Miraclean = Pantone-zwendel in zicht? aandacht

Waterinjectie in thermische motoren en de beroemde "pantonemotor". Algemene informatie. Druk op knipsels en video's. Inzicht in en wetenschappelijke verklaringen van waterinjectie in motoren: ideeën voor assemblages, studies, fysisch-chemische analyses.
Avatar de l'utilisateur
kwarts
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 640
Inschrijving: 20/01/07, 14:38
Plaats: Paris area




par kwarts » 15/06/09, 20:12

Bonsoir à tous, :D

het schroot hier moeilijk, mijn excuses aan u, omdat ik dit bericht heb geschreven door Gegyx tussengekomen.

Ik ben ter plaatse voor meer informatie, maar het is waar dat het moeilijk is om te komen,
Dit is niet in het voordeel van de uitvinder.
Ik heb dezelfde elementen die zeggen dat,
de volgende demo wordt gemaakt met de uitlaatuitgang teruggelust naar de ingang.
Om duidelijk te laten zien dat wat tevoorschijn komt voldoende zuurstof bevat om als oxidator te dienen.
Plus Veritas en andere certificeringen.
In afwachting van dit nieuws, als het aankomt, zal ik me onthouden van verdere opmerkingen.

A+
0 x
Elke minuut die voorbij gaat is een kans om de loop van je leven te veranderen.
YouTube-pagina, Dailymotion pagina, Picasa album, persoonlijke pagina's, Viktor Schauberger
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974




par Christophe » 15/06/09, 20:22

kwarts schreef:Ik heb dezelfde elementen die zeggen dat,
de volgende demo wordt gemaakt met de uitlaatuitgang teruggelust naar de ingang.


Ik deed het tijdens mijn PFE in 2001 waarbij de motor 20 minuten achter elkaar stationair draaide!

De leraren wilden niet dat ik erover praatte...omdat ze het a priori niet konden uitleggen.

Maar de verklaring is heel eenvoudig: de CO2 lost op in het borrelende water tot verzadiging en de O2 is die in de lucht van het circuit: hoe langer we wachten, hoe lager het motortoerental omdat de CO2-snelheid toeneemt! Hoe groter je bubbler, hoe langer je de galerij kunt verbazen!

Vanaf het moment dat de motor uitvalt en onmogelijk opnieuw te starten...zonder het borrelende water te verversen, dus een beetje O2 terug in het circuit doen en de CO2 overbrengen die verzadigd is in het water en daarna direct opnieuw starten...Ik had de PH van het water kunnen/moeten meten (direct gekoppeld aan het "CO2"-gehalte) maar ik heb de kans niet gehad, ik ben ervan overtuigd dat de ph van het "geborrelde" water is gedaald!

Anders zou ik u eraan willen herinneren dat leraren op technische scholen allemaal worden beschouwd als leraar-onderzoekers en daarom een ​​doctoraat als onderzoeker hebben....het is leuk, nietwaar? : Cheesy:
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 16/06/09, 05:26

Dag

Welke discussies voor?? na het lezen van de pdf leren we absoluut niets .. van de taal van de verkoper

Degenen die kleine volledige panton-assemblages hebben gemaakt en het met verschillende brandstoffen hebben laten werken en hebben geprobeerd het te laten werken met een WEINIG water, hebben begrepen dat water niet veel effect heeft..
Ik heb het niet over een bubbler in 100% panton, we kunnen niets meten vanwege de residuen die in de bubbler achterblijven en die voornamelijk water zijn, degene die we er aanvankelijk in stopten en degene die de uitlaat condenseerde in de bubbel. ,
Om het verbruik goed te meten
De eenvoudige manier is om een ​​volledig panton te laten draaien met een klein gereduceerd model carburateur, het op alcohol met een watermengsel te laten lopen, al snel realiseer je je dat de prestaties afnemen als je het waterverbruik verhoogt, en dat overschrijdt een bepaald % water van de motor werkt niet meer
Bij 35% water is het pijnlijk om een ​​motor onbelast te laten draaien
op 80%???

