Water doping voor het burgemeesterschap van Vitry: JT FR2 Gillier Pantone

Waterinjectie in thermische motoren en de beroemde "pantonemotor". Algemene informatie. Druk op knipsels en video's. Inzicht in en wetenschappelijke verklaringen van waterinjectie in motoren: ideeën voor assemblages, studies, fysisch-chemische analyses.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974




par Christophe » 23/08/08, 13:23

Sorry, ik houd er niet van dat mensen onzin uitkramen...studies hebben er niets mee te maken...

Je kunt het elders vertellen, maar niet hier...

Je argument (anderen hebben het al met mij gedeeld, maak je geen zorgen!) over het gebrek aan drinkwater als gevolg van waterdoping is een argument voor idioten...sorry, andere woorden hebben geen zin!

Of misschien komt het omdat je 1 (één) en 1 (een miljoen) in je hoofd samenvoegt...

Drinkwater is een probleem, maar doping is zeker niet de oorzaak van het gebrek ervan...
0 x
carburologue
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 183
Inschrijving: 14/05/06, 15:23




par carburologue » 23/08/08, 13:41

Dus ik ben een idioot en een idioot, dat is wat je zegt...OK

En wat ben jij???

Een ruwe merel, zoals de warhoofd zou zeggen...
Zeg jij "hallo" als je ergens heen gaat???

Het tijdperk van dictators is voorbij en iedereen kan de mening hebben die hij of zij wil...Dus laat me met rust, voor mij is waterdoping een probleem voor het drinkwater en daar blijf ik bij. Respecteer mijn mening, anders ben je gewoon een dictator. ..je vertelt het aan anderen en je hebt jezelf al gezien...
Ik hoef niet te zeggen zoals jij, sorry... waar kom je vandaan om mij te bevelen...
0 x
naderen het einde, zullen we allemaal besteden ... geen grapje ... een beetje humor is goed voor het moreel ...

futuristische gezegde
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974




par Christophe » 23/08/08, 13:45

Ik zeg niet dat jij er één bent dom Ik zeg dat uw argument over drinkwater een zwakte.

Er is een nuance die u moet begrijpen.

zeg ik soms bullshit, ben ik een met al klaar?
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 23/08/08, 16:46

Dag

Allereerst is drinkwater dat chloor bevat minder effectief dan water uit een sloot, of regenwater, of gesmolten sneeuw. (je hoeft geen Perrier of gingham toe te voegen)

Het waterverbruik in een motor is het equivalent van het waterverbruik dat slechts één keer in de bak met stront wordt gebruikt.
Wanneer je een 4,5 liter hebt verbruikt die je flink hebt gereden, wordt het tijd om even te stoppen bij een ruststop om de benen te strekken.


Ik woon op een plek waar duizenden meren zijn (geen kleine vijvers, de meren met een diameter van 1 km staan ​​niet eens op de kaarten) ¼ van al het zoete water op aarde.
Als je naar je luistert, zou je denken dat je in de woestijn leeft..

Nutteloze en nutteloze discussie die de onderkant van het bericht vervuilt
Dit soort discussies waar de gebruikers van het systeem van walgen, omdat ze ons niets minder dan NIETS leren.
Tavernegesprek van jongens achter een toonbank die praten over dorst in de woestijn, terwijl ze aan een biertje nippen.

Zoals Bucheron in een post zegt: als je het onderwerp niet kent, kom je erachter voordat je spreekt. Of ga naar degenen die wijzigingen hebben, of voer een bewerking uit en dan weet je waar we het over hebben.

Andre
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 28/08/08, 04:55

Dag
aangezien we op de Vitry-post zijn
Kunnen we de resultaten op een route laten meten, met wat details over verbruik, water, diesel, type route?
met de gebruikstijd na 20 km, wat zijn de conclusies over de veranderingen?


Ik geef je vandaag mijn beste resultaten (ik weet niet of dit komt door het water dat ik heb ingenomen (Lac au Sable) of door het feit dat ik mijn waterverbruik beter onder controle heb vergeleken met de reactortemperatuur? Ik heb de waterstroom verhoogd .
Vroeger, toen ik de 1,2 liter water per 100 km overschreed, daalde de uitlaattemperatuur van de reactor onder de 100 graden Celsius. Met de tijd of door gebruik kan ik meer water doorlaten terwijl ik bij de uitlaat boven de 120 graden Celsius blijf.

