Miraclean = Pantone-zwendel in zicht? aandacht

Waterinjectie in thermische motoren en de beroemde "pantonemotor". Algemene informatie. Druk op knipsels en video's. Inzicht in en wetenschappelijke verklaringen van waterinjectie in motoren: ideeën voor assemblages, studies, fysisch-chemische analyses.
Avatar de l'utilisateur
coucou789456
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1019
Inschrijving: 22/08/08, 05:15
Plaats: Narbonne




par coucou789456 » 04/05/10, 02:15

goedenavond

om een ​​klacht succesvol te laten zijn, is het noodzakelijk dat belediging of laster expliciet nominatief (naam met of zonder de voornaam). als een klacht wordt ingediend en het gaat alleen om een ​​pseudoniem van forumhet zal onvermijdelijk leiden tot een CSS. (classificatie zonder voortzetting)

voor de "uitvinder" in kwestie hier, in de samenvattende beschrijving die hij geeft aan de hierboven geciteerde krant, doen de effecten waarover hij spreekt, denken aan wat er gebeurt in de beroemde pantone: vortex, magnetisch veld, enz. .. maar waarschuwt de lezer onmiddellijk door te beweren dat het niets met pantone te maken heeft ...

kortom, nogmaals "un"die het heeft gevonden, en die zo weinig informatie heeft gegeven over het besef dat niemand hetzelfde systeem kan reproduceren.

in afwachting van een hypothetische verspreiding van zijn patent, zal ik hem rangschikken onder de estheten van de ontbrekende uitvinders die hun hebben genomen geheimen in het graf! (Meyer en vele anderen waarvan de lijst zeker lang zou zijn)

jeff
0 x
Tagor
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 534
Inschrijving: 06/04/07, 12:31




par Tagor » 04/05/10, 09:01

coucou789456 schreef:goedenavond

om een ​​klacht succesvol te laten zijn, is het noodzakelijk dat belediging of laster expliciet nominatief (naam met of zonder de voornaam). als een klacht wordt ingediend en het gaat alleen om een ​​pseudoniem van forumhet zal onvermijdelijk leiden tot een CSS. (classificatie zonder voortzetting)

voor de "uitvinder" in kwestie hier, in de samenvattende beschrijving die hij geeft aan de hierboven geciteerde krant, doen de effecten waarover hij spreekt, denken aan wat er gebeurt in de beroemde pantone: vortex, magnetisch veld, enz. .. maar waarschuwt de lezer onmiddellijk door te beweren dat het niets met pantone te maken heeft ...

kortom, nogmaals "un"die het heeft gevonden, en die zo weinig informatie heeft gegeven over het besef dat niemand hetzelfde systeem kan reproduceren.

in afwachting van een hypothetische verspreiding van zijn patent, zal ik hem rangschikken onder de estheten van de ontbrekende uitvinders die hun hebben genomen geheimen in het graf! (Meyer en vele anderen waarvan de lijst zeker lang zou zijn)

jeff


je lijkt veel te weten over deze uitvinder?

je bent geografisch dichtbij gelegen,
heb je zijn motor zien draaien?
waarom zal zijn uitvinding in de vergetelheid raken?

wat is de relatie tussen geheimhouding en patent?
lijkt u te zeggen dat alle geheimen in de patenten zitten?
0 x
Avatar de l'utilisateur
coucou789456
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1019
Inschrijving: 22/08/08, 05:15
Plaats: Narbonne




par coucou789456 » 04/05/10, 12:56

hallo

als alle geheimen in de octrooien zijn, althans sommige octrooien, ze zijn goed verborgen omdat ze voor veel uitvindingen in reproduceerbare vorm zijn!

Ik ken deze uitvinder, of zelfs persoonlijk, hoewel geografisch dichtbij gelegen (70 km). Ik ontdekte het bestaan ​​ervan alleen als een resultaat van onderwerpen die hier in de forum.

Ik heb zijn motor niet gezien, omdat ik hem niet kende.

om in de vergetelheid te geraken ... we zullen veel praten, maar het kan net als MEYER zijn, een systeem dat niet oneindig kan worden gereproduceerd.

geheimen en patenten ... het is genoeg dat het principe goed wordt uitgelegd in het octrooi, niet nodig om een ​​fysieke demonstratie te geven van de werking ervan om het te krijgen.

geciteerd in het krantenartikel: het leger zou hebben gevraagd dat hij niet over zijn uitvinding communiceerde. dit is een geweldig excuus om de operatie niet te hoeven bewijzen, of zelfs maar in detail te moeten beschrijven!


jeff
0 x
Tagor
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 534
Inschrijving: 06/04/07, 12:31




par Tagor » 04/05/10, 13:17

coucou789456 schreef:hallo

als alle geheimen in de octrooien zijn, althans sommige octrooien, ze zijn goed verborgen omdat ze voor veel uitvindingen in reproduceerbare vorm zijn!

