Pantone in volledige tijd?

Waterinjectie in thermische motoren en de beroemde "pantonemotor". Algemene informatie. Druk op knipsels en video's. Inzicht in en wetenschappelijke verklaringen van waterinjectie in motoren: ideeën voor assemblages, studies, fysisch-chemische analyses.
aidiv
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 103
Inschrijving: 20/12/04, 18:57

Pantone in volledige tijd?




par aidiv » 25/05/08, 12:13

Hallo, ik vroeg me af.
wie rijdt er echt in pantone?

dat wil zeggen dat ik al twee gemodificeerde auto's heb gezien op een ecoshow en anders vol op het net, maar is het echt de alledaagse auto of alleen de oude 205 die achter in de tuin blijft om aan te tonen dat het mogelijk is.

omdat ik momenteel denk aan het aanpassen van mijn diesel clio. maar het zal niet teveel zijn voor de lol, maar om ermee te rijden.
Eindelijk denk ik vooral aan een GV.

anders heb ik binnenkort een beurs in mijn land
http://www.terreharmonies.fr/
0 x
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14138
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839




par Flytox » 25/05/08, 21:56

Hallo hulp

Voor mij is het een jaar lang elke dag werken, enz ... maar de waterinjectie is die voor reizen van meer dan 10 km niet in de stad. Het is niet alleen een nieuwsgierigheid ... : Mrgreen:
A+
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.
[Eugène Ionesco]
http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12

Re: pantone fulltime?




par Andre » 26/05/08, 16:44

Dag
aidiv schreef:Hallo, ik vroeg me af.
wie rijdt er echt in pantone?

dat wil zeggen dat ik al twee gemodificeerde auto's heb gezien op een ecoshow en anders vol op het net, maar is het echt de alledaagse auto of alleen de oude 205 die achter in de tuin blijft om aan te tonen dat het mogelijk is.

omdat ik momenteel denk aan het aanpassen van mijn diesel clio. maar het zal niet teveel zijn voor de lol, maar om ermee te rijden.
Eindelijk denk ik vooral aan een GV.

anders heb ik binnenkort een beurs in mijn land
http://www.terreharmonies.fr/



Op de 300D vandaag eigenlijk 37597km
Over de Chevrolet 24933km

Als het systeem eenmaal is geïnstalleerd, gebruikt u het. Als u het niet wilt gebruiken, hoeft u het waterreservoir niet te vullen.

Andre
0 x
Avatar de l'utilisateur
voormalig Oceano
Modérateur
Modérateur
berichten: 1571
Inschrijving: 04/06/05, 23:10
Plaats: Lotharingen - Frankrijk
x 1




par voormalig Oceano » 26/05/08, 22:24

38000 km op een 300D-merco?

Je verzint André!

De Pantone maakt de motoren kapot, hij kan niet zoveel vasthouden!

Lees gewoon alles wat er in kranten en wetenschappelijke tijdschriften wordt gezegd!

Ik ben vergeten dat je in Canada bent en daarom kun je onze kranten en tijdschriften niet lezen.

Dus je wist niet dat het niet werkt en dat het de motoren kapot maakt.

"iedereen zei dat het onmogelijk was. Hij wist het niet, dus deed hij het" ...
0 x
[MODO Mode = ON]
Zieuter maar denk niet dat minder ...
Peugeot Ion (VE), KIA Optime PHEV, VAE, nog geen elektrische motor...
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 27/05/08, 02:54

Dag
Je moet gewoon alles lezen wat er in kranten en wetenschappelijke tijdschriften staat
!

We leren het elke dag, sinds wanneer zijn wetenschappers geïnteresseerd in waterdoping ??
Ik heb altijd gedacht dat we gewoon een stel klusjesmannen waren die elkaar verhalen van vissers vertelden.
Ga daar de brandstof monteren, het is nog niet duur genoeg, het heeft de drempel nog niet bereikt of het belang van het zuinig maken van een motor zal gerechtvaardigd zijn (tenminste hier kostte de diesel 1,40 $ gisteren 1,51 vandaag $)
Als hij begrijpt dat we geen nieuwe assemblage doen en op de bank gaan, het water openen, het water en de wijzerplaten gek worden, zou ik benieuwd zijn hoeveel uur op een bank tests zijn gedaan .. 37597 km omgezet in uren is veel tijd, nu meet ik af en toe op specifieke ritten.
Voor een lange levensduur nadert het voertuig 400 000km, het is veel meer de kwaliteit van de gebakken aardappelolie die me intrigeert, dan de kleine hoeveelheid water die het doorslikt.

Op de benzinemotor is de kleur van de motorolie verrassend lichtbruin geel, zelfs na 6000 km, op diesel wordt het snel zwart, dus moeilijk om te beoordelen of het min of meer zwart is dan voorheen.

Wat ik van de wetenschappers had verwacht, is niet om te bewijzen dat het werkt, maar hoe het systeem te verbeteren, en op dit punt was ik teleurgesteld met zo weinig informatie of feedback, ook teleurgesteld over de kitverkopers , weinig informatie over hun resultaten niets gekwantificeerd, geen uitlaattemperatuur, geen hoeveelheid water verbruikt, etc.

Andre
0 x
Mark Cyr
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 27/05/08, 05:03




par Mark Cyr » 27/05/08, 05:21

André, kom je uit de regio Montreal?

