Econokit, maar toch een water doping kit te koop

Waterinjectie in thermische motoren en de beroemde "pantonemotor". Algemene informatie. Druk op knipsels en video's. Inzicht in en wetenschappelijke verklaringen van waterinjectie in motoren: ideeën voor assemblages, studies, fysisch-chemische analyses.
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13644
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1502
Neem contact op met:




par izentrop » 21/04/15, 23:48

Houd de weg, dit is wat wij vragen. Wanneer het wetenschappelijk bewijs is nog steeds te wachten :| ...
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491




par Janic » 22/04/15, 08:02

izentrop hello
Houd de weg, dit is wat wij vragen. Wanneer het wetenschappelijk bewijs is nog steeds te wachten
We moeten de experimenten dat er geen ander bewijs dat daadwerkelijk heeft plaatsgevonden en de technische beheersing van de parameters van een systeem moet onderscheiden.
0 x
freestyle
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 3
Inschrijving: 21/04/15, 13:51




par freestyle » 12/05/15, 22:41

Hartelijk dank voor uw welkom Flytox. Hier is een artikel dat een terugkeer van een transportbedrijf ik weet dat dit systeem geïnstalleerd geeft: http://www.latribune.fr/regions/langued ... rants.html

Jammer dat we niet kunnen vinden online vergelijking van verschillende merken van Gilliers pantones. Ik moest bellen distributeur ECOPRA die nogal geruststellend. Volgens hem scheelt 15% mini brandstoffen Dus zelfs als we overhandigen 10% me past me !! Maar die me vertelde dat zijn systeem dat 750E kost is beter dan Ecopra sytem die 150E kost ??? Wat te doen ??

Flytox je schreef dat er instellingen meer te maken met deze systemen nadelen te optimaliseren. Maar de fabrikanten niet praten over ...

Ik doe mijn gemiddelde verbruik sinds 25 003 km exacte datum. Dus als ik een Gillier pantone installeer mijn vergelijking zal betrouwbaar zijn !! Wetende in feite die van een volledig aan de andere kant, kan mijn conso oscilleren over een liter, afhankelijk van de context (weer, wegtype, reistijd etc.)

Dus voili voilou ik ben altijd terug taker op deze systemen :?
0 x
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14138
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839




par Flytox » 12/05/15, 23:39

freestyle schreef: Hier is een artikel dat een terugkeer van een transportbedrijf ik weet dat dit systeem geïnstalleerd geeft: http://www.latribune.fr/regions/langued ... rants.html


Uitgevonden in Econokit ...... ???? of gekopieerd wat we hebben ervaren en rui Pantonistes gepubliceerd op het net en econology : Mrgreen:

Jammer dat we niet kunnen vinden online vergelijking van verschillende merken van Gilliers pantones. Ik moest bellen distributeur ECOPRA die nogal geruststellend. Volgens hem scheelt 15% mini brandstoffen Dus zelfs als we overhandigen 10% me past me !! Maar die me vertelde dat zijn systeem dat 750E kost is beter dan Ecopra sytem die 150E kost ??? Wat te doen ??

Als u mechanische concepten, wat knutselen en tijdsbesteding, kunt u perfect doe je Gillier Pantone ....

Flytox je schreef dat er instellingen meer te maken met deze systemen nadelen te optimaliseren. Maar de fabrikanten niet praten over ...

Kit leveranciers verkopen u een systeem bedoeld om te passen op vrijwel elk type motor. Van de kleine stadswagen tot de Hummer etc .... Om de verschillende elementen met elkaar te verbinden (bubbler / opname / reactor / uitlaat etc ...) slanglengtes kunnen aanzienlijk verschillen tussen kleine en grote motoren en volgens beschikbare ruimte rond deze organen.

Mijn ervaring zegt dat wat circuleert in de leidingen (gas, lucht, damp, waterdruppels, uitlaatgassen, mengsel van alle bovengenoemde elementen enz ...) zich op een aanzienlijke manier beweegt (condensatie / verdamping) in hoeveelheid, kwaliteit en temperatuur wanneer de lengte van de leidingen verandert. Ik geloof geen seconde dat elke buislengte in alle gevallen goed kan werken. Speciaal voor "lange" leidingen tussen de water / stoom "verwarmings" zone en de inlaat.

