Econokit, maar toch een water doping kit te koop

Waterinjectie in thermische motoren en de beroemde "pantonemotor". Algemene informatie. Druk op knipsels en video's. Inzicht in en wetenschappelijke verklaringen van waterinjectie in motoren: ideeën voor assemblages, studies, fysisch-chemische analyses.
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Econokit, een andere water doping kit te koop




par Janic » 21/07/18, 18:03

je bent pessimistisch ... het is meer
https://fr.wikipedia.org/wiki/Effet_placebo

Je hebt gelijk om dit aspect te benadrukken. Inderdaad, de vraag werd enige tijd geleden bekeken en beoordeeld of het bleek dat het placebo-effect tussen 10 en 90% was, volgens studies, individuen en pathologieën. Dus individueel en niet als een gemiddelde betekent dat niets.
Als de meest talrijke pathologieën effect op% (in willekeurige volgorde) en 10 dus voor de meeste zeldzame ziekten, het aantal 90% (in willekeurige volgorde) die duidelijk gemiddeld 50% en dus niet kan geven het cijfer van het totale aantal zal dichter bij de vloer dan het plafond en dat de studies zijn vrij vaag, zoals vaccins, natuurlijk.
Gewoon een opmerking: " Placebo werkt niet alleen op subjectieve symptomen (pijn, angst, depressie, enz.), De auteur heeft nooit een hamer op de vingers geslagen of aan een deur geplakt. Niets subjectiefs dat ik weet! In lijn met wat toen zei hij dat hij de borden geen meetbare gehoord, met apparaten die piep zijn, piep, maar niet onze innerlijke apparaat dat gaat zou schrijven, gaat. : Cry: Er is dus nog niet zo lang geleden, onze medische bollen hoofden van mening dat een baby zou kunnen lijden en operaties moesten vif.et het doorgaat met vaccins opnieuw.
https://www.agoravox.fr/actualites/sant ... -ne-137003

Verderop en om terug te keren naar doping met water, zijn er tientallen, zelfs honderden onderzoekers, waaronder ik, die de effectiviteit van het systeem hebben gecontroleerd (wat niet betekent dat alle systemen hetzelfde hebben resultaten, verre van dat), maar het is slecht en erger dan onwetendheid om het tegenovergestelde te zeggen.
1 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Avatar de l'utilisateur
grinchou
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 3
Inschrijving: 12/01/19, 23:25
x 3

Re: Econokit, een andere water doping kit te koop




par grinchou » 15/01/19, 20:44

-> Mikelmout:
als je deze kit nog hebt, zou ik genoeg geïnteresseerd zijn om mijn eigen mening te vormen over mijn oude 307 Diesel.
Van wat ik begrijp, met deze kit, is er geen bezuiniging te doen in de uitlaatpijp, dus het is gemakkelijk verwijderbaar nee?
Bovendien bevindt Econokit zich in Saint Aunes (34), niet ver van waar ik woon, dus het zal gemakkelijker zijn om "persoonlijk" antwoorden te krijgen.
1 x
Avatar de l'utilisateur
Nikolaj
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 173
Inschrijving: 17/08/17, 18:38
Plaats: ring 35120 pican
x 14

Re: Econokit, een andere water doping kit te koop




par Nikolaj » 23/01/19, 20:33

grinchou schreef:-> Mikelmout:
als je deze kit nog hebt, zou ik genoeg geïnteresseerd zijn om mijn eigen mening te vormen over mijn oude 307 Diesel.
Van wat ik begrijp, met deze kit, is er geen bezuiniging te doen in de uitlaatpijp, dus het is gemakkelijk verwijderbaar nee?
Bovendien bevindt Econokit zich in Saint Aunes (34), niet ver van waar ik woon, dus het zal gemakkelijker zijn om "persoonlijk" antwoorden te krijgen.

hallo, heb je deze set gekocht? heb je het geïnstalleerd?
0 x
Een mysterie bestendigt alleen wanneer er een weigering is om het te bestuderen (Georges Charpak?)
Avatar de l'utilisateur
grinchou
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 3
Inschrijving: 12/01/19, 23:25
x 3

Re: Econokit, een andere water doping kit te koop




par grinchou » 24/01/19, 13:01

Ik heb geen antwoord van MikelMout ontvangen, maar ik wacht trouwens op een antwoord van een andere ontevreden gebruiker.

