Econokit, maar toch een water doping kit te koop

Waterinjectie in thermische motoren en de beroemde "pantonemotor". Algemene informatie. Druk op knipsels en video's. Inzicht in en wetenschappelijke verklaringen van waterinjectie in motoren: ideeën voor assemblages, studies, fysisch-chemische analyses.
Avatar de l'utilisateur
plasmanu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2847
Inschrijving: 21/11/04, 06:05
Plaats: Het viilleduct van Lavilledieu 07170
x 180




par plasmanu » 13/05/13, 07:26

Neen.
Ik heb net de CT van 305 uitgegeven zonder Econokit.
Ik terug deze week met de reserves van het water in de kuip.
Het zal gemakkelijker zijn om over te schakelen naar de rookmachine
(Dat parfums de kamer nu).
0 x
pauline82
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 200
Inschrijving: 24/04/12, 17:26




par pauline82 » 14/05/13, 10:09

Ik wacht op uw ervaring back forward :D
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974




par Christophe » 07/03/14, 11:50

Prachtige presentatie en goed geslepen marketing bij Econokit: http://www.youtube.com/watch?v=DQgJEptSJcg

Dank je Gildas: https://www.econologie.com/forums/post270990.html#270990
0 x
angelosa
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 4
Inschrijving: 25/04/14, 15:33

proefvaarten




par angelosa » 25/04/14, 15:45

Hallo, ik heb een ecopra-set geïnstalleerd en de eerste tests zijn negatief. Vele jaren geleden heb ik op een 190D mercedes alleen een getankte carbu toegevoegd. Ik heb geen aanpassingen gedaan behalve later om de radiator te verwijderen! Conso resulteert in water dat gelijk is aan dat van gasolie over 7l / 100k, maar het vermogen is verdubbeld van het koude begin tot het punt dat ik de indruk had op te geven toen ik geen water meer had. Niets anders geen reactor, geen kachel, geen bulerers. Conclusie voeg water toe aan een dieselgeneratie, het werkt dus water toevoegen met een pantonensysteem zou iets moeten brengen, maar ik ben geïntrigeerd door het kleine water dat 0.5l gebruikt om te vergelijken met 7l dat ik gebruik? Ik deed dezelfde test op een gasmotor aangedreven door water van de oorspronkelijke carb en ik kreeg niets aan de macht, in die tijd was er geen sprake van vervuiling.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14138
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839

Re: Testen zeeën




par Flytox » 25/04/14, 18:02

Angelosa Hallo, Welkom bij de club

angelosa schreef: Er zijn vele jaren op een 190D mercedes ik alleen maar een met water geleverd carburateur toegevoegd.


Niet erg vaak voor als het bewerken, kunt u ons doen een diagram, zet een aantal foto's ...

Ik heb geen enkele instelling die behalve later verwijderen van de radiator!


De radiator wat, verwarming, koeling ....?

Conso resultaten in gelijke water aan die van gasolie over 7l / 100k maar macht werd verdubbeld van koude start tot het punt dat ik voelde me als het afbreken van toen ik in het water naar beneden viel.


Je hebt gemeten hoe uw macht? En je hebt niets Bouzillé? Je doet een hoop km?

maar ik ben geïntrigeerd door de weinig water gebruikt 0.5l vergelijking met 7l ik? Ik deed dezelfde test op een motor omgebouwd tot geleverd met water uit de originele carburateur gas en ik heb niet gewonnen sterkte ....


Wederom kon je ons doen een schema of zet foto's?
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.
[Eugène Ionesco]
http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
angelosa
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 4
Inschrijving: 25/04/14, 15:33




par angelosa » 26/04/14, 10:45

Deze datum 40 jaar of zo geen foto's! Hier eenvoudig in de inlaatslang carburateur dezelfde diameter aangebracht, was er geen turbo of elektronica. Ik verliet de originele mondstuk en het resultaat was duidelijk dat vanaf het vertraagd twee keer heb ik niet de behoefte gevoeld om iets aan te raken, behalve de inactieve ik kon nog steeds lager meer gezien dat de motor was ronder.
Ik verwijderde de koeling radiator die ik vervangen door een buis om allemaal hetzelfde koelmiddel mogelijk te maken.
Ik kon alleen maar het meten van het verbruik, de kracht aanwinst was duidelijk, omdat de auto voor ver boven wat op 120km / h met veel vaart en dan kon ik naar 180 maxi met de versnelling van een benzine. Ik was jong en op zoek naar snelheid, dus is het normaal dat mijn conso is niet veranderd! Indien we de waterstroom met dit systeem aan te passen, kunnen we een T gezet met een carburateur aan de ene kant en een vlinder anderzijds de rijkdom van water in lucht stellen. De auto heeft gewerkt voor vele jaren tot de roest is rechter chassis.
0 x
freestyle
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 3
Inschrijving: 21/04/15, 13:51