Reis door het platteland en door dorpen en heuvels, snelheid 110 km/u en reductie in de dorpen, dus geen constante snelheid snelweg 3 haltes

Afstand............................353km
waterverbruik........6,2 liter
Dieselverbruik..20,51 liter
per 100km ..............................5,8 liter diesel (zonder benzine, aceton)
per 100 km............................1,76 liter water
Temperatuur van water geïnjecteerd in reactorinlaat 84c
Fluctuerende reactoruitlaattemperatuur, maar vaak stabiel bij 134°C
Mercedes 300D automatische 5-cilinder 3-liter motor
Fabrikantverbruik 9 liter per 100 km
44262 km met waterdoping..
Ik zal het waterverbruik nog meer verhogen (de motor ziet er krachtiger uit in de beoordelingen)
In tegenstelling tot wat er over vermogensverlies wordt gezegd, ben ik van mening dat het koppel voldoende is toegenomen, zodat we met een langere asoverbrenging betere winsten zouden kunnen behalen, zonder dat dit ten koste gaat van het rijplezier.
Omdat de auto een automatische transmissie heeft (niet gunstig voor het brandstofverbruik) is er bij afdalingen geen sprake van neutraal rijden, wat schadelijk zou zijn voor de transmissie
De waarnemingen die ik doe op een heuvelroute, bergopwaarts, gevolgd door bergafwaarts, waterdoping is voordeliger dan rijden op vlakke wegen (tijdens de bergopwaartse periode gebruiken we het systeem meer)
Op weg naar beneden wordt het gaspedaal losgelaten en geen waterinjectie. en helaas afremmen op de motor..


Andre
Dernière édition par Andre de 28 / 08 / 08, 05: 02, 1 keer bewerkt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
coucou789456
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1019
Inschrijving: 22/08/08, 05:15
Plaats: Narbonne




par coucou789456 » 28/08/08, 04:58

goedenavond
Dernière édition par coucou789456 de 06 / 10 / 08, 00: 55, 1 keer bewerkt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
bham
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1666
Inschrijving: 20/12/04, 17:36
x 6




par bham » 28/08/08, 07:27

carburologue schreef:Tenslotte, u begrijpt er niets van, ingenieur, als het drinkwater hier zou opraken, zou de derde wereld een paar duizend kilometer terug zijn gegaan en zou uw toespraak over doping helemaal geen stand houden, zult u zeggen bij mij houdt het geen stand, niet staand;kijk maar naar de miljoenen mensen die het gebruiken. Waar zijn ze???

Ik vraag me af of je doping gewoon een stomme utopie is???
Bovendien, laat me twijfelen, ik denk dat je net als iedereen op benzine of diesel of zelfs gas rijdt, dus je bent niet beter dan ik in termen van ecologie, dus word een beetje volwassen, als je niet hebt begrepen dat olie oppermachtig is, kan ik er niets aan doen. Het leven moet worden genomen met filosofie en op de meest flexibele manier mogelijk, anders door star te zijn, breek je uiteindelijk ...

Hallo carburoloog, ik zie dat je de zwakke ontwikkeling van waterdoping opmerkt: dus waarom poepen we zenuwachtig over het overmatig gebruik van drinkwater in een gedoteerde motor, er is nog geen tekort aan drinkwater dat verband houdt met het gebruik ervan in motoren, verre van dat. Wat uzelf betreft: maakt u gebruik van droogtoiletten of voert u uw uitwerpselen af ​​met... drinkwater? Wie is het stijfst?
Zelfs als uw vraag op de lange termijn misschien legitiem lijkt, is deze op dit moment volkomen verstoken van interesse in een bericht dat alleen maar bedoeld is om ervaringen te vertellen die erop gericht zijn minder te vervuilen, wat al niet zo erg is.

En trouwens petje af voor André voor het verbruik van de Mercedes!
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 28/08/08, 16:27

Dag

Ik heb op de terugweg water uit dit meer gehaald, 5 liter. Ik denk niet dat hij zal klagen, het is helder en drinkbaar direct uit het meer

Beeld

Als je een origineel bord op de weg passeert (origineel de weg oversteekt), is het zo groot als een paard.

Beeld
0 x
Avatar de l'utilisateur
Lietseu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2327
Inschrijving: 06/04/07, 06:33
Plaats: Antwerpen België, Skype lietseu1
x 3




par Lietseu » 28/08/08, 18:45

Christophe schreef:Het is een goede vraag, zou ik zeggen om juridische en technologische redenen (materieel, medium) ... maar ook mentaal: ik was (ben?) Niet volwassen genoeg om hierop in te gaan ...