Zo ja, ik wil graag dat u contact met mij opneemt via mp.

dank u
0 x
phil53
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1376
Inschrijving: 25/04/08, 10:26
x 202




par phil53 » 27/05/08, 09:51

Hallo,
De pantone-profs, als ik mag, zou je niet teveel grapjes moeten maken, want ik ben graag hulp en stel mezelf vragen.
Tussen diegenen die bijna het vertrouwen hebben en diegenen die verschillen op internet is het niet eenvoudig om te navigeren.
Ik ging naar een vergadering en zag dingen die waarschijnlijk niet werken.
Toch zijn de doe-het-zelvers overtuigd van hun werk.


Zijn er mensen onder u die vóór en na de consumptie hebben gemeten?
0 x
xirotegnicrev
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 9
Inschrijving: 27/05/08, 20:27




par xirotegnicrev » 27/05/08, 22:18

Hallo allemaal,

Ik had over het Pantone-systeem gehoord van een vriend die een (biologische) boer was met een wetenschappelijke opleiding (en Cartesiaans genoeg om mij te overtuigen). Zelf van een "wetenschappelijke" opleiding (zie het citaat), ging ik aan de slag met dit onderwerp.
Ik heb zojuist de Quanthomme-site geabsorbeerd (er is nog steeds veel onzin !! maar goed ...), veel forums auto en 'wetenschappers' (waar ik ook veel onzin zag, waaronder een ingenieur of het soort dat aan plasma's werkte, die beweerde dat het meerdere KV's kostte om het kleinste plasma te zien ... nou, hij vergat zijn benzeen mondstuk, en het piëzo-mondstuk van zijn gasaansteker ...)
Eindelijk deze, waar jongens hun hoofd breken met essays en ideeën. Hoe het ook werkt ... (Vraag con: kan een van deze ingenieurs mij vertellen wat de chemische reacties zijn die in een cilinder optreden tijdens elke fase van de verbrandingsmotor? In feite niemand weet niets ... maar het werkt ...)
Kortom, laten we terugkomen op het onderwerp van dit bericht: ik was van plan om een ​​dergelijk systeem op mijn Corsa 1.7D te installeren om full-time te worden uitgevoerd. En ik ben zelfs klaar om een ​​absorptiemicro-spectrometer te maken voor real-time gasanalyse op elke input of output (tenzij dit al is gebeurd, zal het me besparen van het verspillen van mijn tijd : Mrgreen: ), er zijn meer temperatuurproblemen etc. : Idee:


antwoord voor ex-océano: :schok: als een waterinlaat in een inlaatpistool een motor doet, moet je ofwel de hele tijd rijden bij droog weer (wat zou betekenen dat auto's die in de woestijn rijden een langere levensduur hebben, let op, dit is enigszins waar, gezien het aantal wrakken die we ze opsturen en die nog lopen ...) ofwel moet je een ontvochtiger in het luchtfilter plaatsen als je in de regen rijdt ... of zelfs in de motor. hetzelfde (Hydrocarbon + O2-> CO2 + H2O in perfecte verbranding)


Uh vraag: is er een verband tussen uitlaatdiameter en "reactief" oppervlak van de reactor. Daar bedoel ik mee (en daarmee ook : Lol: ) heeft iemand ooit dit soort onderzoek gedaan? (anders ben ik een nemer om statistieken te doen)

Voor diegenen die geïnteresseerd zijn, heb ik een klein Excel gemaakt om een ​​windturbine te maken van een driefasemotor, gemaakt van die gepubliceerd op mini-eole, maar met bovendien berekende kabellengte (waarmee je kunt zien dat bij sommige motoren is het onmogelijk) opeens is het mesprofiel bijna getekend !! Tot ze klaar zijn met het opnieuw opbouwen van hun site (die erg rijk is aan lesgeven!)

tot +
0 x
Een beschaving zonder wetenschap zou net zo absurd zijn als een vis zonder fiets.
Avatar de l'utilisateur
voormalig Oceano
Modérateur
Modérateur
berichten: 1571
Inschrijving: 04/06/05, 23:10
Plaats: Lotharingen - Frankrijk
x 1




par voormalig Oceano » 28/05/08, 01:39

Hallo xirotegnicrev, we zien dat je nieuw bent bij de forum. De 'oudsten' begrepen dat ik de tweede graad deed : Mrgreen: (Ik hou ervan om de wond rond het mes te wiebelen : Lol: )

Ik heb ook een paar jaar geleden een verklaring voorgesteld met radicale reacties. De radicalen worden in de reactor gevormd en reageren met de brandstof om deze gedeeltelijk te oxideren (vorming van peroxiden / ketonen) of om de koolstofketens in kortere ketens te breken door elektronische herschikking.

Een van de aanwijzingen is de storing van Pantone-Gillier wanneer de reactor te ver van de motor staat (korte levensduur van radicalen, enkele milliseconden).
0 x
[MODO Mode = ON]
Zieuter maar denk niet dat minder ...
Peugeot Ion (VE), KIA Optime PHEV, VAE, nog geen elektrische motor...
xirotegnicrev
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 9
Inschrijving: 27/05/08, 20:27




par xirotegnicrev » 28/05/08, 19:26

Hallo ex-oceano,
Ja, mijn mes deed een beetje pijn. : Lol:
Uw theorie lijkt mij elegant, het blijft alleen om deze te verifiëren. Dus ik ga mijn idee voor een spectrometer volgen 8) , Ik zal goed gerangschikte gaten in mijn plannen opnemen. Ik zal je aan het werk houden.
A+
0 x
Een beschaving zonder wetenschap zou net zo absurd zijn als een vis zonder fiets.

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 121-gasten