Miraclean = Pantone-zwendel in zicht? aandacht

Waterinjectie in thermische motoren en de beroemde "pantonemotor". Algemene informatie. Druk op knipsels en video's. Inzicht in en wetenschappelijke verklaringen van waterinjectie in motoren: ideeën voor assemblages, studies, fysisch-chemische analyses.
Tagor
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 534
Inschrijving: 06/04/07, 12:31




par Tagor » 15/06/09, 18:23

Christophe schreef:Dat is het, je zit al in hun sekte!!

Beeld


meer beschuldigingen zonder bewijs
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79295
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11028




par Christophe » 15/06/09, 18:23

Het is een grapje?

Je pakt je toetsenbord en je leest dit: kennismaking met het pantonesysteem

Als je volhardend genoeg bent, vind je onder andere dit: https://www.econologie.com/rapport-d-ing ... es-93.html

Tagor schreef:
Christophe schreef:Dat is het, je zit al in hun sekte!!

Beeld


meer beschuldigingen zonder bewijs


Nee, dat is bullshit humor... zie je de smileys niet?
Dernière édition par Christophe de 15 / 06 / 09, 18: 25, 1 keer bewerkt.
0 x
Tagor
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 534
Inschrijving: 06/04/07, 12:31




par Tagor » 15/06/09, 18:24

Christophe schreef:Het is een grapje?

Je pakt je toetsenbord en je leest dit: kennismaking met het pantonesysteem


ja maar ik dacht dat ik begreep dat het strikt genomen was
niets met jouw ding te maken!!
0 x
Avatar de l'utilisateur
nonoLeRobot
Master Kyot'Home
Master Kyot'Home
berichten: 790
Inschrijving: 19/01/05, 23:55
Plaats: Beaune 21 / Paris
x 13




par nonoLeRobot » 15/06/09, 18:26

Ja we zullen kalmeren lieverds, peace & love. De laatste 10 berichten zijn de minst interessante die ik ooit heb gelezen.

Natuurlijk geloof ik niet in zijn ding, als er een manier is om resultaat te behalen, zou ik blij zijn, ik ben het en ik was zelfs klaar om te gaan kijken. Maar als het alleen maar is om een ​​draaiende motor met water te zien verdwijnen, kan ik hetzelfde doen.

Dus Tagor, als er manieren zijn om echte tests in Parijs te doen, ben ik er klaar voor.
Dernière édition par nonoLeRobot de 15 / 06 / 09, 18: 28, 1 keer bewerkt.
0 x
Tagor
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 534
Inschrijving: 06/04/07, 12:31




par Tagor » 15/06/09, 18:26

Christophe schreef:
Tagor schreef:
Christophe schreef:Dat is het, je zit al in hun sekte!!

Beeld


meer beschuldigingen zonder bewijs


Nee, dat is bullshit humor... zie je de smileys niet?


Nee sorry
maar ik zou geen seconde aarzelen om verder te gaan...
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79295
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11028




par Christophe » 15/06/09, 18:28

Wat betekent "begrepen"?
80% water, 20% water, meer CO2 en dat de O2-output is gekopieerd en geplakt uit de onzin van meneer Pantone zelf...alcoholist en boef van zijn toestand...En ik weet waar ik het over heb: ik ging kijken, en ik baseer het op mijn eigen ervaring, ik kopieer en plak geen onzin van het net...

Als dat niet zo is: breng ons dan wat uitleg over het systeem? Want op dit moment is er niets... behalve een commercieel document dat riekt naar oplichterij!!

Maar zoals ik hierboven al zei: ik kan het mis hebben, maar er is een kans van 90% dat dit in dit geval niet het geval is...

Nono Ik vind het interessant dat hij al een paar mensen heeft weten aan te trekken...waaronder "stamgasten" van forums...

Het doet me denken aan de mpg-caps ... in het mentale proces ... alleen minder erger, dat verzeker ik je tagor!
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 15/06/09, 18:50

Het zou nog steeds nodig zijn dat we besluiten om op deze site ons "charter van overtuiging" te publiceren, dat rustig alle criteria blootlegt die bepalen of we informatie, een test, een proces aanbevelen of niet geloven of niet geloven.

geslachtscriteria:

- test door erkende organisatie (hoewel we in het verleden hebben geprobeerd om sommige ervan te laten slagen voor wat ze niet waren)
- dubbelblinde test
- persbericht van verschillende universitaire laboratoria of middelbare scholen
- aanbod van observatie door ONZE diensten met machtiging tot ontmanteling
- correlatie met andere informatie
- reputatie van het bedrijf

het is een feit dat verkooppogingen van een firma die niet eens een btw-nummer heeft, waarvan de .fr-domeinnaam niet eens behouden blijft, die enkel een brievenbus en een e-mail in yahoo heeft, niet de goede kant op gaan .
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79295
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11028




par Christophe » 15/06/09, 19:02

elephant schreef:- reputatie van het bedrijf


Op voorwaarde dat het... bestaat!

elephant schreef:Het is een feit dat verkooppogingen van een firma die niet eens een btw-nummer heeft, waarvan de .fr-domeinnaam niet eens behouden blijft, die enkel een brievenbus en een e-mail in yahoo heeft, niet de goede kant op gaan .


Nou ... ik denk dat dat alles zegt ... voor nu ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
ik Citro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5129
Inschrijving: 08/03/06, 13:26
Plaats: Bordeaux
x 11




par ik Citro » 15/06/09, 19:10

:pijl: Gewoonlijk vermijd ik me te mengen in onderwerpen die zo "beschimmeld" zijn als deze... Waarom word je boos in plaats van het onjuiste argument van de poster te ontmantelen. :?

Deze 'wetenschappelijke' verklaringen en de rest van zijn intellectuele bagage kwamen niet verder dan college, niveau 5... :?
Zijn benadering en zijn uitleg houden geen stand...
Kom op, slechts één, de eenvoudigste: water = H2O (2 moleculen waterstof voor één molecuul zuurstof). En hij zegt dat zijn systeem zuurstof uitspuugt... Als hij logisch, intelligent en een beetje gecultiveerd was, zou hij zeggen dat zijn systeem eerst het hoofdbestanddeel uitspuugt, namelijk waterstof...

Nou, ik zal het bloedbad daar stoppen. Beeld Een smiley in Brice-stijl die breekt, zou ook goed zijn. : Lol:
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79295
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11028




par Christophe » 15/06/09, 19:22

Ja Citro, je hebt gelijk, maar persoonlijk als admin wanneer je durft te spreken van "laster en berechting" ben ik verplicht te antwoorden!
0 x

Ga terug naar "Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 94-gasten