Door nadelen, ondertussen, ik ruilde met de auteur van deze blog erg interessant
http://leblogdedany8.over-blog.net/2017/09/kit-dopage-eau.html
die met succes de Ecopra-set heeft geïnstalleerd en gebruikt.

Vervolgens maakte hij vereenvoudigde klonen voor zijn andere voertuigen en heeft hij zojuist meer info toegevoegd in zijn artikel,
mijn basis benets vragen (-:

Uiteindelijk lijkt de vereenvoudigde versie die het gebruikt heel eenvoudig te produceren en te installeren.
2 x
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13644
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1502
Neem contact op met:

Re: Econokit, een andere water doping kit te koop




par izentrop » 22/10/19, 15:58

Op de autoplus-testbank, maximale brandstofwinst geregistreerd 0,7%
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadebois
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6532
Inschrijving: 24/07/19, 17:58
Plaats: 04
x 982

Re: Econokit, een andere water doping kit te koop




par GuyGadebois » 22/10/19, 16:06

izentrop schreef:Op de autoplus-testbank, maximale brandstofwinst geregistreerd 0,7%

Geen details, niets. Nog een lege zaak ...
0 x
'Het is beter om je intelligentie over onzin te mobiliseren dan om je onzin over intelligente dingen te mobiliseren. (J.Rouxel)
"Per definitie is de oorzaak het product van het gevolg". (Tryphion)
"360 / 000 / 0,5 is 100 miljoen en niet 72 miljoen" (AVC)
Avatar de l'utilisateur
Nikolaj
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 173
Inschrijving: 17/08/17, 18:38
Plaats: ring 35120 pican
x 14

Re: Econokit, een andere water doping kit te koop




par Nikolaj » 23/10/19, 08:01

grinchou schreef:-> Mikelmout:
als je deze kit nog hebt, zou ik genoeg geïnteresseerd zijn om mijn eigen mening te vormen over mijn oude 307 Diesel.
Van wat ik begrijp, met deze kit, is er geen bezuiniging te doen in de uitlaatpijp, dus het is gemakkelijk verwijderbaar nee?
Bovendien bevindt Econokit zich in Saint Aunes (34), niet ver van waar ik woon, dus het zal gemakkelijker zijn om "persoonlijk" antwoorden te krijgen.

hallo, kijk op deze pagina:
https://www.facebook.com/palahniuk.nikolaj/
u zult daar waarschijnlijk zeer economische en betrouwbare systemen vinden ...
0 x
Een mysterie bestendigt alleen wanneer er een weigering is om het te bestuderen (Georges Charpak?)
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13644
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1502
Neem contact op met:

Re: Econokit, een andere water doping kit te koop




par izentrop » 23/10/19, 08:47

nikolaj schreef:Een mysterie bestendigt alleen wanneer er een weigering is om het te bestuderen (Georges Charpak?)
Helemaal verbruiken minder-auto / a-turbulator-vortex-saver-of-fuel-met-t2212-270.html # p352484
0 x
Avatar de l'utilisateur
grinchou
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 3
Inschrijving: 12/01/19, 23:25
x 3

Re: Econokit, een andere water doping kit te koop




par grinchou » 24/10/19, 08:02

Ik zag dit type vortex turbulator eigenlijk op "LeblogDeDany8" en ik kocht een "F1Z" op AliExpress voor minder dan 10 €, maar ik geef toe dat ik niet de tijd heb genomen om het op mijn 307 brandstofolie te monteren.

Ik was eigenlijk liever op zoek naar feedback over waterdoping, althans het goed vereenvoudigde systeem van Dany: interessante resultaten of overmatige corrosie, enz ...

Merk op dat het artikel van Dany voortdurend in ontwikkeling is, zeker als er vragen worden gesteld.
Ik stelde hem vragen, er verschenen paragrafen.
Door het eerder te bekijken, zie ik nog steeds nieuwe details die zijn verschenen.
Het begint een beetje rommelig te worden, maar het is nog steeds interessant.
0 x

Ga terug naar "Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 92-gasten