Econokit, maar toch een water doping kit te koop

Waterinjectie in thermische motoren en de beroemde "pantonemotor". Algemene informatie. Druk op knipsels en video's. Inzicht in en wetenschappelijke verklaringen van waterinjectie in motoren: ideeën voor assemblages, studies, fysisch-chemische analyses.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974

Re: Econokit, een andere water doping kit te koop




par Christophe » 03/06/18, 13:03

Roooh de plaag!

Ja gratis pub : Cheesy:
0 x
Mikelmout
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 20/07/18, 15:53

Re: Econokit, een andere water doping kit te koop




par Mikelmout » 20/07/18, 16:02

Ik had een Econokit-set geïnstalleerd op mijn 2001 Fiat Ducato-camper (PSA 1.9 l-motor) door een door Econokit aanbevolen installatiebedrijf. Ik heb het gedaan sinds 8000 km en ik heb geen vermindering van het verbruik gezien, geen verbetering van het koppel bij lage snelheid en na technische inspectie geen verbetering in termen van vervuiling (1.23 tegen 1.21).
Na tweeduizend testen terminal, heb ik contact opgenomen Econokit die gekickt, zeggen niet verantwoordelijk voor de installatie en bieden terug te betalen zonder te proberen te begrijpen wat niet werkte. Na een lange en zware mailcorrespondentie met foto's ondersteuning, altijd dezelfde weigering om te begrijpen waarom de kit gaf niets. Ik heb de kit nog steeds bij de hand en ben nooit terugbetaald. Ik denk dat het bedrijf weet dat zijn kit geeft niets en blijft om het te verkopen met een advertentie dat lijkt me dan ook misleidend. Ik betreur de reacties van kwade trouw te beweren dat mijn CC oorspronkelijk was behulp van meer dan 14 in de honderd .... Absurd en ongegrond. Econokit wordt vermeden, aangezien veel voor wat het is (het smerige materiaal), ineffectief en mensen van kwade trouw.
0 x
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13644
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1502
Neem contact op met:

Re: Econokit, een andere water doping kit te koop




par izentrop » 20/07/18, 20:08

Dit soort systeem, je moet het heel hard geloven om te kunnen werken. : Mrgreen:

Dit is ook waar we zien dat goedkeuringen ergens voor worden gebruikt.
0 x
aldente
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 20/07/18, 20:58

Re: Econokit, een andere water doping kit te koop




par aldente » 20/07/18, 21:42

hallo ik zou mijn getuigenis met betrekking tot de kit Econokit geven, installeerde ik het op een * 4 4 2.5 Huyndai galloper td met intercoler puisance van 99 pk 2000 jaar.
Dit is het tweede tanken dat ik doe: voor de eerste 99.36-liters verbruikt, 1082 km gereisd is dit een cons 9.18l.
De tweede 89.48-liters verbruikt, 1014 km gereisd, cons 8.82 l.
Voordat ik tussen 9.5l en 9.8l gebruikte.
Ik wil zeggen dat ik niet representatief ben. Ik wilde gewoon het systeem proberen om zelf een idee te krijgen.
Voor het eerste tanken heb ik 450 km snelweg gemaakt met een aanhanger.
Hier is mijn getuigenis om je idee te maken
0 x
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14138
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839

Re: Econokit, een andere water doping kit te koop




par Flytox » 20/07/18, 23:17

izentrop schreef:Dit soort systeem, je moet het heel hard geloven om te kunnen werken. : Mrgreen:

Eerst gedaan tes eigen ervaringen voordat je dit soort zinnen maakt ...

izentrop schreef:Dit is ook waar we zien dat goedkeuringen ergens voor worden gebruikt.