Ik doe mijn gemiddelde verbruik sinds 25 003 km exacte datum. Dus als ik een Gillier pantone installeer mijn vergelijking zal betrouwbaar zijn !! Wetende in feite die van een volledig aan de andere kant, mijn conso kan oscilleren in meer dan één liter de context (weer, wegtype, reistijd etc.)


Meer dan een liter ... dat lijkt veel. Op mijn R19 is de variatie in brandstofverbruik ongeveer 0.3 liter / 100 km. Als uw motorgebruik erg wisselend is, zult u veel moeite hebben om te achterhalen wie verantwoordelijk is voor een ander verbruik (weg, rijden of modificatie van de Gillier Pantone). Om hier uit te komen, kun je een "typische" tocht maken maar met een minimum van km, om vergelijkbare dingen te bekijken.
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.
[Eugène Ionesco]
http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14138
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839




par Flytox » 13/05/15, 22:53

angelosa schreef:Deze datum 40 jaar of zo geen foto's! Hier eenvoudig in de inlaatslang carburateur dezelfde diameter aangebracht, was er geen turbo of elektronica. Ik verliet de originele mondstuk en het resultaat was duidelijk dat vanaf het vertraagd twee keer heb ik niet de behoefte gevoeld om iets aan te raken, behalve de inactieve ik kon nog steeds lager meer gezien dat de motor was ronder.

Telkens als er een probleem was van water gemengd met benzine in mijn verschillende voertuigen (cyclo 2 tijd 4L auto's en R5) wanneer er was mislukking .... droog. carburateur van de sproeiers verstopt raken met water (viscositeitsproblemen / capillair) en de brandstof. Om het verschijnsel te verhogen, het water dichter is dan brandstof, de vlotter zweeft over de tankniveau lager dan normaal vaste en vermeerdert de noodzaak van sproeiers depressie spugen.

Dit alles om te zeggen dat ik een grote twijfel je bent consumeren 7 100 km liter door dit circuit al jaren. De carburateur is niet helemaal gedaan om water (grote corrosie in de war / mond, terwijl) te beheren, ik denk eerder de overloop tank die uiteindelijk kotsen ... bijna alles op de vloer in werking.

Als je langzaam te bewegen, dit is wat er gebeurt als we de depressie te veranderen met een obstakel (uw carb) in het inlaatkanaal.
Als u had de indruk dat het werkte beter is zeker dat van de vloot is gestegen van tijd tot tijd in het inlaatkanaal en opgeruimd een kleine motor die de jeugd heeft gevonden.

Ik verwijderde de koeling radiator die ik vervangen door een buis om allemaal hetzelfde koelmiddel mogelijk te maken.

Volkomen onverenigbare verklaring met "De auto heeft vele jaren dienst gedaan". : Mrgreen:

Ik kon alleen maar het meten van het verbruik, krijgen de macht was duidelijk, omdat de auto voordat maxing bij 120km / h met een veel momentum en dan kon ik naar de max 180 met de versnelling van een essentie.

Ze moeten in een zeer slechte conditie (ernstig vervuild) vanuit uw auto!
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.

[Eugène Ionesco]

http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
Avatar de l'utilisateur
Nikolaj
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 173
Inschrijving: 17/08/17, 18:38
Plaats: ring 35120 pican
x 14

Opnieuw:




par Nikolaj » 08/10/17, 19:03

Cuicui schreef:
Christophe schreef:Verbruik in gebruik in de stad in een stad zonder hoogteverschil (of met uitzondering van rijden als een kuiken) met een auto 70 pk of meer ca niets (of heel weinig) te geven ...

Als dit het geval is voor alle doping systemen water, dus investeren wat eenvoudiger en goedkoper. Ondanks het gebrek aan informatie in ruil, ik denk dat ik start in de hoop een paar kleine resultaten van de vervuiling en de motor flexibiliteit (ik vind TD ZX een beetje ruw).
Ik woon in de stokken en doen weinig stedelijke reis. Maar ik gebruikte om te rijden om de economie (het gemiddelde 5,1 / 100 km)


hallo, geassocieerd met het systeem van cyclonen-vortex-kleppen-met, en éconokits-écopora-etc ... zijn ze een optimalisatie van al deze gemeenschappelijke en individuele inspanningen?
Cf. https://www.google.fr/search?q=cyclone+ ... e&ie=UTF-8
0 x
Een mysterie bestendigt alleen wanneer er een weigering is om het te bestuderen (Georges Charpak?)
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14138
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839

