LBME Laurent Baltazar, nieuwe venter van waterinjectie

Waterinjectie in thermische motoren en de beroemde "pantonemotor". Algemene informatie. Druk op knipsels en video's. Inzicht in en wetenschappelijke verklaringen van waterinjectie in motoren: ideeën voor assemblages, studies, fysisch-chemische analyses.
Avatar de l'utilisateur
chatelot16
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6960
Inschrijving: 11/11/07, 17:33
Plaats: Angouleme
x 264

Re: LBME Laurent Baltazar, nieuwe venter van waterinjectie




par chatelot16 » 04/09/16, 14:49

gerechtelijke vereffening is geen argument... er zijn hoeveel volledig eerlijke bedrijven in vereffening... het enige waar ze de schuld van krijgen is dat ze niet meer verdienen dan ze worden belast!

het echte argument is 70% CO2-reductie! CO2 is geen defect van een verbrandingsmotor, het is zijn normale werking... om de CO2 met 70% te verminderen zou een enorme verhoging van de efficiëntie nodig zijn om het verbruik met 70% te verminderen!

journalisten maken me bang: als je de onzin ziet die ze schrijven of zeggen op de wetenschappelijke gebieden die ik ken, hoe kan ik ze dan vertrouwen voor de rest van de informatie?

als ze vertellen wat er aan de andere kant van Frankrijk gebeurt, kan ik niets verifiëren, maar elke keer als ze vertellen wat er in de buurt van mijn huis gebeurt, zie ik enorme fouten! ...het is eng
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79121
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973

Re: LBME Laurent Baltazar, nieuwe venter van waterinjectie




par Christophe » 04/09/16, 19:12

chatelot16 schreef:het echte argument is 70% CO2-reductie! CO2 is geen defect van een verbrandingsmotor, het is zijn normale werking... om de CO2 met 70% te verminderen zou een enorme verhoging van de efficiëntie nodig zijn om het verbruik met 70% te verminderen!


Absoluut en daarom gebruikte ik de term "barker" in de titel van het onderwerp...CO2 en verbruik zijn evenredig...

Als we aannemen dat het oorspronkelijke rendement van 25% is, dan zouden we naar een rendement van 0.25*1/0.3 = 83% gaan... d.w.z. een rendement dat hoger is dan dat van de perfecte theoretische cycli (Beau de Rochas of benzine of diesel...)

Kortom, het is onmogelijk zonder energie aan de cyclus toe te voegen...

chatelot16 schreef:journalisten maken me bang: als je de onzin ziet die ze schrijven of zeggen op de wetenschappelijke gebieden die ik ken, hoe kan ik ze dan vertrouwen voor de rest van de informatie?


Het antwoord zit in je vraag : Cheesy:
0 x

Ga terug naar "Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 104-gasten