Miraclean = Pantone-zwendel in zicht? aandacht

Waterinjectie in thermische motoren en de beroemde "pantonemotor". Algemene informatie. Druk op knipsels en video's. Inzicht in en wetenschappelijke verklaringen van waterinjectie in motoren: ideeën voor assemblages, studies, fysisch-chemische analyses.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79360
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060




par Christophe » 24/03/11, 11:35

alaniesse schreef:Ah Christophe, ....

Al je vroegere werk, voorkomt dat je ziet ...

Lost time ..... yes if you do not understand ....

Je hebt alles daar.

En ik verzeker je dat het heel, heel, heel erg werkt.


Ben verlichten mij, informeren ons ... een verslag over uw bewerking zou welkom zijn (nieuw onderwerp alstublieft).

Voor de doorbraakhengel, ga hier verder: https://www.econologie.com/forums/etude-de-t ... t4944.html

dank u
0 x
ange28
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 28
Inschrijving: 29/01/12, 01:48




par ange28 » 01/02/12, 20:17

[quote = "ange9546"] Hallo allemaal,

Snelle vraag ... Zonder te beginnen in supra wetenschappelijk redeneren, moeten we nog steeds afvragen waarom deze pseudo uitvinder heeft hij zette 2 van dezelfde capaciteit tanks, terwijl het zou moeten werken met meer water dan brandstof ... ??
Voorlopig leun ik meer (om niet te zeggen dat ik trouw aan het argument van André en Christophe ..
....................................... De uitvinder: 0
........................................ Septic: 1 [/



Kritiek is gemakkelijk dom dom een ​​dode BRAVO huilen
0 x
ange28
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 28
Inschrijving: 29/01/12, 01:48




par ange28 » 01/02/12, 20:22

Christophe schreef:Bij het proces? Ok hij zal dan de beschuldigde zijn ... voor fraude en misbruik van technologisch vertrouwen :)

Sorry maar het is een demo waard zonder cijfers !!

Wie heeft de kracht gemeten? Wie heeft het werkelijke massaconsumptie gemeten? Wie schatte de echte terugkeer?

Zolang je geen enkele figuur en curve hebt die REAL door een lichaam ONAFHANKELIJK wordt gemeten, is het niets waard ...

Met andere woorden: uw demo, u kunt het diep stellen!

Dan, en het is serieuzer (voor hem): zijn site .fr die niet eens is gedeponeerd. Waar is zijn sirene / siret? Zijn btw-nummer?

Ga niet verder op deze manier-tagor, waar je echt boos zult worden ...

ps: als ik van de uitvinders deze cijfers krijg, zal in dit geval dit onderwerp worden gewijzigd of verwijderd. Voor nu heb ik niets gehoord ... : Cheesy:


Wie heb je het over ????? Want hier ben ik degene die kwaad zal worden
0 x
ange28
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 28
Inschrijving: 29/01/12, 01:48




par ange28 » 01/02/12, 20:31

gegyx schreef:econology werd geciteerd in het tweewekelijkse artikel ...

Beeld

Beeld

Beeld



Bedankt voor de persknipsels van mijn zwager Jean François. Alles wat hij zegt, doet of schrijft, is WAAR.
Hij is niet degene die hier geregistreerd staat, het is iemand die ermee zou hebben gewerkt en omdat hij niet alle elementen heeft die hij hier namens hem probeert te vinden, behalve dat hij is FALSE.
Wees voorzichtig met myto aan de horizon.
0 x
ange28
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 28
Inschrijving: 29/01/12, 01:48




par ange28 » 01/02/12, 20:37

coucou789456 schreef:goedenavond

om een ​​klacht succesvol te laten zijn, is het noodzakelijk dat belediging of laster expliciet nominatief (naam met of zonder de voornaam). als een klacht wordt ingediend en het gaat alleen om een ​​pseudoniem van forumhet zal onvermijdelijk leiden tot een CSS. (classificatie zonder voortzetting)

voor de "uitvinder" in kwestie hier, in de samenvattende beschrijving die hij geeft aan de hierboven geciteerde krant, doen de effecten waarover hij spreekt, denken aan wat er gebeurt in de beroemde pantone: vortex, magnetisch veld, enz. .. maar waarschuwt de lezer onmiddellijk door te beweren dat het niets met pantone te maken heeft ...

