling van de belasting, Europa zei ja, Frankrijk zei nee, maar ik heb het recht omdat de Europese wet de Franse wet vervangt (te controleren...)

met al deze rapporten mogen we hopen dat het de megalomane politico industrio aan het denken zal zetten?
0 x
Avatar de l'utilisateur
Superform
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 294
Inschrijving: 09/11/04, 14:00




par Superform » 14/09/05, 18:22

Bis herhalen...

C in de lucht op France 5 op dit moment, titel "de duurste weg" met een reportage over ethanol in Brazilië...

ik hoop dat er wat uitkomt!!

bovendien is er een journalist die goed op de hoogte is... hij moet hier langsgekomen zijn... zodra ik zijn naam zie citeer ik hem!

Ik vond het op de website van France 5 :
Pierre-Olivier Savreux*

Journalist Pierre-Olivier Savreux is hoofd van de afdeling Onderzoek bij Auto Plus.
0 x
Avatar de l'utilisateur
gegyx
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6931
Inschrijving: 21/01/05, 11:59
x 2870




par gegyx » 15/09/05, 00:08

Op het werk heeft iedereen wel een artikel gezien, gehoord, een interview, een verslag over de laatste aankondigingen.
Veel opmerkingen. Vanavond kunnen we zeggen dat de informatie in Frankrijk is doorgegeven...

Ik vond de krant geciteerd door Frankrijk info vanmorgen:

In het dagblad van 14 september Vandaag in Frankrijk », (nationale editie van de « Parisien "), er is drie pagina's op de feiten van de dag: de Fransen stappen over op schone auto's.

Pagina 2: presentatie – Het engagement van Villepin – 2 Csa-enquêtes: 1/3 van de Fransen bereid om een ​​minder zuinige auto te kopen, en biobrandstoffen onttronen diesel (25 tegen 22%) bij de keuze voor een nieuwe auto.

Pagina 3: uit Frankfurt, welk model kiezen om groen te rijden? het Stop & Start-systeem, LPG, hybride voertuigen, aardgas, waterstof – artikel: voertuigen op biobrandstof krijgen twee jaar garantie.

Pagina 4: ze vonden oplossingen om minder te consumeren:
- Bij carpoolen delen we de kosten.
- De luchtmotor van Guy neger (hij hoopt de productie in 2006 te starten….)
- Hij rijdt al jaren op waterstof. Dominique, een vakman van Vaucluse. een motor afgeleid van Pantone, 2 liter watertank, kilometerstand verdubbeld bij een volle tank benzine, vervuiling gedeeld door 5; we zijn met 400 in de Vaucluse, rijdend op waterstof…(?!?).
- Met koolzaadolie verdien ik €14 per tank. Stijging van de verkoop van koolzaad- en zonnebloemolie in supermarkten in de agglomeratie Nantes. Daniël, uit Nantes, een boerenzoon, mengt 30% olie door zijn diesel; deze marginale truc krijgt een groeiend aantal volgers; toevallig doet het gerucht de ronde dat uit tests in Duitsland op tractoren blijkt dat de motoren sneller vermoeid raken, dat is niet waar, ik denk dat dat de oliemaatschappijen moet ergeren! Bij de douane van Nantes wordt deze praktijk niet genegeerd en zijn er willekeurige controles ingevoerd, de olie ontsnapt uit de Tipp; "de boete komt overeen met tweemaal het bedrag van de ontdoken belastingen"; om overtreders te spotten, ruik gewoon de geur van frituren. Toch komen automobilisten die dit middel gebruiken uit hun schuilplaats: zaterdag in Nantes, een collectief (het zwarte schaap) organiseerde een demonstratie: “olie vervuilt niet, automobilisten bewijzen een dienst aan de natuur. Wat nodig is, legt een organisator uit, is dit systeem te ontwikkelen, het te promoten door het minder te belasten dan benzine.”
0 x
Wens =>

Staat om normaal te spreken

zonder voortdurend aangevallen door een aantal mensen, die niets te respecteren, en dit straffeloosheid.
grotten
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 12/04/05, 21:12




par grotten » 15/09/05, 09:38

vond op quantome een foto van een David Dieulle die op David fr3 lijkt
http://perso.wanadoo.fr/quanthommesuite/me...erindol2005.htm
op dezelfde pagina die een url heeft voor de stirling ontwikkeld door M Guy Mausy?

hallo gegyx

heb je extra info over dominique du vaucluse en zijn waterstof;
400 motoren al uitgerust? wat een discretie hebben we niets zien circuleren op het net!
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79121
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 15/09/05, 13:55

- De luchtmotor van Guy neger (hij hoopt de productie in 2006 te starten….)


