Pantone op FR3 Nationaal!

Waterinjectie in thermische motoren en de beroemde "pantonemotor". Algemene informatie. Druk op knipsels en video's. Inzicht in en wetenschappelijke verklaringen van waterinjectie in motoren: ideeën voor assemblages, studies, fysisch-chemische analyses.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79294
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11028




par Christophe » 13/09/05, 10:27

Adrian schreef:<a href='http://songe.is.free.fr/site/div/fr3-12-09-2005-pantone.avi' target='_blank'>http://songe.is.free.fr/site/div/fr3-12-09...005-pantone.avi</a>

het is 12 MB

Super een .avi bovendien is het de editie van 19u voor atali!

Nou, ik ga die 2 van jou linken!

ps: kan ik je gratis site rechtstreeks linken? (met andere woorden: wil je het? omdat het een grote overdracht kan maken (dus risico op sluiting) als ik dit in nieuws koppel)

herhalingen: is er een manier om het atali-interview vóór het rapport te bewerken? Dat lijkt me interessanter!
0 x
Avatar de l'utilisateur
gegyx
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6980
Inschrijving: 21/01/05, 11:59
x 2905




par gegyx » 13/09/05, 14:28

Het is daarop dat het rapport van France 3 een klein effect had.*
Gedurende 4 jaar heb ik mijn entourage, mijn relaties, mijn vergaderingen gebruind met deze mogelijkheid om een ​​beetje "geprepareerd water" aan de brandstoffen toe te voegen... het is altijd een ongelovige of bezorgde reactie op motorstoring; als het mogelijk was, zou het al lang geleden zijn gedaan!
Collega's die het nieuws van gisteren zagen, vinden vanmorgen dat het wel kan, "sinds ze het op tv zeiden"...
Trieste mensheid, omdat we uit ervaring weten dat alles wordt gecontroleerd of gemanipuleerd.
De info is voorbij. Is het een veeg of een gewone proefballon?
Voorspelt dit toekomstige grote manoeuvres om de schroef vast te draaien en de mechanica en de brandstof-, water- of oliemengsels serieuzer te beheersen?
Meng de olie 30% in de diesel, systematisch aan de pomp, met een traceradjuvans, en reken altijd een hoge prijs (TIPP)…
Als de ecologische informatie eenmaal is doorgedrongen in de hoofden van het publiek, dat een open en gunstige benadering krijgt, ondanks een vermindering van het verbruik, wordt de dienst steeds duurder... Voorbeeld van water, selectieve sortering...
Dit doet een beetje goed voor de planeet, en financieel veel voor besluitvormers en industriëlen… De verlichte burger voelt zich aan het einde van de fabel toch een beetje bedrogen.
Vooral omdat we tegelijkertijd aandringen op consumptie en ontwikkeling op andere nieuwe gebieden, zonder ons zorgen te maken over de gevolgen voor het milieu. En dus wanneer de behoefte wordt gecreëerd en uitgebreid, stel dan ecologische vragen over de gevolgen en maak beperkende wetten over deze onderwerpen.
Beweging niet alleen eeuwigdurend, maar uitgebreid waardoor de aarde verandert in een prachtige puinhoop.

* Zie gewoon het aantal gastgebruikers dat momenteel op de site is.

Gegyx
0 x
Wens =>
Staat om normaal te spreken
zonder voortdurend aangevallen door een aantal mensen, die niets te respecteren, en dit straffeloosheid.
Avatar de l'utilisateur
Adrien
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 72
Inschrijving: 11/11/04, 22:25
Plaats: Bretagne




par Adrien » 13/09/05, 14:39

ik ben een krankzinnige burger
0 x
"Een man die weet hoe hij zichzelf gelukkig moet maken met een simpele illusie, is oneindig veel slimmer dan iemand die wanhopig is over de realiteit." Alphonse Allais
Avatar de l'utilisateur
Adrien
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 72
Inschrijving: 11/11/04, 22:25
Plaats: Bretagne




par Adrien » 13/09/05, 15:04

Als je denkt dat veel mensen deze video waarschijnlijk zullen downloaden, zou het cool zijn als mensen hem downloaden en elders beschikbaar stellen om mijn site niet te overbelasten! B)
0 x
"Een man die weet hoe hij zichzelf gelukkig moet maken met een simpele illusie, is oneindig veel slimmer dan iemand die wanhopig is over de realiteit." Alphonse Allais
RaStiScar
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 3
Inschrijving: 13/09/05, 15:04




par RaStiScar » 13/09/05, 15:05

Hallo Wereld

Ik zal de video uploaden

binnenkort
0 x
Avatar de l'utilisateur
Adrien
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 72
Inschrijving: 11/11/04, 22:25
Plaats: Bretagne




par Adrien » 13/09/05, 15:28

Wanneer ze de kaart met SPAD laten zien, is er ook een internetadres: http://easy.spad.free.fr/
0 x
"Een man die weet hoe hij zichzelf gelukkig moet maken met een simpele illusie, is oneindig veel slimmer dan iemand die wanhopig is over de realiteit." Alphonse Allais
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79294
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11028




par Christophe » 13/09/05, 15:55

let verdomd niet op de vertraging... het probleem is dat OGM specifieke codecs vereist... kun je het niet opnieuw doen in .avi...?
0 x
Avatar de l'utilisateur
Adrien
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 72
Inschrijving: 11/11/04, 22:25
Plaats: Bretagne




par Adrien » 13/09/05, 16:01

Om de .avi die ik heb geplaatst te lezen, is ook een specifieke codec nodig! behalve natuurlijk ieders geval, aangezien het hetzelfde is als het lezen van een divx. (ha ha ha stelletje onschuldigen)

ik kijk wat ik kan doen

-bewerking-

de ogm wordt opnieuw gecodeerd in avi (ik heb net gecontroleerd of het geluid niet langer vertraagd is), ik heb de grootte van de afbeelding verkleind en de bitsnelheid beperkt tot 700 kbps.

kun je songe.is.free.fr/site vervangen door alleen songe.org? zoals ik mijn links hierboven plaatste.

-bewerking-

het bestand wordt verzonden, het vervangt de oude .avi

Ik heb de nu nutteloze .ogm verwijderd.
0 x
"Een man die weet hoe hij zichzelf gelukkig moet maken met een simpele illusie, is oneindig veel slimmer dan iemand die wanhopig is over de realiteit." Alphonse Allais
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79294
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11028




par Christophe » 13/09/05, 16:47

grote dank u

Ik begreep het "hoe ik mijn links in feite hierboven heb gezet" niet echt?
0 x
RaStiScar
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 3
Inschrijving: 13/09/05, 15:04




par RaStiScar » 13/09/05, 18:08

<a href='http://www.songe.org/div/fr3-12-09...005-pantone.avi' target='_blank'>http://songe.org/site/div/fr3-12-09-2005-pantone.avi</a>

zoiets suggereert hij adrien.

maar ik kan niet en ik heb niet veel tijd, mijn file/ftp server is nog niet klaar.
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Majestic-12 [Bot] en 101 gasten