Ongetwijfeld ook een beetje een gebrek aan geluk (geen echte kans) ...

Maar het zal waarschijnlijk veranderen ...


Ik meld mij in ieder geval aan om mijn auto te laten spuiten als je aan de slag gaat!!!
0 x
Door het verwijderen van Human Nature, het was ver van zijn natuur! Lietseu
"De kracht van liefde, moet sterker zijn dan de liefde voor kracht" eigentijds Lie Tseu?
Men ziet duidelijk alleen met het hart, de belangrijkste is onzichtbaar voor de ogen ...
Avatar de l'utilisateur
Lietseu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2327
Inschrijving: 06/04/07, 06:33
Plaats: Antwerpen België, Skype lietseu1
x 3




par Lietseu » 28/08/08, 19:46

bham schreef:
carburologue schreef:Tenslotte, u begrijpt er niets van, ingenieur, als het drinkwater hier zou opraken, zou de derde wereld een paar duizend kilometer terug zijn gegaan en zou uw toespraak over doping helemaal geen stand houden, zult u zeggen bij mij houdt het geen stand, niet staand;kijk maar naar de miljoenen mensen die het gebruiken. Waar zijn ze???

Ik vraag me af of je doping gewoon een stomme utopie is???
Bovendien, laat me twijfelen, ik denk dat je net als iedereen op benzine of diesel of zelfs gas rijdt, dus je bent niet beter dan ik in termen van ecologie, dus word een beetje volwassen, als je niet hebt begrepen dat olie oppermachtig is, kan ik er niets aan doen. Het leven moet worden genomen met filosofie en op de meest flexibele manier mogelijk, anders door star te zijn, breek je uiteindelijk ...

Hallo carburoloog, ik zie dat je de zwakke ontwikkeling van waterdoping opmerkt: dus waarom poepen we zenuwachtig over het overmatig gebruik van drinkwater in een gedoteerde motor, er is nog geen tekort aan drinkwater dat verband houdt met het gebruik ervan in motoren, verre van dat. Wat uzelf betreft: maakt u gebruik van droogtoiletten of voert u uw uitwerpselen af ​​met... drinkwater? Wie is het stijfst?
Zelfs als uw vraag op de lange termijn misschien legitiem lijkt, is deze op dit moment volkomen verstoken van interesse in een bericht dat alleen maar bedoeld is om ervaringen te vertellen die erop gericht zijn minder te vervuilen, wat al niet zo erg is.

En trouwens petje af voor André voor het verbruik van de Mercedes!


Zoveel van mij André!

En over ..oloog gesproken, er zijn proctologen voor mensen die op zijn leeftijd spijsverteringsproblemen hebben (hij praat als mijn vader die 93 jaar oud is! maar hij heeft NOOIT een proctoloog gezien, en hij is erg ouderwets van geboorte). Ik zou moeten weten dat door mijn vrienden dom te noemen, hij zichzelf alleen maar voordoet voor wat hij is...een Hole..d..C...toloog :onheil:


Het argument voor het doorspoelen van de wc is zelfs uitstekend, ik ben er bijna zeker van dat dit het punt is (als ik het zo durf te zeggen) dat het meest perfect drinkbare water verbruikt in duizenden huizen over de hele wereld!!!
Stel je voor dat er zelfs in India hoeken zijn waar het water van de avond tot de ochtend tevergeefs stroomt... en God weet dat ze er niet al te veel hebben!!!

Voorbeeld 1 afwassen met de vaatwasser, verbruikt thuis op een oud model 15 liter water/3600 Seconden; de jacht op iedereen 10L /3seconden QED

Gaan we terugkeren naar de bladeren van onze jeugd als scout?
Kun je je voorstellen dat alle mensen een gat graven in de tuin of in het openbare park om een ​​brons te gieten? Wat een puinhoop (dat is eerlijk om te zeggen) zou dat zijn?

Kom op, laten we de brandstofgenieën met rust laten en wachten op positieve en concrete dingen...

Een plus
0 x
Door het verwijderen van Human Nature, het was ver van zijn natuur! Lietseu

"De kracht van liefde, moet sterker zijn dan de liefde voor kracht" eigentijds Lie Tseu?

Men ziet duidelijk alleen met het hart, de belangrijkste is onzichtbaar voor de ogen ...

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 146-gasten