Ik ken deze uitvinder, of zelfs persoonlijk, hoewel geografisch dichtbij gelegen (70 km). Ik ontdekte het bestaan ​​ervan alleen als een resultaat van onderwerpen die hier in de forum.

Ik heb zijn motor niet gezien, omdat ik hem niet kende.

om in de vergetelheid te geraken ... we zullen veel praten, maar het kan net als MEYER zijn, een systeem dat niet oneindig kan worden gereproduceerd.

geheimen en patenten ... het is genoeg dat het principe goed wordt uitgelegd in het octrooi, niet nodig om een ​​fysieke demonstratie te geven van de werking ervan om het te krijgen.

geciteerd in het krantenartikel: het leger zou hebben gevraagd dat hij niet over zijn uitvinding communiceerde. dit is een geweldig excuus om de operatie niet te hoeven bewijzen, of zelfs maar in detail te moeten beschrijven!


jeff


ja, ja

die hypothesen
we weten niets, maar we bouwen scenario's

dit is in overeenstemming met de voorwaarde a priori van deze onderzoeker
0 x
Avatar de l'utilisateur
coucou789456
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1019
Inschrijving: 22/08/08, 05:15
Plaats: Narbonne




par coucou789456 » 04/05/10, 13:29

re hello

we weten niets, maar we bouwen scenario's


inderdaad, men kan alleen dat bouwen, aangezien niemand zijn systeem kan bouwen.

we moeten niet doorgaan met dit onderwerp, het heeft geen zin, schuif het gewoon door op Google!

jeff
0 x
aerialcastor
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 865
Inschrijving: 10/05/09, 16:39
x 21




par aerialcastor » 04/05/10, 13:31

De basis van wetenschap is om aan te tonen dat het werkt.

Onzin uitkramen zonder de minste tegenspraak wordt marketing genoemd.

Dus de te gebruiken term is niet onderzoeker...
0 x
Sparen een boom, eet een bever.
Het heeft geen zin om te slagen in het leven, wat er nodig is om zijn dood te missen.
Avatar de l'utilisateur
gildas
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 879
Inschrijving: 05/03/10, 23:59
x 173




par gildas » 05/02/11, 14:05

coucou789456 schreef:
in afwachting van een hypothetische verspreiding van zijn patent, zal ik hem rangschikken onder de estheten van de ontbrekende uitvinders die hun hebben genomen geheimen in het graf! (Meyer en vele anderen waarvan de lijst zeker lang zou zijn)

jeff


Bonjour à tous,

Ik heb het patent kunnen inzien dankzij deze site: (bericht van gekko van 6 januari) http://www.conspirovniscience.com/forum/index.php?showsujet=379&st=40
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 24/03/11, 11:13

gegyx schreef:Een artikel uit Nexus nr. 65 van nov-dec 09, pagina 102, 103, 104, over "Biocombustion 2" (naar "Miraclean"), door Jean-François Mirabella.
Patent bekendgemaakt in 24 maanden.


Hier is het: https://www.econologie.com/forums/post198233.html#198233

Zoals verwacht lijkt het ECHT op wat we al N keer hebben gezien...
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 24/03/11, 11:22

coucou789456 schreef:geciteerd in het krantenartikel: het leger zou hebben gevraagd dat hij niet over zijn uitvinding communiceerde. dit is een geweldig excuus om de operatie niet te hoeven bewijzen, of zelfs maar in detail te moeten beschrijven!

jeff


Gezien de inhoud van het hierboven aangehaalde patent (volledige pantone-pump... behalve de gaten in het bovenwerk), is het een veilige gok dat deze info een hoax was... (met als doel mensen over de uitvinding te laten praten... journalisten houden zo veel van de "grote plot")

Ik kan er niet overheen komen om zoveel tijd te verspillen aan dingen die ik al heb gedaan... :schok:

Je moet zien wat de geperforeerde steel echt brengt:

Beeld

Beeld
Dernière édition par Christophe de 24 / 03 / 11, 11: 33, 1 keer bewerkt.
0 x
alaniesse
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 214
Inschrijving: 19/03/11, 10:47
x 2




par alaniesse » 24/03/11, 11:31

Ah Christophe, ....

Al je vroegere werk, voorkomt dat je ziet ...

Lost time ..... yes if you do not understand ....

Je hebt alles daar.

En ik verzeker je dat het heel, heel, heel erg werkt.
0 x

Ga terug naar "Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 111-gasten