Water doping in Actie Auto Moto

Waterinjectie in thermische motoren en de beroemde "pantonemotor". Algemene informatie. Druk op knipsels en video's. Inzicht in en wetenschappelijke verklaringen van waterinjectie in motoren: ideeën voor assemblages, studies, fysisch-chemische analyses.
Avatar de l'utilisateur
Asgard bot tyr
Mijn R21 Pantone op TF1 :)
Mijn R21 Pantone op TF1 :)
berichten: 160
Inschrijving: 06/02/05, 18:21
Plaats: partout
x 1




par Asgard bot tyr » 25/12/05, 15:25

En ook zou ik graag willen weten, van mij, wie heeft er powerbanks gedaan???
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 25/12/05, 16:11

Hallo Asgard

Het is waar dat er maar weinig Panton-fabrikanten zijn die nauwkeurige metingen uitvoeren, laat staan ​​op een bank of een generator.
Er is zoveel diversiteit, doping met Panton-water 100% of zelfs beide. Omdat er ook veel resultaten zijn die niet repetitief zijn en we niet precies weten waarom, zijn er ook resultaten die kennis vergaren en niets overbrengen.
Ik geloof dat we degenen moeten helpen die net als wij in het begin beginnen, omdat er onder hen doorzetters zullen zijn die hun deel van hun ervaringen zullen inbrengen, en ik ben ervan overtuigd dat als we allemaal in ons eigen hoekje blijven, het moeilijk zal zijn om de problemen op te lossen bepaalde problemen van Panton. Ik heb het vooral over doping
het water. Het zou interessant zijn om te weten waarom dit niet werkt en waarom het in bepaalde instellingen werkt.
En erger nog, waarom een ​​systeem dat een tijdje goed werkt en dan niet meer werkt? er zijn observatie, analyse en vooral communicatie met anderen nodig om onze successen en onze problemen te vergelijken.
Het lijkt erop dat fabrikanten terughoudend zijn om over hun problemen te praten, we bevinden ons in een samenleving van prestaties en succes.
Maar bij het type constructie dat we doen, moeten we verwachten dat we opnieuw kunnen beginnen en aanpassingen kunnen doorvoeren als er zich problemen voordoen....

Andre
0 x
Avatar de l'utilisateur
Asgard bot tyr
Mijn R21 Pantone op TF1 :)
Mijn R21 Pantone op TF1 :)
berichten: 160
Inschrijving: 06/02/05, 18:21
Plaats: partout
x 1

re




par Asgard bot tyr » 25/12/05, 19:48

Vanaf januari heb ik twee deeltijdbanen, waarvan er één het samenbrengen van informatie en resultaten zal zijn (een baan die ik al bijna drie jaar doe, maar op eigen kosten) :x
Je hoeft niet met veel mensen te zijn om goed werk te leveren!!!
Ik stel voor om een ​​powerbank-tour door Frankrijk te maken, dan zijn de nodige meetapparatuur voor iedereen beschikbaar. Elk kwartaal een powerbank! Januari Februari in de Loire April Mei in de Hérault... :D :D :D
WIE ZEGT BETER of ZOVEEL of GEWOON OK!!!
0 x
Avatar de l'utilisateur
bob_isat
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 290
Inschrijving: 26/08/05, 18:07

grrrr




par bob_isat » 05/01/06, 15:26

OK !!
om terug te komen op het artikel: het was een schot in de roos :onheil:

Ik ontmoette nogal wat mensen die het artikel lazen en tegen mij zeiden:

“Dus je ziet dat het rotzooi is!...”

De communicatie van de fabrikanten werkte goed...
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79330
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11046




par Christophe » 05/01/06, 15:29

Laat ze denken wat ze willen en dat is goed, het zal ons minder concurrenten maken : Wink:

Ik heb zojuist het interview vrijgegeven dat ik voor dit artikel heb gedaan:
https://www.econologie.com/interview-de- ... -2387.html

Wat de communicatie van de fabrikanten betreft, weet ik het niet, maar het is duidelijk dat deze beoordelingen met en voor de fabrikanten lopen.

Bovendien vraag ik me af of het feit dat de hoofdredacteur van autoplus mij heeft gevraagd hun artikel te verwijderen waarin de winst van 20% wordt bevestigd, niet het resultaat is van de grote mondiale samenzwering 8)
Dernière édition par Christophe de 19 / 11 / 08, 01: 21, 2 keer bewerkt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Asgard bot tyr
Mijn R21 Pantone op TF1 :)
Mijn R21 Pantone op TF1 :)
berichten: 160
Inschrijving: 06/02/05, 18:21
Plaats: partout
x 1




par Asgard bot tyr » 05/01/06, 15:39

Aan iedereen die het niet gelooft, we zijn toch naar TF1 (power bench en company) gegaan en hebben interessante resultaten behaald!!! dus bel me voordat je oordeelt,
en ook dat er niet slechts één klokkengeluid klonk!!!!!
Mijn tests beperken zich niet tot auto's, er zijn al geruime tijd andere resultaten, advies voor amateurs!!! : Wink:
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79330
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11046




par Christophe » 05/01/06, 15:44

Kalmeer Kevin :schok: ...We verdedigen allemaal hetzelfde!
0 x
romainmarco
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 25/10/09, 14:55
Plaats: Parijs




par romainmarco » 25/10/09, 15:12

Hallo iedereen!

Ik ben sinds mei geïnteresseerd in de "Pantone-motor".

Dus ik keek online en vond alle mogelijke meningen over dit type motor.

Ook wanneer "asgard os tyr" aanbiedt om deel te nemen aan de ontwikkeling van de verduidelijking van uw project met het aanbieden van stroombanken, anti-vervuilingstests en testprotocollen ondersteund door verschillende ingenieurs, is de vraag die ik mezelf stel hoe ik aan dit project kan deelnemen en vooral waar test je de voertuigen.

Ik zou heel graag aan deze proeven willen deelnemen.
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 155-gasten