Hij zei hetzelfde in 1995 voor 1996!!! Hoe kun je dat nog geloven!! Maar zwijg anders belt hij me weer om me te bedreigen met een rechtszaak wegens smaad!


- Hij rijdt al jaren op waterstof. Dominique, een vakman van Vaucluse. een motor afgeleid van Pantone, 2 liter watertank, kilometerstand verdubbeld bij een volle tank benzine, vervuiling gedeeld door 5; we zijn met 400 in de Vaucluse, rijdend op waterstof…(?!?).


Ik geloof het geen seconde!! Hoe kan een landelijke krant zo worden opgeslokt door zulke charlatans? Maar kranten willen verkopen... wetenschappelijke feiten kunnen ze niet schelen!

een gerucht doet de ronde dat tests in Duitsland op tractoren aantonen dat de motoren sneller moe worden, het is niet waar, ik denk dat dat de oliemaatschappijen moet ergeren!


Het is geen gerucht en ik praat erover op de site: https://www.econologie.com/articles.php?lng=fr&pg=219

de olie ontsnapt uit de Tipp; "de boete komt overeen met tweemaal het bedrag van de ontdoken belastingen"; om daders te identificeren,


Over hoeveel kilometers/verbruik? Ik wed dat de hele meter...

collectief (het zwarte schaap) organiseerde een demonstratie


Heel goed initiatief!
0 x
Avatar de l'utilisateur
louphil
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 278
Inschrijving: 22/07/05, 01:20
Plaats: Gironde (Ste Foy-la-Grande)
x 4




par louphil » 15/09/05, 22:07

Let op: misschien de download / opname van een show die op 30 september komt. De heer JP Petit neemt deel aan een debat (ik denk over het betreffende onderwerp en zeker over andere energieën) uitgezonden ... Ik vond de info in zijn artikel over zijn reactie op het France3-rapport:
http://www.jp-petit.com/ENERGIES_DOUCES/no...t_petrolier.htm
Als iemand de kans zou krijgen om het vast te leggen en op te nemen, zou het een goede zaak zijn, Radio Grenouille, een lokaal etablissement, wordt misschien niet uitgezonden op het net...

Merk ook op dat ik hem deze e-mail heb gestuurd, nog steeds geen links naar "quanthomme" of "econology" zie:

Mijnheer Klein,

Ik heb zojuist de update van uw artikel "Raapzaadolie, een nieuw aardolieproduct" gelezen.

Als een van uw ijverige lezers verbaast het mij dat uw artikel, dat echter niet van gisteren dateert, geen enkele belangrijke link bevat over het "Pantone-systeem", en in het bijzonder naar de Quanthomme- en Econologie-sites, die mij lijken te essentieel zijn. Het zou inderdaad misschien nuttig zijn voor uw lezers (en dat zijn er velen) om er toegang toe te hebben, deze rijk aan hulpbronnen, zowel op hernieuwbare of marginale energiebronnen als op het "Pantone-systeem" zelf, waaraan ze meer dan grotendeels hebben bijgedragen bekend maken en evolueren...
Inderdaad, veel individuen "werken" aan het systeem en doen allemaal hun "kleine kookbeurten" op hun eigen apparatuur dankzij feedback van anderen op een forum die van dag tot dag wordt verrijkt met nieuwe ervaringen ... en dit niet alleen met betrekking tot het bovengenoemde systeem ...
Voor alle praktische doeleinden, voor het geval u het niet weet, zijn hier de links naar de betreffende sites:

http://quanthomme.free.fr/
https://www.econologie.com/
0 x
http://wunic.fr



Dit komt omdat de snelheid van het licht groter is dan die van gezonde

Sommigen hebben de briljante lucht voordat de airco ....:D :D :D

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 115-gasten