France Agricole: mail over pantonendoping

Waterinjectie in thermische motoren en de beroemde "pantonemotor". Algemene informatie. Druk op knipsels en video's. Inzicht in en wetenschappelijke verklaringen van waterinjectie in motoren: ideeën voor assemblages, studies, fysisch-chemische analyses.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79304
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11037

France Agricole: mail over pantonendoping




par Christophe » 23/02/07, 14:07

Een septische brief verspreid in France Agricole:

Beeld

Iedereen die een beetje met doping heeft gewerkt, weet dat er goede resultaten zijn...

Wat doen de motorfabrikanten? : Mrgreen:
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 23/02/07, 15:21

hello,

Op één punt heeft hij gelijk: ik heb nog nooit een snelheidstoename opgemerkt bij waterdoping en dat te veel water ervoor zorgt dat de motor afslaat.
Dit geldt voor een benzinemotor, maar bij een diesel moet je er een enorme dosis aan geven om hem te laten afslaan; ik zou zelfs zeggen dat hij vloeibaar wordt bij de reactoruitlaat.
Het kan zijn dat bepaalde monteurs vlinders of kleppen in de inlaat plaatsen, waardoor de panton wordt ingebed, ze openen de lucht waardoor de motor op toeren gaat, of iets dergelijks, het toerental van een motor zonder belasting van de tractor zorgt ervoor dat de motor leeg raakt, betekent niets. .en vertelt ons niets..

Aan de andere kant is het feit dat er geen besparing plaatsvindt, omdat hij niet weet hoe hij zijn water in zijn motor moet doseren. Als hij wat informatie had ingewonnen en meer tests had gedaan, zou hij snel hebben begrepen dat dit niet door door zoveel mogelijk water te drinken, bereiken we resultaat; integendeel, te veel water kan tot overconsumptie leiden.
Ik herhaal het nog een keer, alle tests, de tractor onbeweeglijk maken bij stationair draaien of in een regime zonder belasting, betekenen niets...

Andre
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 24/02/07, 11:26

Om samen te vatten en als ik het goed begrepen heb:

een pantone heeft de leiding

Christophe, misschien moet je een e-mail sturen naar deze France Agricole...
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79304
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11037




par Christophe » 24/02/07, 11:29

Een e-mail, wat te doen? Het enige wat ze hoeven te doen is zichzelf hier komen onderwijzen... de journalisten.

En dan zijn er toch genoeg econologen om dat ook te doen? Bovendien heb ik niet meer geloofwaardigheid dan een schopverkoper....
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 24/02/07, 16:27

Dag
Een e-mail, wat te doen? Ze moeten hier gewoon komen en zichzelf onderwijzen... de journalisten
.


Good luck! journalisten willen zichzelf niet onderwijzen in de werking van wat ze zien, wat hen interesseert is het sensationele artikel als een (watermotor)
Hun taak houdt rechtstreeks verband met de verkoop van kranten
de rest is voor hen van weinig belang, zelfs als je een artikel aan het voorbereiden bent en er honderden foto's voor nodig zijn, wordt het nieuws in een paar regels en met één enkele afbeelding gemaakt.
En vertel me wie er geïnteresseerd is in de panton?
Wat doet het verbruik van een beetje water in een motor?
de vervuiling terug te dringen (dit treft veel mensen, maar op voorwaarde dat het niet duur is en dat het de gewoonten van de consumenten niet verstoort).
Dit bespaart 25% brandstof, de meerderheid maakt het niets uit
Ja, als we 25% of 30% van de brandstof kunnen besparen, zullen we onze uitstapjes verlengen en verder reizen.

Het is heel moeilijk om iets in de samenleving te veranderen
Als het een grote autofabrikant is die een aankondiging doet, is dat oké... maar wij, andere kleine klusjesmannen, zijn, afgezien van het doen alsof we excentrieke klusjesmannen zijn (dat zijn we in ieder geval en ik voel me goed als een visionaire klusjesman), niet geloofwaardig in het deze geweldige balans..
U zult merken dat de auteur van het artikel zeker geloofwaardiger is (en motorbouwingenieur). De doctor in de mechanica zou zwaarder zijn geweest.
De rest van ons, als we een montage doen, specificeren we dan onze stamboom (lasser, elektricien of boer). Wat is het verschil? Wat zou dit veranderen aan de bewerkingsresultaten?
Waarom altijd in de verdediging gaan om te bewijzen dat het werkt, voor mij is het puur tijdverspilling..

En om de woorden van Camel te gebruiken: we hebben er niet op gewacht om montages te maken die werken, het zal langer duren, dat is alles.