"Goedkeuringen" of maatregelen van consumenten die standhouden, dubbelblind enz ...
Dit zou effectief bepaalde grillige advertenties voorkomen ... in 2-zin.
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.
[Eugène Ionesco]
http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13644
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1502
Neem contact op met:

Re: Econokit, een andere water doping kit te koop




par izentrop » 21/07/18, 08:24

Hallo,
Flytox schreef: of conso-maatregelen die de weg vasthouden, dubbelblind enz ...
Mijn vonnis komt voort uit het feit dat ik nog nooit een betrouwbaar genoeg getuigenis heb ontmoet om me te overtuigen, technisch gezien het principe van hetzelfde. En de reactie van de verkoper spreekt boekdelen. : Mrgreen:
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Econokit, een andere water doping kit te koop




par Janic » 21/07/18, 09:34

Hallo,
Flytox schreef:
of conso-maatregelen die de weg vasthouden, dubbelblind enz ...

gevolgd door "Inderdaad, dat zou een aantal mooie aankondigingen voorkomen ... in de 2-zin." Je vergat?
Mijn vonnis komt voort uit het feit dat ik nog nooit een betrouwbaar genoeg getuigenis heb ontmoet om me te overtuigen, technisch gezien het principe van gelijk
Flitox heeft gelijk, hij. In de praktijk ben je in pseudo-intellectuele abstracties.
U zegt dat u niemand heeft ontmoet die ...? het is nog steeds noodzakelijk om de goede mensen aan te spreken, zij die echt hebben ervaren, niet aan zigotos die er niets van weten.
In de geneeskunde, wanneer iemand een medicijn ervaart, is het niet de theorie die de overhand heeft, maar de resultaten die in het veld worden verkregen, op ware grootte. En de resultaten worden altijd gedeeld, successen, mislukkingen en vervolgens wordt een abstracte statistiek vastgesteld.
De onderzoekers die tegen de theoretici zijn, zullen altijd redenen voor hen hebben en dat is wat de laboratoria ... eerlijk zijn!
Nu spuug je in je kleine pognes en je legt je handen in vet in plaats van te kletsen in de leegte. Als het niet voor jou werkt, heb je tenminste een mening over het concrete en als het werkt, hoop dat je de eerlijkheid zult hebben om het te herkennen (zelfs als het in het wonder gelooft) :schok:
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Avatar de l'utilisateur
thibr
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 723
Inschrijving: 07/01/18, 09:19
x 269

Re: Econokit, een andere water doping kit te koop




par thibr » 21/07/18, 16:21

het is alsof medicijnen een placebo-effect hebben ...
om de conso alleen maar zuiniger te maken : Mrgreen:
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Econokit, een andere water doping kit te koop




par Janic » 21/07/18, 16:30

het is alsof medicijnen een placebo-effect hebben ...
dat werkt voor maximum 10%
om de conso alleen maar zuiniger te maken : Mrgreen:
Precies, we moeten al beginnen met een gestabiliseerd economisch gedrag en als er verdere verbetering is ... komt het van een van deze doping met water.
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Avatar de l'utilisateur
thibr
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 723
Inschrijving: 07/01/18, 09:19
x 269

Re: Econokit, een andere water doping kit te koop




par thibr » 21/07/18, 17:11

je bent pessimistisch ... het is meer : Wink:
https://fr.wikipedia.org/wiki/Effet_placebo

effectiviteit

De placebo heeft bewezen werkzaamheid bij gezonde proefpersonen, met een gemiddelde van de patiënten last heeft effect van 15 om% 30 volgens studies. Volgens Jean-Marie Besson, directeur van de neurobiologie unit pijn Inserm, "placebo-effect is gemiddeld 30% van de reacties waargenomen in studies over pijn, en soms meer dan 50%." Het kan 60-70% bereiken bij migraine of depressies. De toestand van sommige patiënten met aandoeningen die als "ongeneeslijk" worden beschouwd, wordt soms objectief verbeterd.

De placebo werkt niet alleen op subjectieve symptomen (pijn, angst, depressie, enz.), Maar ook op meetbare klinische symptomen (hartslag, bloeddruk) en biologische tekenen (bloedionogram, cortisolemie, aantal leukocyten).

Het effect van een actief medicijn heeft een placebo-effect, bijvoorbeeld als de patiënt pijn voelt terwijl de ingenomen substantie nog niet actief is.

Het placebo-effect kan werken als de patiënt wordt geïnformeerd dat hij een placebo inneemt. Desalniettemin worden grotere effecten waargenomen wanneer patiënten niet op de hoogte zijn van het gebruik van een placebo.
0 x

Ga terug naar "Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 100-gasten