Opnieuw: Opnieuw:




par Flytox » 08/10/17, 23:10

nikolaj schreef:hallo, geassocieerd met het systeem van cyclonen-vortex-kleppen-met, en éconokits-écopora-etc ... zijn ze een optimalisatie van al deze gemeenschappelijke en individuele inspanningen?
Cf. https://www.google.fr/search?q=cyclone+ ... e&ie=UTF-8

Als we veel modifixen, is het bijna onmogelijk om te zeggen wie wat doet, wat te verbeteren (vooral met amateur-middelen) ..... of de prestaties en conso ... ruïneren tussen de interacties van verschillende modifs etc ...
Wat betreft de "vortex" op de uitlaatopening, ik begrijp "Italiaans?" Niet, maar ik weet zeker dat het onzin is waarvan we alleen problemen kunnen verwachten, waaronder een toename van het verbruik, een afname van het aantal pk's, motorwarmte / levensduurproblemen, en als bouzin wordt gekatalyseerd, zal het helpen om het nog meer te vervuilen .....
1 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.

[Eugène Ionesco]

http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
Avatar de l'utilisateur
Nikolaj
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 173
Inschrijving: 17/08/17, 18:38
Plaats: ring 35120 pican
x 14

Opnieuw: Opnieuw:




par Nikolaj » 21/11/17, 05:45

Flytox schreef:
nikolaj schreef:hallo, geassocieerd met het systeem van cyclonen-vortex-kleppen-met, en éconokits-écopora-etc ... zijn ze een optimalisatie van al deze gemeenschappelijke en individuele inspanningen?
Cf. https://www.google.fr/search?q=cyclone+ ... e&ie=UTF-8

Als we veel modifixen, is het bijna onmogelijk om te zeggen wie wat doet, wat te verbeteren (vooral met amateur-middelen) ..... of de prestaties en conso ... ruïneren tussen de interacties van verschillende modifs etc ...
Wat betreft de "vortex" op de uitlaatopening, ik begrijp "Italiaans?" Niet, maar ik weet zeker dat het onzin is waarvan we alleen problemen kunnen verwachten, waaronder een toename van het verbruik, een afname van het aantal pk's, motorwarmte / levensduurproblemen, en als bouzin wordt gekatalyseerd, zal het helpen om het nog meer te vervuilen .....

Hallo, ik heb een cycloonlucht (WITH) uitlaat ervaren en het helpt om sneller uitlaatgas te evacueren, zoals met een stofzuiger (dyson of andere), dus extraheer deze gassen sneller, het heeft schonere kanalen, met meer luchtvolume door de ...
0 x
Een mysterie bestendigt alleen wanneer er een weigering is om het te bestuderen (Georges Charpak?)
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14138
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839

Re: Econokit, een andere water doping kit te koop




par Flytox » 21/11/17, 23:33

Hallo, ik heb een cycloonlucht (WITH) uitlaat ervaren en het helpt om sneller uitlaatgas te evacueren, zoals met een stofzuiger (dyson of andere), dus extraheer deze gassen sneller, het heeft schonere kanalen, met meer luchtvolume door de ...


Altijd bevestigingen zonder enig bewijs ... en de Dyson-stofzuiger is gemaakt om stof te centrifugeren en niet om "deze gassen sneller af te zuigen" ... : Roll:
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.

[Eugène Ionesco]

http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
Avatar de l'utilisateur
Nikolaj
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 173
Inschrijving: 17/08/17, 18:38
Plaats: ring 35120 pican
x 14

Re: Econokit, een andere water doping kit te koop




par Nikolaj » 23/11/17, 20:13

Flytox schreef:
Hallo, ik heb een cycloonlucht (WITH) uitlaat ervaren en het helpt om sneller uitlaatgas te evacueren, zoals met een stofzuiger (dyson of andere), dus extraheer deze gassen sneller, het heeft schonere kanalen, met meer luchtvolume door de ...

Altijd bevestigingen zonder enig bewijs ... en de Dyson-stofzuiger is gemaakt om stof te centrifugeren en niet om "deze gassen sneller af te zuigen" ... : Roll:

experimenteer het dan zelf, of met verschillende monteurs of ingenieurs ... dan heb je je resultaten, je bewijzen ... Een mysterie bestendigt alleen wanneer er een weigering is om het te bestuderen ... om te ervaren ...
0 x
Een mysterie bestendigt alleen wanneer er een weigering is om het te bestuderen (Georges Charpak?)

Ga terug naar "Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 102-gasten