Andre
0 x
Avogadro
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 7
Inschrijving: 04/03/07, 11:29




par Avogadro » 04/03/07, 13:11

Ik ben geïnteresseerd in de Pantome uit nieuwsgierigheid.

De dag waarop een gestandaardiseerde vergelijking (meetprotocol, bench-certificering, serieus rapport) met dezelfde machine wordt gepubliceerd, zullen professionals geïnteresseerd zijn in Pantome.

Het zou ook nuttig zijn om deze metingen elke 500h uit te voeren, bijvoorbeeld op dezelfde tractor tijdens 5000h om de evolutie te zien.
Deze machine zou een onderhoudsboekje hebben waarmee ook de impact kan worden gemeten (slijtage van zuigers, segmenten, kleppen ...)

Wat de vervuiling betreft, zijn er idem geen gekwantificeerde gegevens.
"Kijk naar het filterkleurverschil"... Kernenergie is sneeuwwit en toch...


Wat het verbruik betreft, hetzelfde moet worden aangegeven voor de arbeidsomstandigheden...

En zoals dit artikel aangeeft, zijn alle officiële resultaten negatief, dus het heeft geen zin om op te scheppen over de verbruikswinst: een minder krachtige motor verbruikt minder

Hier is een voorbeeld van een professionele vergelijking:

http://www.fat.admin.ch/f/veran/praes/2001/sl4ef.pdf

Ik ben vrijwillig scherpzinnig, maar dat komt omdat ik er nog steeds een beetje in geloof
0 x
Avatar de l'utilisateur
zac
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 1446
Inschrijving: 06/05/05, 20:31
Plaats: piton st leu
x 2




par zac » 04/03/07, 19:47

avogadro schreef:Ik ben geïnteresseerd in de Pantome uit nieuwsgierigheid.

De dag waarop een gestandaardiseerde vergelijking (meetprotocol, bench-certificering, serieus rapport) met dezelfde machine wordt gepubliceerd, zullen professionals geïnteresseerd zijn in Pantome.


Hallo Portugese vriend

Monteer een Pantone op een tractor (ik kan u alle benodigde informatie geven) en doe de tests.

Kom dan terug om ons te zien.

de fabrikanten testen de bestaande cijfers waarschijnlijk al heel lang; maar ze kunnen politiek incorrect zijn :onheil:

@+
0 x
Zei de zebra, freeman (bedreigde ras)
Dit is niet omdat ik con Ik probeer niet om slimme dingen te doen.
Avogadro
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 7
Inschrijving: 04/03/07, 11:29




par Avogadro » 05/03/07, 08:10

In feite is uw fantoommotor eenvoudigweg een toevoeging van water aan de motor.

En dat het werkt, zeer waarschijnlijk: het was al bekend bij de Ouden.

Er is echter een keerzijde: deze toevoeging van water, waardoor micro-explosies tegen de wanden van de cilinderkop ontstaan, schaadt de levensduur van de motor ernstig.

Mogelijk wordt dit toegepast op toekomstige wegwerpauto’s uit China en Korea (<100000 km)

Ik zou het graag willen proberen, maar ik moet een motor vinden (en indien mogelijk een industriële diesel, waar ik enige ervaring mee heb).
0 x
denis
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 944
Inschrijving: 15/12/05, 17:26
Plaats: Rhône-Alpes
x 2




par denis » 05/03/07, 10:17

Hallo, sorry dat ik je tegenspreek, maar afgelopen zaterdag zag ik de nieuwe Kia, een model met garantie voor 7 jaar / 150 km en een ander met 000 jaar onbeperkte km :schok: , vertelde de verkoper mij dat ze in Amerika 10 jaar garantie hadden :schok: , dus de Aziatique wegwerp is gewoon een legende!! Ik ken verschillende mensen die Franse auto's hebben met elektronische storingen, de stille blokken op de achteras zijn vervangen bij 60 km (laguna)
dus voor het wegwerpproduct gaan de Fransen er meteen naartoe!!! zonder beleid te maken dat Bayrou heeft voor een project ter bevordering van herstelbare producten, wat het meest economisch zou zijn.

om terug te komen op deze schitterende Kia, gegarandeerd als nooit tevoren, wie kent een fabrikant die het zo goed doet?
Ik ben geen aandeelhouder : Lol:
0 x
Wit zou niet bestaan ​​zonder het donker, maar toch!


http://maison-en-paille.blogspot.fr/
denis
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 944
Inschrijving: 15/12/05, 17:26
Plaats: Rhône-Alpes
x 2




par denis » 05/03/07, 10:19

kia :pijl: Korea
0 x
Wit zou niet bestaan ​​zonder het donker, maar toch!





http://maison-en-paille.blogspot.fr/

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 86-gasten