De kleine panton is op een generator, belast met lichten met stroom- en spanningsmeting, we laten hem 0,5 liter brandstof verbruiken, we timen het, totdat de brandstof op is, dan herhalen we de operatie met mengsels die meer water bevatten.
En bij een doping met water maken we dezelfde constatering te veel water vermindert de prestatie..
We moeten stoppen met te denken dat motoren op water lopen, goed gedoseerd water verbetert de motorprestaties, dat is alles..

Andre
0 x
ange9546
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 17/06/09, 20:44




par ange9546 » 17/06/09, 21:49

Hallo allemaal,

Snelle vraag ... Zonder te beginnen in supra wetenschappelijk redeneren, moeten we nog steeds afvragen waarom deze pseudo uitvinder heeft hij zette 2 van dezelfde capaciteit tanks, terwijl het zou moeten werken met meer water dan brandstof ... ??
Voorlopig leun ik meer (om niet te zeggen dat ik trouw aan het argument van André en Christophe ..
....................................... De uitvinder: 0
........................................Septica:1
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 17/06/09, 22:58

Welkom engel 95...

Of het is puur esthetisch, of het is om te laten zien dat water sneller weggaat dan benzine.
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Avatar de l'utilisateur
gegyx
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6931
Inschrijving: 21/01/05, 11:59
x 2870




par gegyx » 03/11/09, 23:17

“Deze generator draait op 80% water! »

Een Nexus-artikel nr. 65 van nov-dec 09, pagina 102, 103, 104,
op "Biocombustion 2" (naar "Miraclean"), door Jean-François Mirabella.
Patent bekendgemaakt in 24 maanden.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974




par Christophe » 03/11/09, 23:22

Aaah Nexus... : Cry: : Cry: : Cry:
0 x
Avatar de l'utilisateur
gegyx
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6931
Inschrijving: 21/01/05, 11:59
x 2870




par gegyx » 04/11/09, 21:12

econology werd geciteerd in het tweewekelijkse artikel ...

Beeld

Beeld

Beeld
0 x
yannick
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 18/06/09, 18:05

Dood van Jean François Mirabella




par yannick » 03/05/10, 09:42

Hallo,

Voor informatie:
We hebben zojuist vernomen dat Jean Francois Mirabella, de uitvinder van het Miraclean-proces, is overleden.

Hij had een aantal goede ideeën met zijn cavitatiereactor om de brandstof- en wateremulsie te maken om een ​​generator te laten draaien.

Is iemand hier ooit aan het werk gegaan om de ervaring na te bootsen?

info: http://www.enaos.net/P1220.aspx?IdPer=157496

Begrafenis: 4 mei 2010
Een zegen
Kerk van Verargues de Verargues, dinsdag 4 mei om 14 uur


Met vriendelijke groet,
Yannick Van Doorne
0 x
Tagor
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 534
Inschrijving: 06/04/07, 12:31

Re: Dood van Jean Francois Mirabella




par Tagor » 03/05/10, 12:48

yannick schreef:Hallo,

Voor informatie:
We hebben zojuist vernomen dat Jean Francois Mirabella, de uitvinder van het Miraclean-proces, is overleden.

Hij had een aantal goede ideeën met zijn cavitatiereactor om de brandstof- en wateremulsie te maken om een ​​generator te laten draaien.

Is iemand hier ooit aan het werk gegaan om de ervaring na te bootsen?

info: http://www.enaos.net/P1220.aspx?IdPer=157496

Begrafenis: 4 mei 2010
Een zegen
Kerk van Verargues de Verargues, dinsdag 4 mei om 14 uur


Met vriendelijke groet,
Yannick Van Doorne


Het spijt me oprecht voor deze briljante onderzoeker

kunnen we de oorsprong van deze dood weten?
wanneer hij over een paar dagen een conferentie in Brazilië zou geven?
0 x

Ga terug naar "Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 86-gasten