par freestyle » 21/04/15, 14:26

Bonjour à tous,

Ik ben hier allemaal op niveau forum en bedankt de deelnemers voor de informatie die je daar vindt.
Ik ben geïnteresseerd sinds 2 / 3 maanden syteem Gilliers Pantone. Ik lees de 40 pagina's van dit, maar ik heb niet gevonden een duidelijk antwoord op mijn vraag:

er zijn nu vooral 3 merken dat dit systeem (Ecopra, Econokit en Eco Water) te verkopen. De tarieven variëren van enkele naar dubbele. En onmogelijk te vergelijkende of adviezen over de producten die lijken op het eerste vergelijkbare eerst vinden. Is wat sommigen een advies over de kwestie zou hebben? FYI Ik heb een Volvo V60 D3 163 CV. Ik vraag me serieus de kwestie van het installeren van dit syteem, wetende dat ik overtuigd ben van de efficiëntie in termen van vervuiling en verbruik. In feite heb ik een cliënt die drager is en wie zijn busje heeft gesteld en het werkt!

Hartelijk dank voor uw feedback !!
0 x
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13644
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1502
Neem contact op met:




par izentrop » 21/04/15, 17:23

Hallo,
Vraag uw klant wat hem zeggen dat het werkt! Want als er geen vergelijking, je afvragen of dit niet is zoals het plakken van een pleister op een houten been :|
Wat staat er op: http://fr.wikipedia.org/wiki/Moteur_Pan ... scroquerie
0 x
freestyle
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 3
Inschrijving: 21/04/15, 13:51




par freestyle » 21/04/15, 18:27

Izendrop dank u voor uw antwoord. Deze klant is een individuele luchtvaartmaatschappij die een voertuig 10aine utilitaire Iveco / Renault Trafic. Hij deed een test tijdens 4 maanden en vond een daling van de consumptie; Hij uitgerust zijn gehele vloot. Om u te vertellen dat hij niet bevestigen dat het werkte, maar vooral op grotere motoren die bijzonder hoge belasting werken. En dus mijn V60 het zal werken, maar de winst zal beperkt zijn. Hij raadt dan ook tegen het installeren van dit systeem op een recente lichte voertuigen. Maar zoals ik al gemaakt 40000km / jaar en dat ik zal deze auto houden totdat 300 000 km, hoewel de winsten van 5%, ik zei dat ik zal winnen en hoe meer ik polluerai waarschijnlijk minder.
De eerste zin van mijn boodschap is het debat dat bestaat op ander onderwerp waar sommige hebben een aantal mooie virulent niet te doen herleven !! Maar het is meer om de verschillen tussen de verschillende merken van Gilliers pantone begrijpen.
Deze client Ik heb een zaak behandeld, is niet iemand die honderden euro's hier en daar slam !! In ieder geval ct met ons dus ik denk dat de aankoop is rationeel.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14138
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839




par Flytox » 21/04/15, 23:22

Hallo freestyle, Welkom.

De link wordt gegeven door izentrop oud (2009), slecht gedocumenteerd als het geen onzin bevat. Het is een hobby van izentrop geven elk van deze fouareux schakel als het gaat om Pantone / Pantone Gillier ....

Voor de doc die maximaal, zijn er tal van Econo, waaronder die van Christophe OuaibMunster in onze pagina's over:
GoogleSearch? Q = Pantone

freestyle schreef: Hij uitgerust zijn gehele vloot. Om u te vertellen dat hij niet bevestigen dat het werkte, maar vooral op grotere motoren die bijzonder hoge belasting werken. En dus mijn V60 het zal werken, maar de winst zal beperkt zijn.

U kunt contact met ons op / documenteren deze resultaten in een vloot, het is super interessant.:P

De eerste zin van mijn boodschap is het debat dat bestaat op ander onderwerp waar sommige hebben een aantal mooie virulent niet te doen herleven !! Maar het is meer om de verschillen tussen de verschillende merken van Gilliers pantone begrijpen.

Zoals ik weet, heeft de vergelijking van verschillende modellen verkocht, niet is gedaan, of in ieder geval gepubliceerd op het net, op basis van de vergelijking die een beetje neemt de weg.

U vindt hier (bij Econology) enkele evaluaties van Econokit die helaas niet zijn afgerond en dit zeker vanwege het feit dat om dit systeem te laten werken (in tegenstelling tot wat de wikilink zegt), u nog steeds goede mechanische kennis nodig heeft, "DIY" en veel doorzettingsvermogen .... Voor het ding dat de eerste keer werkt zonder iets anders te doen ... chui meer dan sceptisch. : Mrgreen:

Door nadelen, als je jezelf te gooien in het avontuur Gillier Pantone, hier vindt u de Pantomistes om te proberen om u te helpen in je benadering van het maken van je ervaringen, advies etc te delen ...
1 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.

[Eugène Ionesco]

http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132

Ga terug naar "Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 166-gasten