Pantone-links te koop op Ebay!

Waterinjectie in thermische motoren en de beroemde "pantonemotor". Algemene informatie. Druk op knipsels en video's. Inzicht in en wetenschappelijke verklaringen van waterinjectie in motoren: ideeën voor assemblages, studies, fysisch-chemische analyses.
babache8
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 38
Inschrijving: 03/01/06, 00:41
Plaats: Vendres stranden, Herault
x 1




par babache8 » 07/06/06, 12:38

Ik heb deze advertentie ook gezien. Ik walgde er nogal van dat iemand er geld mee weet te verdienen en nam de vrijheid een klacht in te dienen bij de consumentendienst van eBay. Ik weet niet of het enige impact zal hebben, eindelijk...........Hier is de exacte inhoud:


Hoe kun je blauwdrukken verkopen van iets dat, op deze manier gepresenteerd (verwarrende titel), een enorme onzin is? Bovendien brengt dit soort mensen de talrijke onderzoeken die over de hele wereld worden uitgevoerd volledig in diskrediet, waarbij onder zeer specifieke omstandigheden een kleine hoeveelheid water aan automotoren wordt toegevoegd; dit is een realiteit!
Bovendien denk ik niet dat ebayers die ontevreden zijn over hun aankoop voor 3 euro per stuk actie ondernemen. Maar 927 van dit soort "objecten", voor 3 euro, het lijkt mij dat dit de neiging heeft oneerlijk te worden.
0 x
Als er geen oplossing is, is er geen probleem!
Avatar de l'utilisateur
jean63
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2332
Inschrijving: 15/12/05, 08:50
Plaats: Auvergne
x 4




par jean63 » 07/06/06, 13:28

Bravo babache8, je handelt tenminste, ook al zou het nutteloos zijn.
0 x
Pas toen hij de laatste boom, de laatste rivier vervuild is neergehaald, de laatste vis gevangen die man zal beseffen dat geld niet eetbaar is (Indische MOHAWK).
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 07/06/06, 13:53

jean63 schreef:Bravo babache8, je handelt tenminste, ook al zou het nutteloos zijn.


Nou, ik heb geprobeerd een privébericht te sturen naar de verkoper aan mijn kant... maar Ebay beperkt het aantal contacten: je moet een transactie hebben uitgevoerd of je creditcardnummer hebben ingevoerd... Ah ebay...c liever ebayz (Franco Anglicisme naar uitspreken in het Engels) : Cheesy:
0 x
Avatar de l'utilisateur
lau
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 814
Inschrijving: 19/11/05, 01:13
Plaats: vaucluse




par lau » 08/06/06, 19:22

de belastingdienst begint net interesse te krijgen in handelen op eBay.
een paar duizend mensen in Frankrijk leven daar alleen maar van, om bijvoorbeeld antiek te kopen in de diepten van het centrale massief en ze in de Verenigde Staten 200 keer duurder door te verkopen!

Het einde van het einde, het is het meisje dat een boterham liet rotten, de rotting had een schijn van Christus; go hop te koop op ebay! ze verkocht het voor goud!
Tegenwoordig kun je op rebay zelfs je vrouw verkopen... op voorwaarde dat je er een hebt natuurlijk :?
0 x
Het aantal moleculen in een druppel water gelijk aan het aantal druppel die de Zwarte Zee bevat!
Avatar de l'utilisateur
abyssin3
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 623
Inschrijving: 18/07/05, 15:12




par abyssin3 » 08/06/06, 20:05

lau schreef:Het einde van het einde, het is het meisje dat een boterham liet rotten, de rotting had een schijn van Christus


Ik geloof dat eBay de verkoop had geannuleerd omdat ze vonden dat het een grap was. Aan de andere kant bleef het als zodanig voorgestelde vrachtschipwrak van XXXX ton te koop...
0 x
Avatar de l'utilisateur
abyssin3
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 623
Inschrijving: 18/07/05, 15:12




par abyssin3 » 08/06/06, 20:08

lau schreef:Tegenwoordig kun je op rebay zelfs je vrouw verkopen... op voorwaarde dat je er een hebt natuurlijk


ja, en ze moet echt ondraaglijk zijn... en zelfs dan is het beter om de schoonmoeder te verkopen : Cheesy:
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 08/06/06, 20:46

Ik had een paar jaar geleden een MIG21 te koop gezien... Ik geloof dat hij werd aangeboden voor 21 miljoen dollar...

Ebay handel in wapens?
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 127-gasten