kortom, nogmaals "un"die het heeft gevonden, en die zo weinig informatie heeft gegeven over het besef dat niemand hetzelfde systeem kan reproduceren.

in afwachting van een hypothetische verspreiding van zijn patent, zal ik hem rangschikken onder de estheten van de ontbrekende uitvinders die hun hebben genomen geheimen in het graf! (Meyer en vele anderen waarvan de lijst zeker lang zou zijn)

jeff




Bedankt voor het, we zijn erg trots op hem
0 x
ange28
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 28
Inschrijving: 29/01/12, 01:48




par ange28 » 01/02/12, 20:42

Tagor schreef:
coucou789456 schreef:hallo

als alle geheimen in de octrooien zijn, althans sommige octrooien, ze zijn goed verborgen omdat ze voor veel uitvindingen in reproduceerbare vorm zijn!

Ik ken deze uitvinder, of zelfs persoonlijk, hoewel geografisch dichtbij gelegen (70 km). Ik ontdekte het bestaan ​​ervan alleen als een resultaat van onderwerpen die hier in de forum.

Ik heb zijn motor niet gezien, omdat ik hem niet kende.

om in de vergetelheid te geraken ... we zullen veel praten, maar het kan net als MEYER zijn, een systeem dat niet oneindig kan worden gereproduceerd.

geheimen en patenten ... het is genoeg dat het principe goed wordt uitgelegd in het octrooi, niet nodig om een ​​fysieke demonstratie te geven van de werking ervan om het te krijgen.

geciteerd in het krantenartikel: het leger zou hebben gevraagd dat hij niet over zijn uitvinding communiceerde. dit is een geweldig excuus om de operatie niet te hoeven bewijzen, of zelfs maar in detail te moeten beschrijven!


jeff


ja, ja

die hypothesen
we weten niets, maar we bouwen scenario's

dit is in overeenstemming met de voorwaarde a priori van deze onderzoeker






Condanatie voor wie? Waarvoor?
We geven je niet het antwoord, dus het is een oplichter ???????
De verdediging verbood hem om iets te onthullen.
JALOERS
0 x
Avatar de l'utilisateur
antoinet111
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 874
Inschrijving: 19/02/06, 18:17
Plaats: 29 - Landivisiau
x 1




par antoinet111 » 01/02/12, 23:11

re: hier is de nieuwe ontdekkingsreiziger van de oudheid ....

hallo, kijk naar de data van de berichten.


: Mrgreen:
0 x
Ik stem voor het schrijven van betonnen paal en bruikbaarheid.
Onderaan de praters en een plafondventilator!
ange28
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 28
Inschrijving: 29/01/12, 01:48




par ange28 » 01/02/12, 23:13

antoinet111 schreef:re: hier is de nieuwe ontdekkingsreiziger van de oudheid ....

hallo, kijk naar de data van de berichten.


: Mrgreen:



Ik lees en dan ????
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79360
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060




par Christophe » 01/02/12, 23:37

Je hebt alles in detail gelezen, weet je het zeker?

Mmm het begint de trol te ruiken ... denk je niet?
:?
0 x
ange28
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 28
Inschrijving: 29/01/12, 01:48




par ange28 » 01/02/12, 23:42

Christophe schreef:Je hebt alles in detail gelezen, weet je het zeker?

Mmm het begint de trol te ruiken ... denk je niet?
:?





Ik kan bedankt lezen.
Ik heb vooral een "alaniesse" gezien die hier is geregistreerd en die spreekt over dingen die hij niet kent en alle kritiek leest die geen plaats van zijn zijn. Hij wil zich iets eigen maken dat niet van hem is niet



Hij zegt dat Jean Francois vóór zijn dood erg ziek was en dat het ONWAAR is
0 x

Ga terug naar "Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 208-gasten