Watermotor: mythe of realiteit?

Waterinjectie in thermische motoren en de beroemde "pantonemotor". Algemene informatie. Druk op knipsels en video's. Inzicht in en wetenschappelijke verklaringen van waterinjectie in motoren: ideeën voor assemblages, studies, fysisch-chemische analyses.
Avatar de l'utilisateur
jean63
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2332
Inschrijving: 15/12/05, 08:50
Plaats: Auvergne
x 4

Watermotor: mythe of realiteit?




par jean63 » 23/02/06, 01:26

het doet je nadenken over de pantonisatie van kleine motoren et te leveren energie voor elektrolyse om waterstof te verkrijgen =>

http://www.6clones.com
0 x
Pas toen hij de laatste boom, de laatste rivier vervuild is neergehaald, de laatste vis gevangen die man zal beseffen dat geld niet eetbaar is (Indische MOHAWK).
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 23/02/06, 09:37

Niets nieuws in dit artikel .... Bovendien hebben we een onderwerp dat er al zo uitziet ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
jean63
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2332
Inschrijving: 15/12/05, 08:50
Plaats: Auvergne
x 4




par jean63 » 23/02/06, 11:26

OK niet gelezen, verwijder de 3 berichten en dit onderwerp, als je het niet erg vindt.

Voor mij heb ik dat mogelijke probleem van pantonisatie op kleine motoren geleerd, hoewel het argument van het gewicht me een beetje lijkt te kloppen.
0 x
Pas toen hij de laatste boom, de laatste rivier vervuild is neergehaald, de laatste vis gevangen die man zal beseffen dat geld niet eetbaar is (Indische MOHAWK).

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 127-gasten