Econokit, maar toch een water doping kit te koop

Waterinjectie in thermische motoren en de beroemde "pantonemotor". Algemene informatie. Druk op knipsels en video's. Inzicht in en wetenschappelijke verklaringen van waterinjectie in motoren: ideeën voor assemblages, studies, fysisch-chemische analyses.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79115
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 03/10/12, 15:11

Grote piek in bezoeken over dit onderwerp rond 13 uur Er moet een negende bericht over de econokit in de krant TF1 of FR2 hebben gestaan... heeft iemand het gezien?
0 x
lejustemilieu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4075
Inschrijving: 12/01/07, 08:18
x 4




par lejustemilieu » 03/10/12, 15:23

Het was niet op TF1,
het was op China One
Luister tot het einde
http://www.youtube.com/watch?v=2QP9oxva3As
0 x
De mens is van nature een politiek dier (Aristoteles)
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79115
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 03/10/12, 15:29

China een???? wtf? Bedankt voor de video die ik aan het kijken ben...

Nee, dat mag niet zo zijn aangezien:

Toegevoegd door ECONOKIT op 10 januari 2012
0 x
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10




par dedeleco » 03/10/12, 16:01

1,3 miljard Chinezen, elk met hun eigen auto, elk met hun Econokit placebo, dat doet Econokit dromen!!!
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 03/10/12, 18:02

Dag

Heeft u feedback van gebruikers over deze kits? Indien alleen waterverbruik per 100km, verbruik voor verbruik na installatie, watertemperatuur van de bubbler.
Ik verbaas me altijd over de lage hoeveelheid water die door deze kits wordt aangekondigd (ik zal het mis hebben met mijn 1, 2 liter en + water per 100 km en de boeren met hun tractoren ook? Of is er iets dat me ontgaat?
Ik zou mijn waterverbruik willen verlagen voor dezelfde prestaties, het zou me niet dwingen om na 200 km te stoppen om de tank van 3,8 liter te vullen (1 US Gallon)

Andre
0 x
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14138
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839




par Flytox » 03/10/12, 20:08

Andre schreef:Dag

Heeft u feedback van gebruikers over deze kits? Indien alleen waterverbruik per 100km, verbruik voor verbruik na installatie, watertemperatuur van de bubbler.
Ik verbaas me altijd over de lage hoeveelheid water die door deze kits wordt aangekondigd (ik zal het mis hebben met mijn 1, 2 liter en + water per 100 km en de boeren met hun tractoren ook? Of is er iets dat me ontgaat?
Ik zou mijn waterverbruik willen verlagen voor dezelfde prestaties, het zou me niet dwingen om na 200 km te stoppen om de tank van 3,8 liter te vullen (1 US Gallon)

Andre


De temperatuur van hun "stoom" is veel lager dan die wij krijgen (tussen 45 en 60°?), bovendien gebruiken ze geen venturi. Er zit enige logica in hun lage waterverbruik, ze verdampen veel minder dan wij met een lagere gascirculatie. Aan de andere kant heb ik nog steeds geen bewijs dat het beter of slechter werkt dan onze systemen. : Mrgreen:
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.
[Eugène Ionesco]
http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
Avatar de l'utilisateur
gildas
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 879
Inschrijving: 05/03/10, 23:59
x 173




par gildas » 07/04/13, 22:22

Bonsoir,

Het is niet nodig om water in de bubbler te doen voor de Econokit geïnstalleerd op een benzine- of LPG-motor:

http://www.youtube.com/watch?v=DQgJEptSJcg
0 x
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14138
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839




par Flytox » 07/04/13, 23:33

Raar ding. AMHA alleen bij stationair draaien of bij zeer lage gasklepopeningen kan het gas aan het einde van de pot worden gezogen gezien de lengtes/diameters van de verschillende leidingen.....van daaruit de "bubbler" (filterbenzine) vullen water????, er is een stap die ik niet zou nemen als ik met constante snelheid op de weg of op de snelweg zou rijden.... Ze maken geen cijfers over vervuiling en verbruiksvermindering bekend.

Beeld
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.

[Eugène Ionesco]

http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 08/04/13, 07:21

Dag

het verschil is klein met het ERG-systeem
Verder zoekt hij het met gecondenseerde waterdamp gekoelde uitlaatgas (in de winter) en dat laat hij door een minireactor (warm) want ik denk niet dat hij een grote warmte moet opvangen in een reactor die tegen een uitlaat. Op benzine is er altijd een redelijk consistente depressie, zelfs in het middenbereik.
Bij een diesel heb ik mijn twijfels over dit principe, vervuiling van de kanalen op korte termijn. Op een diesel wordt elke circulatie van uitlaatgassen in de reactor vermeden.

Test om te doen
Welke resultaten geeft een directe verbinding zonder door de reactor te gaan?
Het zou nodig zijn om te proberen een vergelijking te maken met een systeem als de VIX om de resultaten van verbruik, vervuiling te vergelijken?

Als de kit in veel exemplaren wordt verkocht, duurt het niet lang voordat we cijfers krijgen?

Andre
0 x
pauline82
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 200
Inschrijving: 24/04/12, 17:26




par pauline82 » 12/05/13, 13:00

Plasmanu was je in staat om je rookmachine te gebruiken en wat zijn de resultaten??
0 x

Ga terug naar "Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 126-gasten